Με το χειρότερο δυνατό αποτέλεσμα φεύγει ο Max Verstappen από τον πρώτο αγώνα της σεζόν στο Bahrain, με τον Ολλανδό να μην τερματίζει τόσο ο ίδιος όσο και ο teammate του χάνοντας ήδη σημαντικούς βαθμούς για την ομάδα.
Ήδη από την εκκίνηση του αγώνα ο Verstappen φάνηκε σαφώς πιο αδύναμος από τον πρωτοπόρο Leclerc και απομακρυνόταν όλο και περισσότερο μέχρι και το πρώτο pit stop. Tότε οι δύο οδηγοί έδωσαν μία καθαρή μάχη που ανέδειξε την ξεκάθαρη υπεροχή του οδηγού της Ferrari στο GP του Bahrain. O Ολλανδός σε όλη τη διάρκεια του αγώνα δεν φαινόταν ευχαριστημένος με το μονοθέσιο και τελικά το αποτέλεσμα τον επιβεβαίωσε.
«Ήταν ένας δύσκολος αγώνας, ούτως ή άλλως», λέει ο Verstappen.
«Δεν είχα την ισορροπία που είχα την Παρασκευή και ήταν πολύ δύσκολο για μένα να ελέγξω την φθορά των ελαστικών από μπροστά προς τα πίσω. Κάθε φορά είχα πάρα πολλά προβλήματα στο πίσω μέρος και όταν ήθελα να τα διορθώσω, πήγαιναν στο μπροστά. Απλώς δεν υπήρχε ισορροπία στο μονοθέσιο.»
Η ρύθμιση της RB18 δεν ήταν η ιδανική αλλά αυτό δεν αποτέλεσε το μοναδικό πρόβλημα για τον Verstappen.
«Όποτε ήθελα να πιέσω λίγο, τα φρένα θερμαίνονταν και έπρεπε να σταματάω να πιέζω για λίγο. Η στρατηγική δεν ήταν επίσης κορυφαία. Πρέπει να το δούμε και αυτό. Θα μπορούσα να είχα πάρει το προβάδισμα δύο φορές, αλλά επειδή μου είπαν να οδηγήσω τον πρώτο γύρο πιο ήπια, δεν πήρα το προβάδισμα. Την επόμενη φορά θα βασιστώ περισσότερο στο συναίσθημά μου.», δήλωσε ο Ολλανδός αφήνοντας αιχμές για τον τρόπο διαχείρισης του αγώνα από την Red Bull.
Και ενώ οι 18 βαθμοί ήταν σχεδόν σίγουροι, το τέλος ήταν δραματικό και για τα δύο μονοθέσια της Red Bull.
«Μετά από αυτό πιστεύεις ότι μια δεύτερη θέση δεν είναι κακή, αλλά μετά από αυτό το τελευταίο pit stop κάτι δεν πήγαινε καλά με το τιμόνι. Κανονικά μπορείς να στρίψεις πολύ ομαλά, αλλά ήταν κολλημένο κάθε φορά και έπρεπε να βάλω πολλή δύναμη για να κινηθώ. Κάποια στιγμή δεν μπορούσα να διορθώσω ούτε την υπερστροφή πια. Ήταν πολύ κακή η ισορροπία. Ήταν σχεδόν αδύνατο να οδηγήσω.»
Ο Verstappen διαβεβαιώθηκε ότι το πρόβλημα δεν θα επηρεάσει την αξιοπιστία, αλλά τελικά υπήρξε πρόβλημα με την παροχή καυσίμου. «Με αυτόν τον τρόπο, φαινόταν ότι δεν έμπαινε καύσιμο στον κινητήρα. Εξαιτίας αυτού, ο κινητήρας σταμάτησε και μετά τελείωσε. Φαίνεται να είναι κάτι με την αντλία καυσίμου. Θα μπορούσε να είναι κάτι πολύ μικρό, αλλά με τέτοια μικροπράγματα μπορείς να χάσεις ένα πρωτάθλημα, γιατί αυτοί είναι βαθμοί που κοστίζουν.»
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!