Ο Pierre Gasly έκανε έναν «ωραίο» γύρο, σύμφωνα με τα λόγια του, για να γίνει ο πιο γρήγορος στην πρώτη περίοδο δοκιμαστικών της νέας σεζόν της Formula 1 στο Μπαχρέιν.
Τρεις μήνες μετά την ολοκλήρωση της σεζόν του 2021 υπό αμφιλεγόμενες συνθήκες, η Formula 1 γύρισε με διαφορετική εμφάνιση στα μονοθέσια που πάτησαν την άσφαλτο στη πίστα Sakhir για την πρώτη περίοδο δοκιμαστικών της νέας σεζόν.
Η Formula 1 έχει αλλάξει ριζικά τους τεχνικούς κανονισμούς, ολοκαίνουργια αυτοκίνητα σχεδιασμένα γύρω από την αεροδυναμική επίδραση εδάφους και με πιο απλά φτερά. Σκοπός είναι να δημιουργηθούν αυτοκίνητα που μπορούν να ακολουθούν το ένα το άλλο πολύ πιο στενά.
Το FP1 είχε τον πρώτο υπαινιγμό για το τι μπορεί να περιμένει η Formula 1 αυτή τη σεζόν και μέχρι στιγμής φαίνεται καλά για τον Gasly και την AlphaTauri με την P1, αλλά όχι τόσο καλά για την Alfa Romeo με τον Valtteri Bottas να μην μπορεί να ορίσει έναν χρόνο γύρου.
Ο Charles Leclerc με μια ουρά γεμάτη σένσορες αέρα βγήκε στην πίστα για το ποδαρικό της σεζόν καθώς η Ferrari δοκίμαζε έναν νέο διαχύτη, και τον ακολούθησε ο Bottas. Ο Φινλανδός επέστρεψε αμέσως στα πιτς, αναφέροντας «αρκετή αστοχία καύσης κινητήρα» από τον κινητήρα της Ferrari στην Alfa Romeo του.
Δύο οδηγοί που χρειάζονταν απεγνωσμένα καθαρή πίστα μπροστά τους ήταν ο Daniel Ricciardo και ο Nico Hulkenberg. Ο Ricciardo έχασε και τις τρεις ημέρες του τεστ στο Μπαχρέιν αφού βγήκε θετικός στον Covid-19, ενώ για τον Hulkenberg η Παρασκευή ήταν η πρώτη του δοκιμή στα νέα μονοθέσια του 2022, ως έφεδρος οδηγός της Aston Martin καθώς αντικαθιστά τον Sebastian Vettel αφού επίσης είχε θετικό τεστ στον Covid-19.
Ο Esteban Ocon μπήκε στη λίστα των οδηγών που αντιμετώπισαν προβλήματα, με τις κόκκινες σημαίες να βγαίνουν όταν ένα μεγάλο κομμάτι του δεξιού του sidepod ξεκόλλησε στην ευθεία. Η Alpine δοκίμαζε ένα νέο σχέδιο, και στη συνέχεια ο Γάλλος άλλαξε στην παλιά προδιαγραφή του sidepod που έτρεχε η ομάδα κατά τη διάρκεια των δοκιμών.
Ο Lando Norris και ο Ricciardo κρατούσαν το 1-2 εκείνη τη στιγμή, με τον καλύτερο χρόνο του Βρετανού στο 1:36.584 με 13 από τους 20 οδηγούς να έχουν γράψει χρόνους.
Η περίοδος συνεχίστηκε με 40 λεπτά να απομένουν με τον παγκόσμιο πρωταθλητή Max Verstappen να σημειώνει το 1:34.783 στην πρώτη του πραγματική προσπάθεια σε γρήγορο γύρο. Ο Fernando Alonso ήταν δεύτερος μπροστά από τον Sergio Perez. Και μετά υπήρχε περισσότερο αμάξωμα στην πίστα, αυτή τη φορά η Mercedes του George Russell ήταν υπαίτια.
Ο Russell και ο Lewis Hamilton, ο οποίος ήταν στην P6 στα μισά της περιόδου, έτρεχαν διαφορετικές διαμορφώσεις πατώματος καθώς η Mercedes προσπαθεί να φτιάξει για τα προβλήματα αναπήδησης στην ευθεία. Δεν υπήρχε ακόμη κανένα σημάδι από τον πρώην team-mate του Hamilton, Bottas, με τον Φινλανδό κολλημένο στα πιτ.
Ο Perez έκανε το 1-2 για τη Red Bull, ταχύτερος στον τελικό τομέα και 0,3 δευτ. κάτω από το καλύτερο του Verstappen, με τον Ocon να βρίσκεται στην τέταρτη θέση πίσω από τον Alonso καθώς η Alpine έδειχνε καλό ρυθμό. Και μετά η Mercedes έκανε ό,τι κάνει η Mercedes, ο Russell πήγε μπροστά με 1:34.6229, ένα δέκατο ταχύτερος από τον Verstappen. Ωστόσο, ήταν στα μαλακά ελαστικά έναντι στα μεσαία του οδηγού της Red Bull.
Ο Leclerc ήταν ο πρώτος που είχε τετακέ στη περίοδο και στη σεζόν, στη στροφή 11. Ο οδηγός της Ferrari ανέκαμψε από αυτό για να ανέβει στην P2, ο Pierre Gasly πήγε στην κορυφή με 1:34.193. «Τι γύρος, ήταν ωραίος», είπε ο οδηγός της AlphaTauri.
Ο Bottas τελικά βγήκε στην πίστα με οκτώ λεπτά να απομένουν, ένα σετ μαλακών ελαστικών στην Alfa Romeo του… και μετά επέστρεψε στα pits μετά από έναν γύρο με ακόμα περισσότερα προβλήματα στον κινητήρα. Ο team-mate του Guanyu Zhou τα πήγε καλύτερα, P11 με 20 γύρους.
Η περίοδος ολοκληρώθηκε με τον Gasly πιο γρήγορο από όλους, ο Γάλλος να παίρνει την πρώτη P1 της σεζόν μπροστά από τον Leclerc και τον Carlos Sainz, ενώ η Ferrari φαίνεται να υποστηρίζει τον ρυθμό της από τις δοκιμές πριν τη σεζόν. Ο Russell ήταν P4 μπροστά από τον Verstappen και τον Lance Stroll με τον Hamilton P7. Ο Hulkenberg ήταν 14ος με 22 γύρους.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!