Ο επικεφαλής μηχανικός πίστας της Mercedes, Andrew Shovlin, δήλωσε πως ο Hamilton δεν είχε δεχτεί προειδοποίηση για το αίτημα στον Max να δώσει πίσω τη θέση του, κατά τη διάρκεια του αγώνα της Κυριακής στη Jeddah.
Το δίδυμο των δύο διεκδικητών του τίτλου είχε μια αμφιλεγόμενη επαφή στον 38ο γύρο, όταν ο Verstappen ανταποκρίθηκε σε αίτημα της ομάδας του να αφήσει τον Hamilton να περάσει στρατηγικά, ύστερα και από εντολή του Michael Masi στη Διεύθυνση Αγώνα προς τη Red Bull.
Ο Ολλανδός λοιπόν επιβράδυνε σε μία προσπάθεια να δώσει πίσω τη θέση στον Hamilton σε μια θέση που θα τον ευνοούσε, πριν το σημάδι ανίχνευσης για το DRS στη μεγάλη ευθεία εκκίνησης/τερματισμού, ώστε να επιτεθεί άμεσα με DRS.
Ωστόσο, οι δυο τους είχαν επαφή, με τον Hamilton να χάνει το δεξί κάθετο σκέλος της εμπρός πτέρυγάς του μετά την επαφή με το πίσω αριστερά ελαστικό της RB16B.
Την ώρα της σύγκρουσης, αναφέρθηκε στον Hamilton μέσω teamradio από τον μηχανικό αγώνα του, Peter Bonnington πως “ζητούν (η Διεύθυνση Αγώνα) από τον Max να αλλάξετε θέσεις”.
Μετά την επαφή, ο αγωνιστικός διευθυντή της Mercedes, Ron Meadows, ο άνθρωπος με τον οποίο ο Masi επικοινωνεί μέσα σε έναν αγώνα εάν θέλει να απευθυνθεί προς τις Mercedes, κάλεσε στο Race Control λέγοντας: “Δεν είχαμε ιδέα πως θα γινόταν κάτι τέτοιο”.
Ο Masi απάντησε: “Συγνώμη Ron, αλλά στο είπα. Εάν έχετε άλλα κανάλια επικοινωνίας που λειτουργούν…”, κάτι στο οποίο ο Meadows αποκρίθηκε: “Όχι, όχι, μου το είπες την ώρα που συνέβη. Το έλεγα στον μηχανικό εκείνη τη στιγμή”.
Οι αγωνοδίκες εξέτασαν το συμβάν μετά τον αγώνα, δίνοντας στον Verstappen ποινή 10 δευτερολέπτων, κάτι που εν τέλει δεν άλλαξε κάτι στην τελική κατάταξη, με τον Ολλανδό να τερματίζει 2ος και να έχουμε πλήρη ισοβαθμία ενόψει Abu Dhabi.
A big moment in the title race came on Lap 43 in Jeddah 👀
Setting up a winner-takes-all showdown in Abu Dhabi next Sunday 🏆#SaudiArabianGP 🇸🇦 #F1 pic.twitter.com/9OHpJ1jtWF
— Formula 1 (@F1) December 6, 2021
Ο Shovlin δήλωσε πως ο Hamilton δεν είχε κάποια πρότερη προειδοποίηση πως ο Verstappen ενδεχομένως να προσπαθήσει να τον αφήσει να περάσει.
“Δεν είχαμε τον χρόνο να μιλήσουμε στον Lewis και δεν το περίμενε”, σχολίασε ο Shovlin.
“Και, κοιτώντας το βίντεο εντός του μονοθεσίου, μπορείτε να δείτε γιατί ο Lewis είχε πρόβλημα με αυτό που έγινε, επειδή ο Max ήταν στη μέση της πίστας και εκεί το πλάτος είναι σχεδόν τριών μονοθεσίων. Δεν μπορούσε να ξέρει εάν ο Max θα πήγαινε αριστερά ή δεξιά”.
“Ο Max έμεινε αρκετά στο κέντρο και φρέναρε απότομα, και ο Lewis επίσης φρέναρε περίπου με 50 bar πίεση φρεναρίσματος, ενώ αμέσως μετά το μονοθέσιο βρέθηκε στα όρια του φρεναρίσματος, προσπαθώντας να αποφύγει το πίσω μέρος του Max. Μόνο αυτό μπορούσε να κάνει”.
“Δεν είναι το μέρος που θα περίμενες κάποιος να σου δώσει πίσω τη θέση, και εάν θέλεις να δώσεις στον teammate σου τη θέση, όλοι ξέρουμε που συμβαίνει αυτό”.
“Εάν παραδίδεις μια θέση, δεν θα πρέπει να αλλάζει από αυτή την περίπτωση. Θα πρέπει να αποστερηθείς τη θέση αυτή”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!