Ο Ross Brawn δήλωσε πως η Formula 1 σκοπεύει να “σταματήσει” τις ομάδες από το να μπορούν να έρθουν σε επαφή με τη διεύθυνση αγώνα στους αγώνες του 2022.
Οι συζητήσεις μεταξύ ομάδων και FIA είναι ένα από τα νέα στοιχεία που έφερε στους τηλεοπτικούς φιλάθλους του αθλήματος η F1 φέτος, με τα τελευταία GP και κυρίως αυτά της Βραζιλίας, της Σαουδικής Αραβίας και του Abu Dhabi να αποδεικνύονται και αυτά που υπήρχε το περισσότερο παρασκήνιο.
Στις πρώτες δύο περιπτώσεις, άτομα από τις Mercedes και Red Bull προσπαθούσαν να επιχειρηματολογήσουν στον Michael Masi σχετικά με τις μάχες που έδιναν στην πίστα οι Lewis Hamilton και Max Verstappen.
Αυτό συνέβη και στο Abu Dhabi σχετικά με το μεταξύ τους περιστατικό στον πρώτο γύρο όταν ο Hamilton, που πήρε την πρωτιά κατά την εκκίνηση, βγήκε στην οδό διαφυγής για να αποφύγει την επαφή με τον Verstappen καθώς ο Ολλανδός προσπάθησε να τον προσπεράσει. Ακολούθως, ο οδηγός της Mercedes μπήκε στην πίστα με μεγαλύτερο πλεονέκτημα.
Ο αγωνιστικός διευθυντή της Red Bull, Jonathan Wheatley, πίστευε πως ο Hamilton θα έπρεπε να είχε παραχωρήσει τη θέση στον Verstappen, με τον Masi να διαφωνεί επ’ αυτού.
Η πιο σημαντική ωστόσο συζήτηση περιβάλλει τα περιστατικά των τελευταίων γύρων του αγώνα, και ειδικά το σκέλος που αφορά το Αυτοκίνητο Ασφαλείας και την πράσινη σημαία που δόθηκε στον τελευταίο γύρο, εκεί όπου ο Verstappen προσπέρασε τον Hamilton για να στεφθεί πρωταθλητής.
Ο επικεφαλής της Mercedes, Toto Wolff, ζητούσε από τον Masi να μη φέρει στην πίστα το Αυτοκίνητο Ασφαλείας, ένα αίτημα που δεν βρήκε αντίκρισμα, ενώ ο Christian Horner ομόλογος του Wolff στη Red Bull, ήθελε να δοθεί στον Verstappen μια ευκαιρία να χτυπήσει τον τίτλο, ζητώντας να φύγουν τα μονοθέσια μεταξύ των δύο οδηγών που είχαν μείνει ένα γύρο πίσω.
Ο Horner κατάφερε να πετύχει κάτι τέτοιο τελικά και με πολύ πιο φρέσκα και μαλακά ελαστικά, ο Verstappen έκανε την τελική κίνηση στα φρένα της Στροφής 5, περνώντας τον Hamilton. Την ίδια ώρα, ο Wolff φώναζε στο radio με τη Διεύθυνση Αγώνα: “Όχι, όχι Michael, αυτό δεν ήταν καθόλου σωστό”.
Ο Αυστριακός μετά απαίτησε από τον Masi να ανατρέψει το αποτέλεσμα του τελευταίου γύρου, με τον 57ο γύρο θα γίνεται ο τελευταίος, άρα ο Hamilton να στέφεται πρωταθλητής. Με τη Mercedes στη συνέχεια να κάνει διαμαρτυρία κατά της απόφασης, η οποία και απορρίφθηκε, τα πράγματα ενδέχεται να πάρουν τη δικαστική οδό, μιας και στο Brackley έχουν διορία μέχρι και την Πέμπτη ώστε να καταθέσουν επίσημη ένσταση.
Two of F1’s greatest talents, one world title 🏆
To both Max and Lewis, thank you for an unforgettable year of racing ❤️#AbuDhabiGP 🇦🇪 #F1 pic.twitter.com/jB3ltkWQII
— Formula 1 (@F1) December 13, 2021
Ο Ross Brawn, διαχειριστικός διευθυντής της Formula 1, δήλωσε δυσαρεστημένος με την προσπάθεια των επικεφαλής να ασκήσουν πίεση στον Masi και θέλει αυτή τη γραμμή επικοινωνίας να κλείσει για το 2022.
“Θα σταματήσουμε την επικοινωνία του χρόνου”, φέρεται να σχολίασε ο Brawn με βάση το Auto Motor und Sport. “Είναι απαράδεκτο οι επικεφαλής των ομάδων να ασκούν τέτοια πίεση στον Michael κατά τη διάρκεια του αγώνα. Είναι σαν οι προπονητές να διαπραγματεύονται με τους διαιτητές”.
“Ο Toto δεν μπορεί να απαιτεί το να μην εμφανιστεί Αυτοκίνητο Ασφαλείας και ο Christian δεν μπορεί να απαιτεί τα μονοθέσια να πρέπει να κερδίσουν τον γύρο τους. Αυτό βρίσκεται στη διακριτική ευχέρεια του Διευθυντή Αγώνα”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!