Η ιστορική πίστα του Spa-Francorchamps ξεκίνησε ριζικές αλλαγές ώστε να καταστεί πιο ασφαλής για αγώνες, με τις πρώτες φωτογραφίες να βγαίνουν σήμερα στη δημοσιότητα!
Ως μέρος αναβαθμίσεων με στόχο τη βελτίωση της ασφάλειας (μιας και κατά το πρόσφατο παρελθόν έχουμε δει σοβαρά ατυχήματα εκεί), η πίστα του Spa ανανεώνεται, με σημαντικές αλλαγές κατά τόπους να λαμβάνουν χώρα, ώστε η πίστα να πάρει και τις εγκρίσεις από το 2022 για τους αγώνες που θέλει να διοργανώσει.
Τα κατασκευαστικά έργα, τα οποία έχουν ξεκινήσει από τις 15 Νοεμβρίου, αναμένεται να κοστίσουν στους διοργανωτές περίπου 80 εκατ. ευρώ, ωστόσο θα συμβάλλουν στο να διασφαλιστεί πως θα παραμείνει μέρος των μεγαλύτερων κατηγοριών του μηχανοκίνητου αθλητισμού, συμπεριλαμβανόμενης και τη Formula 1.
Από το χρόνου, το Spa θέλει να διοργανώσει μεγάλα event, όπως το Βελγικό Grand Prix, τον αγώνα των 24h του Spa, έναν γύρο για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής και έναν 24ωρο αγώνα με μοτοσικλέτες, που θα είναι μέρος του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της FIM, στις 22 Ιουνίου.
Για το τελευταίο αυτό γεγονός, η πίστα θα έπρεπε να αναβαθμιστεί κατά τόπους ώστε να πάρει άδεια από τη FIM, κάτι που οδήγησε σε εκτενείς αλλαγές στις οδούς διαφυγής σε πολλά σημεία.
Κάποιες από τις ασφάλτινες εξόδους έπρεπε να διευρυνθούν, ενώ άλλες, αντικαταστάθηκαν με χαλίκι. Μαζί με τα έργα ασφάλειας, στο Spa θα κατασκευαστούν και επιπλέον εξέδρες κάτι που οδήγησε στο γκρέμισμα του διάσημου σαλέ που βρισκόταν απέναντι από τα paddock πριν την Eau Rouge.
Κάποιες από τις πρόσφατες εικόνες, που έδωσε στη δημοσιότητα η πίστα, είναι οι ακόλουθες:
Το τμήμα μεταξύ της La Source (Στροφή 1) και της Eau Rouge, έχει δεχτεί αυτή τη στιγμή τις περισσότερες αλλαγές, όντας αγνώριστο. Στην εξωτερική της La Source, μέρος της ασφάλτινης εξόδου έχει πλέον αντικατασταθεί από αμμοπαγίδα.
Πίσω από τα παλιά pit, η αποκαλούμενη κερκίδα των 24 ωρών και οι υπαίθριες θέσεις πλέον έχουν κατεδαφιστεί εντελώς, κάτι που θα αλλάξει εντελώς την όψη στους αγώνες, καθώς τα μονοθέσια κατηφορίζουν για την Eau Rouge.
Στην περιοχή εκείνη, θα ανεγερθούν νέες κερκίδες, καθώς και χώροι VIP.
Λίγα χιλιόμετρα πιο μετά, στη Bruxelles, η οδός διαφυγής επίσης έχει δεχτεί αλλαγές. Εδώ, όπως στη La Source, μέρος της ασφάλτου ξυλώθηκε, ώστε να μπουν αμμοπαγίδες.
Μεγάλες είναι και η αλλαγές στη Blanchimont, λίγο πριν το chicane της bus stop. Η εξωτερική της αριστερής αυτής γρήγορης καμπής πλέον θα δει τα προστατευτικά ελαστικά να μετακινούνται περισσότερο προς τα πίσω ώστε να αυξηθεί η οδός διαφυγής.
Και στην περίπτωση αυτή, μεγάλο μέρος της ασφάλτου θα αντικατασταθεί από χαλίκια, ενώ πίσω από τον προστατευτικό τοίχο θα κατασκευαστεί βοηθητική οδός.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!