Πριν από την έναρξη της σεζόν υπάρχουν σημαντικές αλλαγές από τον κανονισμό BoP ενόψει των επίσημων δοκιμών στο Sebring για το 2022 και το FIA WEC.
Η ταχύτητα που μπορεί να αναπτύξει η υβριδική μονάδα ισχύος της Toyota GR010 Hybrid ανέρχεται στα 190km/h για τον πρώτο αγώνα της σεζόν 2022 του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Αντοχής της FIA.
Σύμφωνα με τον κανονισμό BoP για τον αγώνα 1000 Miles of Sebring, οι δύο Toyotas θα πρέπει να λειτουργήσουν αποκλειστικά και μόνο με τους κινητήρες εσωτερικής καύσης 2,5 λίτρων μέχρι να φτάσουν τα 190 km/h σε στεγνές και υγρές συνθήκες, διότι ο ηλεκτρικός κινητήρας που είναι μπροστά μπορεί να επηρεαστεί.
Η αύξηση αυτή ήρθε μετά την αλλαγή του WEC στο υβριδικό σύστημα από τους τεχνικούς κανονισμούς στα LMH, όπου οι αριθμοί προσαρμόζονται σύμφωνα με την τεχνική ομάδα των πρωταθλητών και τον κανονισμό BoP.
Πέρυσι οι κανονισμοί επέτρεψαν στις Toyotas να χρησιμοποιήσουν την υβριδική μονάδα από τα 120km/h σε στεγνές συνθήκες και μεταξύ 140 έως160 km/h σε υγρές συνθήκες.
Η κάτοχος του τίτλου Toyota GR010 Hybrids είναι επίσης 30kg πιο βαριά από ότι ήταν στον τελευταίο γύρο της σεζόν 2021 στην πίστα του Bahrain.
Το ελάχιστο βάρος θα είναι στα 1070kg συγκριτικά με τα 1030kg για την Glickenhaus 007 Pipo και τα 952 kg για την Alpine A480 Gibson με το μονοθέσιο LMP1.
Η Alpine είχε αύξηση στο βάρος 22kg από το Bahrain, με την Glickenhaus να παραμένει στο ίδιο ελάχιστο επιτρεπόμενο βάρος για τα μονοθέσια της LMH από την ποιο πρόσφατη παρουσία της στον 24ωρο αγώνα του Le Mans τον προηγούμενο Αύγουστο.
Η μέγιστη επιτρεπόμενη δύναμη στην απόδοση για τις Toyotas θα είναι 506 kW, μεταξύ 14kW και σχεδόν 19 ίππων λιγότερα από ότι ήταν στον αγώνα του Bahrain.
Η Glickenhaus μπορεί να χρησιμοποιήσει και τα 520kW ενώ η Alpine έχει όρια τα 430kW.
Η μέγιστη επιτρεπόμενη ενέργεια κατά την διάρκεια του stint είναι στα 898 megajoules για την Toyota, 910 MJ για την Glickenhaus και 797 MJ για την Alpine.
Ένα διαφορετικός πίνακας για τον κανονισμό BoP έχει επίσης δημοσιευτεί για την κατηγορίες GTE, με την μεγάλη είδηση να αποτελεί η επιστροφή της Chevrolet Corvette C8.R στο grid του WEC ενόψει της σεζόν του 2022.
Τόσο η Corvette όσο και η Ferrari 488 GTE Evos θα ξεκινήσουν με ελάχιστον βάρος τα 1255kg στην GTE-Pro, ενώ η Porsche 911 RSR-19 θα είναι λίγο πιο βαριά στα 1264kg.
Τα αυτοκίνητα της κατηγορίας GTE-Am Ferrari και Porsche θα είναι κατά 10kg πιο βαριά από αυτά της κατηγορίας GTE-Pro ως συνήθως, με την Aston Martin Vantage GTEs να τρέχει στα 1237kg.
Το Success ballast θα εφαρμοστεί στα αυτοκίνητα της GTE-Am αμέσως μετά τον αγώνα του Sebring.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!