Στη Ferrari φέρονται να έχουν επιλέξει έναν αρκετά επιθετικό σχεδιασμό για την εμπρός πτέρυγα του μονοθεσίου του 2022, σύμφωνα με δημοσίευμα από την Ιταλία.
Οι ομάδες βρίσκονται αυτό τον καιρό στη φάση της μετατροπής των σχεδίων σε πραγματικά εξαρτήματα, καθώς η νέα σεζόν του 2022 ολοένα και πλησιάζει.
Οι νέοι αεροδυναμικοί κανονισμοί που θα μπουν σε ισχύ από φέτος, αναμένεται να αλλάξουν πολλά στην όψη των μονοθεσίων, τα οποία θα διαφέρουν αισθητά από την προηγούμενη γενιά που αποσύρθηκε στο τέλος του 2021.
Στη Ferrari, βλέπουν το 2022 πολύ σοβαρά, καθώς θα είναι η ευκαιρία της να επανέλθει στις πρώτες θέσεις, κάτι το οποίο απώλεσε τις τελευταίες δύο σεζόν, απόρροια και της υπόθεσης του κινητήρα του 2019 που βρέθηκε να βαδίζει σε γκρίζες ζώνες και περιορίστηκε από τη FIA.
Έτσι, έχοντας ονοματίσει το μονοθέσιο του 2022 ως “Project 674”, στη Ferrari θέλουν να κάνουν τη διαφορά σε σχέση με τις άλλες ομάδες και να μπουν με το δεξί στη νέα εποχή. Μέρος αυτού είναι και ο σχεδιασμός ενός καινοτόμου μονοθεσίου που θα φέρει την ιταλική ομάδα μπροστά από τον ανταγωνισμό.
Σύμφωνα λοιπόν με το Formu1a.uno, στη Ferrari δουλεύουν πάνω σε έναν “πιο επιθετικό σχεδιασμό για το εμπρός ρύγχος”, σε σχέση με το πρωτότυπο που παρουσίασε το 2022 η F1 στο Silverstone.
Επίσης, στη Ferrari θα επιστρέψουν στις pull-rod αναρτήσεις για τους εμπρός τροχούς, κάτι που στο Maranello υιοθετούσαν ως τακτική μέχρι και το 2015.
Η συγκεκριμένη απόφαση, σύμφωνα με το Formu1a.uno υπαγορεύεται εν πολλοίς από τους νέους αεροδυναμικούς κανονισμούς, καθώς η “pull-rod ανάρτηση επιτρέπει στη ροή του αέρα να κατευθύνεται προς το κάτω μέρος του μονοθεσίου και απευθείας μέσα στους αεραγωγούς, οι οποίοι θα είναι πιο χαμηλά σε σχέση με τα τωρινά μονοθέσια. Επίσης, το πίσω μέρος των μονοθεσίων θα είναι πιο μικρό, λόγω των ψυγείων που επιτρέπονται με τους νέους κανονισμούς”.
Σε παρόμοια κίνηση για την ανάρτηση φέρεται να κατευθύνονται και στη McLaren, με βάση και τις εικόνες που έδωσε στη δημοσιότητα πρόσφατα η ομάδα του Woking.
How does one change when different cultures and skills all work towards the same goal? 🎯
Let’s see how being part of a team also means evolving together 💪
Watch the latest episode 📹 https://t.co/fcspKdW4Hx#essereFerrari 🔴 pic.twitter.com/9B7JIYBSjR
— Scuderia Ferrari (@ScuderiaFerrari) January 10, 2022
Νέα ωστόσο δεν υπάρχουν ακόμα από το μέτωπο του κινητήρα της ιταλικής ομάδας, με τη Mercedes ήδη να έχει δημοσιεύσει βίντεο που βάζει μπροστά τη μονάδα ισχύος της W13.
Αυτό δεν αναμένεται για κάποιο καιρό ακόμα από τη Scuderia, καθώς γίνεται δουλειά πάνω στη μηχανή εσωτερικής καύσης ώστε να περάσει από τη διαδικασία του homologation.
Άλλα εξαρτήματα της υβριδικής μηχανές δεν χρειάζεται να περάσουν το homologation μέχρι και τον πρώτο αγώνα του 2022 στο Bahrain, στις 18-20 Μαρτίου, έτσι η μονάδα ισχύος που θα δούμε στη Βαρκελώνη το τριήμερο 21-23 Φεβρουαρίου ενδέχεται να μην είναι το τελικό προϊόν.
Οι ελπίδες της Ferrari να παλέψει ξανά με τη Mercedes και τη Red Bull για νίκες και τίτλους θα αναπτερωθούν ιδιαίτερα εάν η μονάδα ισχύος έχει σημαντικά κέρδη σε σχέση με τον προκάτοχό της, με την αναβάθμιση του 2021 στο υβριδικό σκέλος να δίνει στην ιταλική ομάδα ένα σημαντικό ατού στη μάχη της με τη McLaren φέτος, από την οποία αναδείχτηκε και νικήτρια.
Ωστόσο, ο Laurent Mekies, αγωνιστικός διευθυντής της Ferrari, δήλωσε πως “θα ήταν αφελές το να πιστέψουμε πως θα είναι εύκολο να κλείσουμε τη διαφορά” με τις κορυφαίες ομάδες.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!