Η Peugeot είναι έτοιμη να απουσιάσει από τις 24 ώρες του Le Mans καθώς θα επικεντρωθεί στην ολοκλήρωση της προετοιμασίας ενόψει του homologation και στις δοκιμές του υβριδικού Le Mans Hypercar.
Ο Γάλλος κατασκευαστής ανακοίνωσε την Παρασκευή ότι το Peugeot 9X8 δεν θα είναι έτοιμο να αγωνιστεί στον αγώνα 6 ωρών του Spa τον Μάιο, και με την σειρά της “πρόβλεψε” ότι δεν θα βρίσκεται στο grid του Le Mans τον Ιούνιο.
Συμμετέχοντας στον αγώνα του Spa είναι απαραίτητο να ολοκληρωθεί μία βασική γραμμή στον κανονισμό Balance of Performance για το Peugeot 9X8, το οποίο θα συμμετέχει στην κατηγορία Hypercar.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Αντοχής Frederic Lequien μίλησε τον προηγούμενο μήνα για το τι χρειάζεται η Peugeot πριν λάβει μέρος στον 24ωρο αγώνα του Le Mans, με την Peugeot να έχει αναγνωρίσει ότι είναι απαραίτητο να υπάρχει ανταγωνισμός για να μπει στους αγώνες.
Στα τέλη Ιανουαρίου, η Peugeot δήλωσε ότι θα απουσιάσει από το grid του αγώνα 1000 Miles of Sebring στον εναρκτήριο αγώνα της σεζόν.
Το 9X8 πραγματοποίησε δοκιμές στο Aragon και στο Paul Ricard μέχρι στιγμής, με περαιτέρω προσπάθειες να γίνονται κατά την διάρκεια της άνοιξης και του καλοκαιριού καθώς η ομάδα των μηχανικών εργάζεται για το homologation του μονοθέσιου.
Το homologation είναι απαραίτητο για να αγωνιστεί ένα μονοθέσιο LMH στο WEC.
Εξηγώντας τους λόγους για την απόφαση της ομάδας να αποφύγει το Le Mans, ο τεχνικός διευθυντής της Peugeot στο WEC Olivier Jansonnie δήλωσε: “Πολύ απλά, αυτό θα μας δώσει τον χρόνο που χρειαζόμαστε για να φτάσουμε στο απαραίτητο επίπεδο αξιοπιστίας.
“Για προφανές λόγους που αντιμετωπίζουμε με την προσαρμογή στον κανονισμό Balance Of Performance, δεν θα ήταν πιθανή η συμμετοχή μας στις 24 ώρες του Le Mans χωρίς πρώτα να αγωνιστούμε προηγουμένως στον αγώνα 6 ωρών του Spa στις 7 Μαΐου.
“Με αυτόν τον τρόπο, το πλάνο το οποίο έχουμε θα μας επιτρέψει να δώσουμε μεγαλύτερο βάρος στους μηχανικούς και στις ομάδες έρευνας πίσω από τις δικές μας δοκιμές, χωρίς την διακοπή από τους αγώνες στο Le Mans και στο Spa.
“Τόσο από άποψη λειτουργιών όσο και από άποψη αξιοπιστίας, το Le Mans είναι ο πιο δύσκολος αγώνας στο πρόγραμμα.
“Εμείς θα ξεκινήσουμε με κάποιο πιο μικρό αγώνα, που θα μας επιτρέψει να ανεβάσουμε σταδιακά ρυθμό στο πρωτάθλημα. Όπως και με τα αυτοκίνητα δρόμου όταν πρέπει να επιλέξουμε ανάμεσα στην ημερομηνία παράδοσης ή την εστίαση στην ποιότητα, εμείς δίνουμε πάντα προτεραιότητα στην ποιότητα.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!