O απολογισμός της οργάνωσης και διεξαγωγής του Rally Acropolis έγινε σήμερα στην Αθήνα, παρουσία των διοργανωτών, της πολιτικής ηγεσίας και των WRC και FIA.
Η επιστροφή του Rally Acropolis στο καλεντάρι του WRC αποτελεί μέρος στοχευμένης προσπάθειας για παραμονή και ανάδειξη του ιστορικού αυτού αγώνα σε παγκόσμιου βεληνεκούς πρωταθλήματα. Αυτό επιβεβαιώθηκε σήμερα, με το Forum που διοργανώθηκε από το Υφυπουργείο Αθλητισμού για τον απολογισμό του event που έλαβε χώρα το τριήμερο 9-12 Σεπτεμβρίου.
Μέρος σε αυτό, πέρα από στελέχη της πολιτικής ηγεσίας, πήραν και εκπρόσωποι της τοπικής αυτοδιοίκησης, πανεπιστημιακοί φορείς, εταιρείες ερευνών, εκπρόσωποι του WRC και της FIA, καθώς και χορηγών του συνέβαλαν στη διεξαγωγή του αγώνα.
Βασική γραμμή ήταν η επιτυχημένη επιστροφή του Rally στην Ελλάδα, η προβολή του οποίου έφτασε σε 180 χώρες, ενώ προσέλκυσε και πάνω από 10.000 άτομα εκτός Ελλάδας.
Το όφελος του αγώνα δε σταμάτησε μόνο εκεί, καθώς πέρα από τα 100.000 μεμονωμένα άτομα που εκτιμάται πως παρακολούθησαν έστω μέρος του Rally, έγινε σαφές πως από οικονομική σκοπιά, ο αγώνας έκανε καλό στη χώρα.
Με τα οργανωτικά κόστη να ανέρχονται σε 3 εκατ. ευρώ συνολικά, μόνο το 30% εξ’ αυτών προήλθε από πόρους της πολιτείας, με τις χορηγίες να ανέρχονται σε 2,1 εκατ. ευρώ. Τα ανταποδοτικά οφέλη για την κοινωνία ωστόσο ήταν πολλαπλά, καθώς οι εκτιμήσεις κάνουν λόγο για θετικό οικονομικό αποτύπωμα της τάξης των 20 εκατ. ευρώ από μετακινήσεις, διαμονή και τηλεοπτικά κέρδη.
Οι θετικές εισηγήσεις όμως δεν περιορίστηκαν στους Έλληνες εκπροσώπους και ομιλητές, καθώς την ίδια πεποίθηση εξέφρασαν οι κ. Simon Larkin και Andrew Wheatley, από το WRC και τη FIA αντίστοιχα.
Ο Larkin, ως εκπρόσωπος του promoter, στάθηκε στη μεγάλη απήχηση και θέαση που είχαν οι συνολικά 6,5 ώρες υλικού που βγήκε στον αέρα από το WRC, αντιπαραβάλλοντάς τες με τη 1,5 συνολικά ώρα στο τελευταίο Rally Acropolis, αυτό του 2013.
Ο Wheatley, απ’ τη μεριά του, αναφέρθηκε στην επιτυχημένη διοργάνωση, παρά το στενό χρονικό πλαίσιο (η ένταξη του Acropolis ανακοινώθηκε τέλη Μαρτίου του 2021, έχοντας 5 μήνες περιθώριο ανασύνταξης και εργασιών), η οποία μάλιστα συνοδεύτηκε από περιβαλλοντική πιστοποίηση 2 αστέρων για το Rally Acropolis.
Ακόμα, μέρος της παρουσίασης του Wheatley αποτέλεσε και η εισαγωγή στη νέα εποχή του Rally Acropolis, αυτή που θα περιλαμβάνει υβριδικά, plug-in αυτοκίνητα, έως και 500 hp ιπποδύναμης, με τη δυνατότητα για πλήρως ηλεκτρική λειτουργία σε καθεστώς service park. Ακόμα, στάθηκε στα επιπλέον τεχνολογικά βήματα που κάνει η FIA από κοινού με το WRC για την ασφάλεια (ενισχυμένο survival cell από του χρόνου, περισσότερες κάμερες για εντοπισμό πιθανών κινδύνων στον δρόμο, ψηφιακά pacebooks) ώστε η νέα, υβριδική γενιά μονοθεσίων να συνοδευτεί από το ανάλογο θέαμα.
Συνοπτικά, το βασικό συμπέρασμα του σημερινού forum, στο οποίο βρέθηκε το F1fan.gr, ήταν πως το Rally Acropolis ήρθε καλώς ξανά στη χώρα μας, και ήρθε για να μείνει. Η συστηματική οργάνωσή του από άτομα του χώρου, με γνώσεις και αγάπη για τον μηχανοκίνητο αθλητισμό, σε συνεργασία με το WRC που θέλει έναν τόσο ιστορικό αγώνα στο επίσημο πρόγραμμά του, μπορεί να καθιερώσει το Rally των Θεών για πολύ πιο μεταγενέστερα από το 2023!
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!