Η Alpine με τον Nicolas Lapierre κατέκτησε την πρώτη pole position για την σεζόν 2022 του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Αντοχής με 1 δευτερόλεπτο διαφορά στις κατατακτήριες ενόψει του αγώνα 1000 Miles of Sebring.
Ο Lapierre βρέθηκε στην κορυφή της 10λεπτης περιόδου των prototypes το απόγευμα της Παρασκευής με χρόνο 1:47.407 πίσω από το τιμόνι του No. 36 και της Alpine A480 Gibson που μοιράζεται με τους Andre Negrao και Matthieu Vaxiviere.
Αυτή ήταν 2η pole position στο WEC για την Alpine ύστερα από την 1η θέση του Vaxiviere στο grid στον αγώνα 8 ωρών του Portimao πέρυσι.
That pole position feeling… 🤩@Nico_Lapierre put it all together and secured the pole position for the team tomorrow at @sebringraceway 👊#1000MSebring #AlpineEnduranceTeam @FIAWEC pic.twitter.com/ZgFijXI7YP
— Alpine Endurance Team (@SignatechAlpine) March 17, 2022
Ο Olivier Pla κατατάχθηκε στην 2η θέση με την Glickenhaus Racing, ενώ οι δύο Toyota GR010 Hybrids τερμάτισαν στην 4η και 7η θέση πίσω από τον κάτοχο της pole στην LMP2.
Ο καλύτερος γύρος του Pla ήταν 1:48.741, μόλις πάνω από 1,3 δευτερόλεπτα από την κυριαρχία του Lapierre, ο οποίος βρέθηκε στην κορυφή από το ξεκίνημα με τον χρόνο 1:48.366 προτού βελτιώσει.
Ο Nielsen, εργοστασιακός οδηγός της Ferrari, ήταν δύο δέκατα ταχύτερος από τον Brendon Hartley και το No. 8 της Toyota GR010 Hybrid.
Ο teammate του Hartley, ο Jose Maria Lopez κατάφερε να σημειώσει μόνο έναν χρόνο με 1:49.581 στο No. 7 της Toyota, ο οποίος νικήθηκε από τον Nielsen και τις δύο United Autosports Orecas με τους Filipe ALbuquerque και Paul di Resta.
Ο Rene Rast πήρε την 4η θέση στην LMP2 και 8η γενικής υπερασπίζοντας τον τίτλο στην κατηγορία με την Team WRT, μπροστά από την Realteam by WRT με τον Ferdinand Habsburg και την Prema Orlen Team με τον Robert Kubica.
Η Team Penske κατατάχθηκε 9η στο ντεμπούτο της στο WEC με 1:50.629 από τον Δανό Cameron.
Η περίοδος διακόπηκε από το τρακάρισμα του Fabio Scherer με την Inter Europol Competition με Oreca στις μπαριέρες στην έξοδο της στροφής 1, όπου η περίοδος δεν συνεχίστηκε.
🔴 Drapeau rouge. Crash de l'Oreca 07 #34 @IE_Competition.#WEC #1000MSebring pic.twitter.com/a8YEZICiYV
— Endurance Mag (@endurancemagfr) March 17, 2022
Το απόλυτο η Porsche στην GTE-Pro, με την Aston Martin να αλλάζει τα δεδομένα στην GTE-Am
Ο Michael Christensen πήρε την πρώτη pole της σεζόν στην κατηγορία GTE-Pro ύστερα από την βελτίωση του χρόνου από την Porsche GT Team και τον οδηγό Gianmaria Bruni.
Ο Bruni βρέθηκε στην κορυφή των χρόνων με 1:57.383 ενώ ο Christensen μείωσε στο ένα δέκατο, αλλά τα πράγματα άλλαξαν καθώς έπεσε η καρό σημαία των κατατακτήριων.
Ο Christensen κατάφερε να ρίξει τον καλύτερο γύρο του στο1:57.233, παίρνοντας την pole στην επιστροφή του στο WEC με το No. 92 και την Porsche 911 RSR-19.
The first pole position of the season in LMGTE Pro goes to @PorscheRaces No.92 and @ChristensenMK! #WEC #1000MSebring @kevinestre pic.twitter.com/PC7EkTCy44
— WEC (@FIAWEC) March 17, 2022
Η Corvette Racing με τον Nick Tandy βρέθηκε πολύ κοντά στις δύο Porsche, αλλά ήρθε μόλις μισό δευτερόλεπτο μακριά από την pole.
Ο Ben Keating κατέκτησε την pole στην GTE-Am με την Aston Martin για την ομάδα TF Sport και άφησε μακριά τις δύο εργοστασιακές AF Corse με τις Ferrari 488 GTE Evos.
Ο Keating σημείωσε έναν γύρο στο 1:59.204, ενώ ήταν ο μοναδικός οδηγός της GTE-Am που έπεσε κάτω από τα 2 λεπτά.
POLE! And a 1-2 in GTE Am for the Vantage GTE as Ben Keating tops WEC qualifying at Sebring. Mega! 👏
🔵 #33 @OfficialTFSport – P1
🟡 #98 @northwestamr – P2
🟢 #777 @dstation_racing – P5#AstonMartin #Vantage #WEC pic.twitter.com/S5RmvXsm9x— Aston Martin Racing (@AMR_Official) March 17, 2022
Η Ferrari είχε ένα δύσκολο απόγευμα με τον James Calado να παίρνει τη 4η θέση της κατηγορίας μπροστά με το No. 51 και τον Βρετανό συνοδηγό του Alessandro Pier Guidi.
Ο Antonio Fuoco τερμάτισε στην 5η θέση της GTE-Pro και 6η γενικής στην πρώτη του παρουσία στο WEC.
Η περίοδος των 10 λεπτών διακόπηκε όταν ο Niki Leutwiler έκανε μία περιστροφή και βρέθηκε στις μπαριέρες των ελαστικών στην στροφή 17 τραυματίζοντας το No. 46 και την Project 1 με Porsche.
Τα αποτελέσματα των κατατακτήριων
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!