Η BMW αποκάλυψε ότι φιλοδοξεί να φέρει το επερχόμενο prototype LMDh στις 24 ώρες του Le Mans το 2024, στην 25η επέτειο από την νίκη του V12 LMR.
Μία επέκταση του προγράμματος όπου θα επικεντρωθεί στο πρωτάθλημα IMSA WeatherTech SportsCar το 2023 βρίσκεται στο τραπέζι, παραδέχτηκε ο πρώην επικεφαλής της BMW Motorsport Mike Krack.
Ο Krack, ο οποίος θα αναλάβει την θέση ως νέος υπεύθυνος της ομάδας Aston Martin στην Formula 1, εξήγησε για την πρώτη προσπάθεια νίκης για την BMW στο Le Mans από το 1999, ως μέλος του εργοστασιακού προγράμματος στο WEC και των ιδιωτικών ομάδων, καθώς βρίσκονται όλα υπό συζήτηση.
Αυτός δήλωσε στο Motorsport.com ότι μία πλήρης εργοστασιακή επιθετική προσέγγιση στο WEC το 2024 είναι “μία από τις επιλογές” καθώς η BMW αξιολογεί την εμβέλεια του προγράμματος πέρα από την ομάδα της Rahal η οποία θα αγωνιστεί με δύο μονοθέσια στο IMSA την επόμενη χρονιά.
“Τους επόμενους μήνες θα αξιολογούσαμε την στρατηγική: πιο θα ήταν το επόμενο βήμα και τι θα συνέβαινε μετά το 2023;,” εξήγησε αυτός.
Ο Krack φανέρωσε ότι οι συζητήσεις, με τον χρηματοδότη του WEC και τους διοργανωτές του Le Mans το Automobile Club de l’Ouest (ACO), βρίσκονται ήδη σε εξέλιξη καθώς η BMW σχεδιάζει το μέλλον της για το prototype LMDh.
“Εάν κοιτάξεις το πρόγραμμα για τον αγώνα του Le Mans, πρέπει να το συζητήσεις με την ACO και να δεσμευτείς για ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα,” δήλωσε αυτός.
“Εμείς πρέπει να έχουμε όλα τα στοιχεία μαζί μας: ότι και να σημαίνει αυτό με στόχο την νίκη στο Le Mans; Δεν υπάρχει τελική απόφαση, αλλά ο χρόνος κυλάει.”
Επίσης ο Krack περιέγραψε την επιθυμία να υπάρχουν μονοθέσια για ιδιωτικές ομάδες τόσο στο IMSA όσο και στο WEC.
“Το ιδανικό θα ήταν να έχουμε μία ιδιωτική ομάδα στο IMSA και μία στο WEC,” εξήγησε αυτός. “Σκεπτόμενοι πίσω από το μοντέλο της κατηγορίας LMDh, δεν θα ήταν απόλυτα σωστό εάν συμμετέχεις μόνο ως εργοστασιακή ομάδα.
“Προφανώς χρειάζεται να υπάρχουν σημεία ενδιαφέροντος και εσύ πρέπει να ψάξεις για συμφωνίες, αλλά θα ήμασταν πολύ χαρούμενοι εάν μπορούσαμε να το κάνουμε αυτό.”
Ο Krack τόνισε ότι δεν υπάρχουν σκέψεις για μία πιθανή πώληση των μονοθέσιων.
Η BMW με το LMDh βρίσκεται εντός του χρονοδιαγράμματος για την πρώτη κυκλοφορία στα μέσα Ιουνίου.
“Με όλα τα προβλήματα παράδοσης που αντιμετωπίζει ο κλάδος, είμαι πολύ χαρούμενος που μπορεί να τηρηθεί το χρονοδιάγραμμα μέχρι στιγμής,” δήλωσε ο Krack.
“Ο Maurizio Leschiutta, επικεφαλής του προγράμματος LMDh της BMW, και όλοι κάνουν εξαιρετική δουλειά όσο αναφορά την παρακολούθηση για το που βρισκόμαστε και τυχόν προβλήματα στην αλυσίδα εφοδιασμού.”
Ο Krack δεν αποκάλυψε κάποια λεπτομέρεια σχετικά με τον κινητήρα.
Επίσης το F1fan.gr βάσει των δεδομένων της προηγούμενης χρονιάς κατανοεί πως η BMW και πολλές άλλες ομάδες της κατηγορίας LMDh είχαν μεγάλο πρόβλημα όσο αναφορά στην παράδοση εξαρτημάτων αλλά και μεταφορών ανά τον κόσμο. Δεν ήταν λίγες οι φορές όπου οι Audi, Porsche και πολλές άλλες κατασκευάστριες εταιρίες είχαν κενό στα προγράμματα τους λόγο ανεφοδιασμού προϊόντων τόσο στα αγωνιστικά project όσο και στα αυτοκίνητα παραγωγής.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!