Ο Lando Norris ήθελε να είναι ειλικρινής με το κοινό και ανέφερε πως περιμένει και άλλο “πόνο” από την φετινή McLaren, μετά από ένα εφιαλτικό αγώνα στο Μπαχρέιν.
Η McLaren έφυγε από τις πρώτες δοκιμές της Βαρκελώνης με την πεποίθηση πως ίσως μπορέσει να παλέψει με τις Ferrari, Red Bull και Mercedes για μια θέση στην πρώτη 4αδα. Αλλά μετά το φιάσκο των πρώτων κατατακτήριων και την απουσία της από το top 10, η ομάδα είχε έναν ακόμη χειρότερο αγώνα που την άφησε με μηδέν βαθμούς στο τέλος της…
Ο Norris τερμάτισε 15ος, μια θέση πίσω από τον Daniel Ricciardo με τα δυο μονοθέσια να πέφτουν πολύ πίσω από την εκκίνηση κιόλας, με την στρατηγική να ξεκινήσουν με πιο σκληρά ελαστικά να μην αποδίδει…
Ερωτηθείς για το εάν αναμένει μια μεγάλη περίοδο “ξηρασίας” από εδώ και πέρα ο νεαρός Βρετανός αποκρίθηκε:.
“Μιλώντας για την McLaren και εμένα, περιμένουμε πολλά περισσότερα, αλλά δυστυχώς δεν έχουμε κάτι τέτοιο αυτή τη στιγμή. Πρέπει να το συνηθίσουμε.”
“Νομίζω πως έχουμε ξαναβρεθεί σε αυτή την θέση κάποια χρόνια πριν και ελπίζω πως θα παραμείνουμε αισιόδοξοι και όλοι πίσω στο εργοστάσιο θα μπορέσουν να καταλάβουν τι συμβαίνει και να βρούμε την φόρμα μας στην πίστα…”
Η Mercedes έχει καταφέρει να “κυριαρχήσει” με την μονάδα ισχύος της για πολλά χρόνια, ωστόσο στον πρώτο φετινό αγώνα σε ορισμένα σημεία και τα 6 μονοθέσια που έφεραν τον κινητήρα της ήταν στις τελευταίες θέσεις. Αυτό περιελάμβανε τις πελάτισσες ομάδες της Mercedes, δηλαδή τις Williams, Aston Martin και McLaren!
Το ζήτημα αυτό κλήθηκε να σχολιάσει ο Lando, με τον νεαρό να αναφέρει:
“Εάν θες να παραπονεθείς για αυτό, η Mercedes βρέθηκε και πάλι στις θέσεις 3 και 4. Αυτό σίγουρα δεν βοηθά, οπότε αν και σίγουρα υστερούμε σε αυτό το κομμάτι σε σχέση με τους υπόλοιπους και αυτοί έχουν άλλα προβλήματα, όπως η αξιοπιστία, και αυτό επίσης δεν είναι βοηθητικό. Οπότε, κρατάω αυτό το θετικό για την ώρα.”
“Απλά το μονοθέσιο μας είναι πολύ πίσω από άποψη κάθετης δύναμης. Οπότε και ο χειρισμός του είναι πολύ κακός…”
“Είναι ένα περίπλοκο μονοθέσιο και περίπλοκα τα ελαστικά για να βγάλεις το καλύτερο αποτέλεσμα. Άρα, όταν δεν έχεις την κάθετη δύναμη, δεν μπορείς να κάνεις τα ελαστικά να λειτουργήσουν και δεν μπορείς να έχεις τα πάντα στο σωστό “σημείο”. Έτσι έχεις υπερστροφή και υποστροφή και υπάρχουν πολλά που συμβαίνουν παράλληλα. Αυτό είναι το πρόβλημα…”
“Χρειαζόμαστε να συμβαίνουν λιγότερα. Χρειαζόμαστε ειλικρινά περισσότερη κάθετη δύναμη. Ακούγεται απλό, αλλά είναι περίπλοκο να το επιλύσεις.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!