Οι Nicolas Lapierre, Andre Negrao και Matthieu Vaxiviere σημείωσαν την 1η νίκη για την Alpine στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής στον εναρκτήριο αγώνα 1000 Miles of Sebring ο οποίος σταμάτησε λίγα λεπτά πιο νωρίς από τον προγραμματισμένο χρόνο τερματισμού λόγο της κόκκινης σημαίας.
Alpine ELF Team of @Nico_Lapierre, Matthieu Vaxiviere and @NegraoAndre win first race of 2022 WEC season in Sebring.#WEC #1000MSebring @SignatechAlpine pic.twitter.com/YC9Pgryvy9
— WEC (@FIAWEC) March 19, 2022
Οι οδηγοί του No. 48 με την Alpine A480 Gibson LMP1 νίκησαν στην κατηγορία Hypercar τους κατασκευαστές των LMH Toyota και Glickenhaus για να πάρουν από νωρίς το προβάδισμα στην βαθμολογία των κατασκευαστών.
Ο Lapierre βρισκόταν πίσω από το τιμόνι της Alpine όταν ο αγώνας διακόπηκε με την κόκκινη σημαία λόγο των κεραυνών που έπεφταν στην περιοχή περίπου 1 ώρα πριν το τέλος του αγώνα.
Η πρώτη αστραπή έφερε την κόκκινη σημαία με 1 ώρα και 8 λεπτά να απομένουν. Τα αυτοκίνητα ακολούθησαν το αυτοκίνητο ασφαλείας, με κάποιους συμμετέχοντες της LMP2 να πραγματοποιούν pit stops για να βάλουν μόνο καύσιμα, μόνο που η κόκκινη σημαία παρέμεινε καθώς οι προβλέψεις του καιρού έδειχναν έντονη προειδοποίηση για κεραυνούς και καταιγίδα.
Incredible scenes in Sebring.#WEC #1000MSebring pic.twitter.com/80L6vBYP3U
— WEC (@FIAWEC) March 18, 2022
Μία κόκκινη σημαία πιο νωρίς σταμάτησε τον αγώνα με 3:30 ώρες να έχουν ήδη διεξαχθεί όταν ο Jose Maria Lopez αναποδογύρισε με το No. 7 και την Toyota GR010 Hybrid στην στροφή 14, χωρίζοντας τις δύο συμμετοχές της Ιαπωνικής μάρκας.
Παρότι είχαμε όλες αυτές τις διακοπές, η Alpine κατάφερε να πάρει μία κυρίαρχη νίκη με το μονοθέσιο των κανονισμών της LMP1.
Οι Brendon Hartley, Sebastien Buemi και ο Ryo Hirakawa ο οποίος έκανε το ντεμπούτο του με το Hypercar τερμάτισαν στην 2η θέση με το No. 8 της Toyota ενώ η Glickenhaus βρέθηκε στην παρθενικής της εμφάνιση στο βάθρο με τους Olivier Pla, Romain Dumas και Ryan Briscoe.
Ο Vaxiviere εκκίνησε από την pole και πήρε ένα πλεονέκτημα 15 δευτερολέπτων από τον Pla πριν τα πρώτα pit stops, με τις δύο Toyotas να βρίσκονται κοντά στην 3η και 4η θέση.
Μία αργή στάση στα pit για την Glickenhaus Racing άφησε τις Toyotas να ανέβουν στην 2η και 3η θέση, αλλά οι GR010 Hybrids έπρεπε να ανέβουν ένα βουνό για να φτάσουν την πρωτοπόρο Alpine.
Ο Lapierre έδωσε το τιμόνι της Alpine στον Vaxiviere και συνέχιζε να κτίζει το πλεονέκτημα της Γαλλικής ομάδας, με την διαφορά να είναι 30 δευτερόλεπτα μετά από 2 ώρες και 30 λεπτά.
Παρότι έτρεχαν με μικρότερη διάρκεια stints συγκριτικά με αυτά των Hypercar, η A480 Gibson διαχειρίστηκε τον ρυθμό αρκετά καλά.
Το δράμα όμως συνεχίστηκε μετά από 3:30 ώρες όταν ο Lopez τράκαρε με το No. 7 της Toyota στην στροφή 14 χάνοντας τον έλεγχο λόγο ζημιάς από την επαφή νωρίτερα με την Porsche της GTE-Am.
Big OFF for @pechito37 and @TGR_WEC. José is OK and has walked out of the car. #WEC #1000MSebring pic.twitter.com/1wlD0rvf3W
— WEC (@FIAWEC) March 18, 2022
Εκείνη την στιγμή ο Lopez, ο οποίος βγήκε αλώβητος από το ατύχημα, προηγούταν στα pit stops με τον Brendon Hartley να βρίσκεται στην 2η θέση και τον Negrao, τον πρωτοπόρο στο τέλος, να είναι 3ος.
Ο Hartley αμέσως μπήκε στα pit με την Toyota για καύσιμα μετά το τέλος της κόκκινης σημαίας περίπου στα μισά, και χρειάστηκε να κάνει ένα “full service” με το αυτοκίνητο ασφαλείας να είναι στην κορυφή.
