O Valtteri Bottas, μετά από πέντε χρόνια στην κυρίαρχη ομάδα της Mercedes, θα αγωνιστεί φέτος με την Alfa Romeo, αναλαμβάνοντας τον ρόλο του “ηγέτη” στην ομάδα του Hinwil, φέρνοντας μαζί του σημαντική εμπειρία που θα βοηθήσει την ομάδα να αναπτυχθεί και να φανεί πιο ανταγωνιστική.
Ο Φινλανδός, που έχασε την θέση του στην Mercedes από τον George Russell, επέλεξε την Alfa Romeo για να συνεχίσει την καριέρα του, θεωρώντας ότι αποτελεί την καλύτερη δυνατή λύση – εκεί θα έχει ως team-mate φέτος τον rookie, Guanyu Zhou, αποτελώντας έτσι με διαφορά τον πιο έμπειρο μεταξύ των δύο οδηγών.
Με βάση αυτό, ο Bottas γνωρίζει ότι θα αποτελεί τον ηγέτη της Alfa Romeo στην φετινή σεζόν, με την ομάδα να βασίζεται σε αυτόν για παρατηρήσεις και βελτιώσεις, κάτι που όπως είπε τον κάνει να αισθάνεται μεγάλη ευθύνη ώστε να βοηθήσει την ομάδα και να την οδηγήσει στη σωστή κατεύθυνση.
“Η Alfa Romeo έχει μεγάλη κληρονομιά στην αυτοκινητοβιομηχανία και στους αγώνες, επομένως η οδήγηση για τη μάρκα είναι μεγάλη ευθύνη”, είπε ο Bottas, όπως αναφέρει το Motorsport.com.
“Και στην πραγματικότητα, για πρώτη φορά στην καριέρα μου, είμαι ο πιο έμπειρος οδηγός της ομάδας – νομίζω ότι ήρθε η ώρα, γιατί ξεκινάω τη 10η σεζόν μου. Έτσι, σίγουρα αισθάνομαι ότι έχω την ευθύνη να καθοδηγήσω και να βοηθήσω την ομάδα, δίνοντας ό,τι έχω”, είπε.
Συγκρίνοντας την μέχρι στιγμής εμπειρία του στην Alfa Romeo με αυτήν της Mercedes, o Bottas τόνισε ότι η νέα του ομάδα έχει σαφώς λιγότερο προσωπικό σε σχέση με την παλιά του, διαθέτει όμως πολύ καλές εγκαταστάσεις, ενώ πλέον διαθέτει και έναν σύγχρονο προσομοιωτή πάνω στον οποίο γίνονται οι τελικές διορθώσεις και βελτιώσεις.
“Είδα ότι έχουν μεγάλες και καλές εγκαταστάσεις, προφανώς από την εποχή της BMW. Νομίζω ότι επένδυσαν αρκετά στο εργοστάσιο – διαθέτουν πολύ καλή αεροδυναμική σήραγγα και καλές εγκαταστάσεις”, είπε ο Bottas.
“Ίσως αυτό που ήταν λίγο περίεργο ήταν ότι υπήρχαν αρκετά λιγότεροι άνθρωποι στο εργοστάσιο. Υπήρχε λιγότερη φασαρία, λιγότεροι άνθρωποι σε όλα τα διαφορετικά τμήματα του εργοστασίου. Σίγουρα είναι λίγο μικρότερη ως ομάδα, αλλά πιστεύω ότι μπορεί επίσης να έχει ένα πλεονέκτημα όσον αφορά το πόσο γρήγορα μπορείς να αντιδράσεις σε διαφορετικά πράγματα”.
“Για παράδειγμα, δεν χρειάζεται να περάσεις από 10 άτομα για κάτι, μπορείς απλά να πας σε ένα άτομο και να πεις τι πρέπει να κάνουμε. Έτσι λοιπόν είναι ωραία”, συμπλήρωσε.
“Υπάρχει δουλειά να κάνουμε – στην πραγματικότητα, πολλές από τις εργασίες που κάναμε στον προσομοιωτή, ειδικά τις πρώτες μέρες, αφορούσαν στην προσπάθεια εξέλιξής του αντί να ασχολούμαστε με το μονοθέσιο”, τόνισε ο Φινλανδός για τον προσομοιωτή, τον οποίο χρησιμοποίησε πέρυσι για πρώτη φορά η Alfa Romeo στην πράξη.
“Με το νέο μονοθέσιο, η δουλειά που κάναμε ήταν μόνο μια εκτίμηση γιατί δεν το έχω οδηγήσει ακόμα σωστά σε στεγνές συνθήκες. Μετά τις δοκιμές της Βαρκελώνης θα επιστρέψουμε και θα προσπαθήσουμε να κάνουμε κάποιες εργασίες συσχέτισης. Το υλικό και το λογισμικό είναι ό,τι χρειάζεσαι για έναν καλό προσομοιωτή, αλλά χρειάζονται ακόμη κάποιες λεπτομέρειες”, είπε ο Bottas.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!