Το No. 22 της United Autosports με την Oreca 07 Gibson βρέθηκε στην πρωτοπορία της τελευταίας περιόδου του Prologue Test στο Sebring για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής παρά την κόκκινη σημαία στο τέλος της περιόδου.
Ο Filipe Albuquerque σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο με 1:48.439 για να βρεθεί στην κορυφή με ένα από τα δύο μονοθέσια LMP2 της United.
Ο Πορτογάλος οδηγός μαζί με τον πρωταθλητή του WEC το 2019-20 όπου του έδωσε το τιμόνι Phil Hanson και ενώ απέμεναν 15 λεπτά, σημείωσαν τον ταχύτερο γύρο, όμως το μονοθέσιο επέστρεψε πίσω στα pits ύστερα από την επαφή στον τοίχο της στροφής 17 καταστρέφοντας το μπροστινό μέρος.
Το No. 56 της Team Project 1 με την Porsche 911 RSR-19 τράκαρε επίσης το απόγευμα της Κυριακής όπου ήταν ο λόγος για να εμφανιστεί η κόκκινη σημαία στις πρώτες ώρες της περιόδου.
Η Project 1 “αξιολόγησε την κατάσταση” σύμφωνα με την Inception Racing και τον Bas Leinders μετά την επαφή του Brendan Iribe με την Toyota GR010 Hybrid στην στροφή 1.
Ο Iribe βγήκε εκτός από το αυτοκίνητο αλλά η Porsche δεν επέστρεψε στην πίστα έχοντας μεγάλη ζημιά.
Υπήρξαν επίσης μερικές περίοδοι Full Course Yellow λόγο θραυσμάτων στις στροφές 3 και 4.
Session 4 is underway 🙌@RobGonzalezV takes the wheel of the #38 whilst @Edjonesracing is in the drivers seat of the #28 #JOTA #JOTASport #WEC #WECPrologue #LMP2 pic.twitter.com/LwFp40uVK5
— Jota Sport (@JotaSport) March 13, 2022
Ο Albuquerque πήρε την πρωτοπορία στους χρόνους με 1:30 ώρα να απομένει και απειλήθηκε από τον χρόνο του Andre Negrao με 1:48.617 για την Alpine Elf Team, ενώ ήταν η καλύτερη προσπάθεια από τα Hypercars.
Ο Robin Frijns τερμάτισε στην 3η θέση γενικής με το No. 31 της WRT με Oreca, μπροστά από την Prema με τον Louis Deletraz και τον Paul di Resta με το άλλο μονοθέσιο της United Autosports στην LMP2.
Η ταχύτερη Toyota GR010 Hybrid ήταν το No. 8 με τον νεοφερμένο Ryo Hirakawa πίσω από το τιμόνι.
Ο Ιάπωνας οδηγός σημείωσε 1:49.595 για να βρεθεί στην 8η θέση, πίσω από το No. 708 της Glickenhaus 007 Pipo όπου ήταν στην 2η θέση των Hypercar.
Ο ταχύτερος γύρος στην κατηγορία Hypercar σημειώθηκε από την Alpine και τον Nico Lapierre το πρωινό της Κυριακής.
Wheel guns out. @TeamChevy #WEC #WECPrologue @CorvetteRacing pic.twitter.com/tTlVg4Dn0f
— WEC (@FIAWEC) March 13, 2022
Η Corvette Racing είχε τον καλύτερο ρυθμό στην GTE-Pro με τον Nick Tandy να πραγματοποιεί 1:56.476 στο τιμόνι του No. 64 με την Chevrolet Corvette C8.R.
Η Porsche 911 RSR-19 βρέθηκε στην κορυφή σε 3 από τις 4 περιόδους αλλά ο Tandy κατάφερε να περάσει μπροστά από τα δύο αυτοκίνητα της Γερμανικής μάρκας.
Ο Gianmaria Bruni ήταν 2ος με το No. 91 της Porsche, με 0.031 δευτερόλεπτα πίσω από την Corvette, ενώ ο Michael Christensen πήρε την 3η θέση με το No. 92.
Ο Christensen ήταν ο ταχύτερος οδηγός της GTE-Pro στο Prologue Test με το 1:55.315 όπου σημείωσε το πρωί της Κυριακής.
Ο Harry Tincknell βρέθηκε στην κορυφή των χρόνων της GTE-Am το απόγευμα της Κυριακής, ενώ κατάφερε με τον teammate του Sebastian Priaulx να σημειώσουν τους ταχύτερους χρόνους.
Ο Tincknell έκανε ταχύτερο γύρο με 1χρόνο 1:57.787 μπροστά από το No. 88 της Dempsey-Proton Racing με Porsche, νικώντας την Team Project 1 με τον Matteo Cairoli και την AF Corse με τον Toni Vilander στο τέλος.
If the prologue is over that could mean only one thing…NEXT WEEK IS RACE WEEK!
PS: @IMSA we can't wait for you to join the fun in @sebringraceway. It's gonna be amazing.#WEC #Sebring12 #1000MSebring @sebringraceway pic.twitter.com/UrBhjv1anW
— WEC (@FIAWEC) March 13, 2022
Τα αποτελέσματα της απογευματινής περιόδου
And that's a wrap for the 2022 FIA World Endurance Championship prologue. After two days of running the top car in each class is:@SignatechAlpine No.36@RealteamRacing No.41@PorscheRaces No.92@ProtonRacing No.77@AFCorse No.83#WEC #WECPrologue pic.twitter.com/OrVFUAz5Q6
— WEC (@FIAWEC) March 13, 2022
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!