Αυτό έφερε τον Negrao πίσω στην κορυφή ενώ ο Briscoe ήταν μόλις 2ος, όταν δέχτηκε ποινή διέλευσης λόγο προσπεράσματος σε αντίπαλο αυτοκίνητο πριν εμφανιστεί η πράσινη σημαία.
Αυτό καθόρισε τους πρώτους τρεις που είδαν την καρό σημαία, με την Alpine να παίρνει την νίκη υπό την απειλή της καταιγίδας.
Στην κατηγορία LMP2, η United Autosports πήρε την 1η νίκη της καθώς ο Josh Pierson έγινε ο νεότερος νικητής του WEC σε ηλικία 16 ετών, ενός μήνα και τεσσάρων ημερών.
No.23 @UnitedAutosport machine of @PaulDiResta, @ollyjarvis and @JoshPierson_ take LMP2 victory after leading much of the race.#WEC #1000MSebring pic.twitter.com/YcFk0K0wWh
— WEC (@FIAWEC) March 19, 2022
Οι Pierson, Oliver Jarvis και Paul di Resta – αντικαταστάθηκε από τον Alex Lynn – τερμάτισε στην 1η θέση μπροστά από την Team WRT με τους Robin Frijns, Sean Gelael και Rene Rast.
Οι υπόλοιπες ομάδες της LMP2 μπήκαν στα pits μεταξύ των δύο κόκκινων σημαιών όπου καθόρισαν και το αποτέλεσμα.
Η JOTA συμπλήρωσε το βάθρο της LMP2 με το No. 38 με Oreca 07 Gibson και οδηγούς τους Antonio Felix da Costa, Will Stevens και Roberto Gonzalez.
Η Porsche νίκησε την Corvette και θριάμβευσε στην κατηγορία GTE-Pro
Οι Kevin Estre και Michael Christensen νίκησαν τον πρώτο αγώνα της σεζόν στην κατηγορία GTE-Pro με το No. 92 και την Porsche 911 RSR-19, νικώντας την Corvette Racing των Nick Tandy και Tommy Milner.
Thrilling battle between @PorscheRaces and Corvette goes the way of Stuttgart as @kevinestre and @ChristensenMK start the season with a LMGTE Pro victory.#WEC #1000MSebring @Porsche pic.twitter.com/s6NabKyUMh
— WEC (@FIAWEC) March 19, 2022
Η Corvette πήρε το πάνω χέρι στις πρώτες ώρες του αγώνα μετά την ποινή 15 δευτερολέπτων για τις Porsches.
Αλλά τα Γερμανικά αυτοκίνητα μείωσαν την διαφορά και έπιασαν την Chevrolet Corvette C8.R όταν εμφανίστηκε η πρώτη κόκκινη σημαία.
Οι δύο κατασκευαστές πάλεψαν αρκετές φορές στην κορυφή αλλά οι παγκόσμιοι πρωταθλητές του 2018-2019 Estre και Christensen βρέθηκαν στο τέλος στην κορυφή.
Οι Gianmaria Bruni και Richard Lietz τερμάτισαν στην 3η θέση με το No. 91 με Porsche.
Η AF Corse με τις δύο Ferrari 488 GTE Evos ήταν πολύ μακριά από τον ρυθμό των αυτοκινήτων της GTE-Pro και δεν μπορούσαν να παλέψουν καθόλου ώστε να βρεθούν στο βάθρο.
Οι υπερασπιστές του τίτλου Alessandro Pier Guidi και James Calado τερμάτισαν στην 4η θέση ενώ οι teammates τους Antonio Fuoco και Miguel Molina έπεσαν στις πιο χαμηλές θέσεις λόγο προβλήματος στο τιμόνι.
Η NorthWest AMR κυριάρχησε στην κατηγορία GTE-Am όταν ο Paul Dalla Lana προσπέρασε την TF Sport με τον Ben Keating στην στροφή 1 σε μόλις 10 λεπτά.
Οι Dalla Lana, David Pittard και ο πρωταθλητής του 2019-20 Nicki Thiim από εκεί και μετά κατάφεραν να φτάσουν στον τερματισμό και να δουν την καρό σημαία.
Northwest AMR celebrate success in LMGTE Am as @David_Pittard, @NickiThiim and Paul Dalla Lana head @AMR_Official 1-2.#WEC #1000MSebring pic.twitter.com/WhzlTbowtR
— WEC (@FIAWEC) March 19, 2022
Οι Keating, Marco Sorensen και Florian Latorre ήταν 2η για την TF Sport, ενώ η Team Project 1 με Porsche με τους οδηγούς Brendan Iribe, Ben Barnicoat και Ollie Millroy συμπλήρωσε το βάθρο ύστερα από την αλλαγή σασί και αφότου ξεκίνησε τον αγώνα από την τελευταία θέση.
Τα αποτελέσματα του αγώνα 1000 Miles of Sebring
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!