Η Peugeot είναι υποχρεωμένη να συμμετέχει σε έναν αγώνα πριν από τον 24ωρο του Le Mans για να επιβεβαιωθεί η θέση της στο grid για τον κλασσικό Γαλλικό αγώνα, σύμφωνα με τον Διευθύνον Σύμβουλο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Αντοχής της FIA Frederic Lequien.
Η Peugeot δεν έχει ανακοινώσει ακόμη πότε το prototype 9X8 θα πραγματοποιήσει το ντεμπούτο του στην κορυφαία κατηγορία Hypercar του WEC, αλλά ο κατασκευαστής θα αντιμετωπίσει ένα στενό πρόγραμμα homologation για ένα μονοθέσιο το οποίο πραγματοποίησε τα πρώτα αποκαλυπτήρια τον προηγούμενο μήνα.
Ο Lequien δήλωσε μετά την ανακοίνωση των 39 αυτοκινήτων στην λίστα συμμετοχών της νέας σεζόν ότι εάν η Peugeot θέλει να αγωνιστεί στο Le Mans, πρέπει να εμφανιστεί σε έναν αγώνα εκ των προτέρων. Αυτός αναμένεται να είναι ο αγώνας 6 ωρών του Spa, ο οποίος θα λάβεις μέρος πριν τον 24ωρο αγώνα αντοχής.
Η σεζόν αναμένεται να ξεκινήσει με τον αγώνα 1000 Μιλίων του Sebring στα μέσα Μαρτίου πριν οδηγηθούμε στο Spa-Francorchamps στις αρχές Μαΐου.
Και οι δύο Peugeot 9X8s βρίσκονται στην αρχική λίστα συμμετοχών με την προϋπόθεση ότι τα μονοθέσια θα ολοκληρώσουν τη διαδικασία homologation.
“Αυτοί πρέπει να τρέξουν σε έναν αγώνα νωρίτερα,” δήλωσε ο Lequien. “Οπότε αναμένεται να τους έχουμε στο Spa-Francorchamps.
“Δεν δουλεύω στην Peugeot, οπότε καλύτερα θα ήταν να ρωτήσετε αυτούς απευθείας εάν θα είναι στο Sebring.
“Νομίζω ότι θα είναι πολύ δύσκολο να βρεθούν αυτοί στο Sebring, πολύ δύσκολα. Δεν είμαι σίγουρος ότι θα τους δούμε στο Sebring, αλλά μετά, ναι. Αλλά δεν εργάζομαι για αυτούς.”
Ο Lequien πρόσθεσε ότι η συμμετοχή της Peugeot σε έναν αγώνα πριν από αυτόν του Le Mans είναι απαραίτητη για τους σκοπούς του κανονισμού BoP (Balance of Performance).
Το Peugeot 9X8 θα αναμετρηθεί απέναντι στην Toyota GR010 Hybrid και τις μη υβριδικές Glickenhaus και Alpine Elf Team στον μεγαλύτερο αγώνα της χρονιάς που οι βαθμοί θα είναι διπλάσιοι για το παγκόσμιο πρωτάθλημα.
“Πρέπει να δούμε το αγωνιστικό αυτοκίνητο πριν πάμε στο Le Mans,” δήλωσε ο Lequien.
“Είναι απλώς θέμα BoP και για να αναλύσουμε και να λάβουμε κάποια δεδομένα και ούτω καθεξής. Οπότε είναι ένα αγωνιστικό θέμα. Δεν είναι εμπορικό.”
Η πιο πρόσφατη ενημέρωση από την εταιρεία ήρθε κοντά στα τέλη του περασμένου έτους, όταν μία φωτογραφία teaser έδειχνε διαφοροποιημένο το πίσω μέρος του μονοθέσιου.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!