Σύμφωνα με τον Ted Kravitz του Sky F1, η Mercedes μπορεί να σκεφτεί πολύ σοβαρά το ενδεχόμενο να ρισκάρει με έναν φρέσκο κινητήρα στον Lewis Hamilton, ώστε να αποφύγει μια επαφή με τον Verstappen.
Οι Hamilton και Verstappen μπήκαν στο τελευταίο τους GP για το 2021, όντας ισόβαθμοι στους 369,5 βαθμούς, με τον πρωταθλητή να κρίνεται το απόγευμα της Κυριακής. Σε περίπτωση που κανείς εκ των δύο δεν βαθμολογηθεί, ωστόσο, πρωταθλητής αναδεικνύεται ο Ολλανδός, μιας και θα έχει περισσότερες νίκες συνολικά (9 έναντι των 8 του Hamilton).
Αρκετοί δημοσιογράφοι έχουν εκφράσει φόβους πως ο αγώνας μπορεί να κριθεί από μια επαφή, μιας και σε αρκετές περιπτώσεις φέτος, Hamilton και Verstappen έχουν έρθει σε επαφή (Silverstone και Monza για παράδειγμα), κάτι που η FIA από τη μεριά της δεν θα ήθελε να δει, με τον Masi να προειδοποιεί συγκεκριμένα για ένα τέτοιο σενάριο.
Ωστόσο, όπως αναφέρει και το Ted Kravitz του Sky F1, ενδεχομένως να υπάρχει τρόπος ο Lewis Hamilton να αναδειχτεί πρωταθλητής χωρίς να κληθεί να παλέψει με τον Verstappen στην πίστα, παρακάμπτοντάς τον. Αυτό θα μπορούσε να γίνει με την προσθήκη ενός νέου, φρέσκου κινητήρα στην πλάτη της W12 του Βρετανού.
Κάτι τέτοιο, θα έφερνε σαφώς ποινή 5 θέσεων για τον Hamilton, με την πιθανότερη θέση εκκίνησής του να είναι η 6η ή 7η. Έχοντας ωστόσο έναν εντελώς νέο κινητήρα, τα κέρδη του οποίου φάνηκαν και στο GP της Βραζιλίας, o Kravitz πιστεύει πως μπορεί ο Hamilton να έχει ένα όπλο στα χέρια του που να ξεπερνά το ρίσκο της ποινής.
“Τί φοβάται περισσότερο η Mercedes; Τον Max Verstappen να πετά εκτός αγώνα τον Lewis Hamilton και να κερδίζει έτσι το πρωτάθλημα”, δήλωσε ο Kravitz στο Sky Sports.
“Δεν βλέπω πως υπάρχει κάτι άλλο που θα πρέπει να φοβούνται. Έχουν το πακέτο που δείχνει να είναι το ταχύτερο αυτή τη στιγμή, έχουν κάνει το hat-trick στους τελευταίους τρεις αγώνες και πάντα έχουν την επιλογή του να βάλουν έναν φρέσκο κινητήρα”.
“Μια αλλαγή ΜΕΚ είναι πιθανή επειδή μετά τί είναι αυτό που θα φοβούνται στη Red Bull; Μια Mercedes σαν αυτή που ο Hamilton είχε στη Βραζιλία, η οποία ήταν ανίκητη. Δεν είναι δικά μου λόγια αυτά, αλλά του Christian Horner, του επικεφαλής της Red Bull”.
These FP1 photos go hard. 🥵 pic.twitter.com/sfUpVmr6i8
— Mercedes-AMG PETRONAS F1 Team (@MercedesAMGF1) December 10, 2021
Ωστόσο, η συζήτηση επί του θέματος μετά στράφηκε στη φύση της Yas Marina, όπου τείνει να ευνοεί την θέση που έχει ένας οδηγός στο grid, τουλάχιστον πριν τις φετινές αλλαγές που θα δούμε στον αγώνα της Κυριακής πόσο έχουν αλλάξει την ποιότητα των αγώνων.
“Αυτό είναι το ρίσκο Νο. 1, εάν πάρεις φρέσκο κινητήρα με την ποινή των πέντε θέσεων που τον συνοδεύει”, πρόσθεσε ο Kravitz.
“Το ρίσκο Νο. 2 είναι πως θα ξεκινάς 6ος ή 7ος στην καλύτερη εάν είσαι ο Lewis Hamilton και αυτό είναι μέσα στο midfield με όλο αυτό το ανθρακόνημα δίπλα σου, όλα θα μπορούσαν να συμβούν εκεί”.
“Αλλά έχοντας αναφέρει αυτό, τα κέρδη είναι πως προφανώς δίνεται στη Mercedes ένας φρέσκος κινητήρας και αυτός ο κινητήρας όταν δεν έχει χιλιόμετρα είναι απίστευτα ισχυρός, περισσότερο από τον τωρινό που έχει κάνει δυόμιση αγώνες”.
“Και δεύτερον, μια τέτοια κίνηση απομακρύνει την πιθανότητα οι Lewis και Max να έρθουν σε επαφή στην πρώτη στροφή και μάλλον για τον υπόλοιπο αγώνα επίσης. Ο Lewis θα μπορούσε να ανέβει 2ος ή 3ος, να κάνει pitstop όποτε θέλει, να πάει για το overcut ή το undercut και ίσως να μην βρεθούν ποτέ στην πίστα σε ένα τέτοιο σενάριο”.
“Ο Hamilton, με το πλεονέκτημα ρυθμού που έχει με φρέσκο κινητήρα…μπορεί και να το έχουν στο πίσω μέρος του μυαλού τους στη Mercedes”.
“Δεν θεωρώ πως θα το κάνουν, είναι μια πιθανότητα, αλλά πιστεύω πως θα δουν πώς θα πάνε τα πράγματα στις δοκιμές της Παρασκευής. Εάν τα πράγματα δείχνουν πως ο Verstappen έχει πλεονέκτημα, τότε μπορεί απλά να σκεφτούν αυτό τον φρέσκο κινητήρα”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!