O Nico Hulkenberg μίλησε για τα νέας γενιάς μονοθέσια τα οποία θα κάνουν το ντεμπούτο τους στο φετινό πρωτάθλημα της Formula 1 – λέγοντας ότι δεν είναι σίγουρος για το αν θα επιλύσουν τα προβλήματα για τα οποία έχουν σχεδιαστεί.
Με τους κανονισμούς του 2022, η FIA έχει ως στόχο μονοθέσια τα οποία θα είναι ευκολότερο να ακολουθήσουν το ένα το άλλο στην πίστα, καθώς το μεγαλύτερο ποσοστό της κάθετής τους δύναμης θα παράγεται από το πάτωμα και έτσι δεν θα υπάρχει τόσο έντονα το φαινόμενο του ακάθαρτου αέρα – ενώ παράλληλα θα είναι και λίγο πιο αργά.
Με τις γνώμες για την απόδοσή τους το τελευταίο διάστημα να ποικίλλουν – με άλλους στα paddock να λένε ότι θα είναι αισθητά πιο αργά σε σχέση με αυτά της γενιάς 2017-2021 και άλλους να λένε ότι δεν θα απέχουν πολύ καθώς θα κερδίζουν χρόνο στις πιο γρήγορες στροφές λόγω του ground effect – o Hulkenberg ήρθε να δώσει ακόμη μία διάσταση στο θέμα.
Ο Γερμανός, που πέρυσι εκτελούσε χρέη τρίτου οδηγού στην Aston Martin, πέρασε πολύ χρόνο στον προσομοιωτή της ομάδας με το νέο μονοθέσιο, καταλήγοντας στο ότι τα δεδομένα από αυτόν δείχνουν όχι μόνο ότι τα νέα μονοθέσια δεν θα είναι πιο αργά, αλλά και στην ουσία δεν θα έχουν πολλές διαφορές στην οδηγική συμπεριφορά με τα περσινά, σε αντίθεση με αυτά που πιστεύουν πολλοί οδηγοί.
“Στόχος ήταν να γίνουν τα μονοθέσια λίγο πιο αργά και πιο δύσκολα στην οδήγηση, να εστιάσουν περισσότερο στους οδηγούς οι οποίοι θα μπορούν να κάνουν τη διαφορά αντί να κυριαρχούν οι επιδόσεις και η αεροδυναμική του μονοθεσίου, είπε ο Hulkenberg.
“Από την αρχική μου εμπειρία, ωστόσο, τα νέα μονοθέσια είναι πολύ γρήγορα και όχι απαραίτητα πιο αργά από την τελευταία γενιά. Ούτε η οδηγική εμπειρία έχει αλλάξει τόσο πολύ, τουλάχιστον στον προσομοιωτή. Θα είναι πολύ ενδιαφέρον να δούμε αν αυτά τα μονοθέσια μπορούν πραγματικά να ακολουθήσουν ευκολότερα τον προπορευόμενο”.
“Στον προσομοιωτή, οι ταχύτητες στις στροφές είναι εξαιρετικά υψηλές, οπότε ο κίνδυνος βρώμικου αέρα εξακολουθεί να είναι δεδομένος και μου είναι δύσκολο να φανταστώ ότι θα είναι εύκολο να ακολουθήσεις ένα άλλο μονοθέσιο άνετα σε αυτές τις ταχύτητες. Τέλος πάντων, ελπίζω ότι θα εκπλαγούμε θετικά στο τέλος”.
“Μόλις ξεκινήσουν οι δοκιμές πριν από τη σεζόν, οι οδηγοί και οι ομάδες θα μάθουν πώς πραγματικά συμπεριφέρονται τα μονοθέσια στην πίστα”, συμπλήρωσε ο Γερμανός.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!