Στη Red Bull παραδέχτηκαν πως ακόμα προσπαθούν να βρουν λύση με την πίσω πτέρυγα, η οποία στα τελευταία GP αντιμετωπίζει προβλήματα στατικότητας υπό το DRS ανοιχτό.
Η ομάδα του Milton Keynes αντιμετωπίζει προβλήματα με το στήσιμο μέσης κάθετης δύναμης στους τελευταίους αγώνες, κάτι που δίνει στην ομάδα αρκετή δουλειά και πονοκεφάλους στις περιόδους δοκιμών.
Πολλές φορές ο τηλεοπτικός φακός στους τελευταίους αγώνες έχει δείξει την πίσω πτέρυγα της Red Bull, υπό το DRS ανοιχτό, να ταλαντώνεται, κάτι που φαίνεται πως προκαλείται από αδυναμία του ενεργοποιητή να αντέξει τις δυνάμεις που δέχεται το ανασηκωμένο στέλεχος της πτέρυγας.
Τα προβλήματα στο GP του Qatar εμφανίστηκαν στις δοκιμές, πριν η Red Bull μεταβεί σε στήσιμο υψηλής κάθετης δύναμης για τις κατατακτήριες και έπειτα, με τη συγκεκριμένη διαρρύθμιση να γνωρίζουν στους Κόκκινους Ταύρους πως δεν προκαλεί πρόβλημα στο DRS.
Ωστόσο, οι επόμενοι δύο αγώνες σε Σαουδική Αραβία και Abu Dhabi δείχνουν να ευνοούν στησίματα χαμηλής ή μέσης κάθετης δύναμης, κάτι που βάζει περισσότερη πίεση στις πλάτες της Red Bull να επιλύσει το συγκεκριμένο ζήτημα οριστικά.
Ο επικεφαλής της ομάδας, Christian Horner, δήλωσε μετά τον αγώνα στο Losail πως η επιλογή της υψηλής κάθετης δύναμης ήταν και αυτό που είχαν εξ’ αρχής επιλέξει από την ομάδα, αλλά γνωρίζει πως ενόψει των τελευταίων δύο αγώνων θα πρέπει να επιλυθεί το ζήτημα με την πίσω πτέρυγα.
“Αυτή ήταν η προτιμώμενη διαρρύθμιση πτέρυγας (υψηλής κάθετης δύναμης) και η κατεύθυνση στην οποία θέλαμε να πάμε το στήσιμό μας”, δήλωσε ο Horner σχετικά με την αλλαγή το Σάββατο για χάρη μεγαλύτερης κάθετης δύναμης”.
“Εάν αυτές οι πτέρυγας (χαμηλής και μέσης κάθετης δύναμης) χρειαστούν είτε στη Jeddah είτε στο Abu Dhabi, προφανώς θα πρέπει να φέρουμε επιδιορθώσεις για να τις επιλύσουμε και να εξισορροπήσουμε τον μηχανισμό του DRS”.
Η ικανότητα της Red Bull να επιλύσει τα προβλήματα αυτά δεν υποστηρίζεται από το γεγονός πως ο ενεργοποιητής του DRS είναι ένα εξάρτημα πιστοποιημένο και παγωμένο (homologated) για το 2021, έτσι δεν είναι εφικτές οι όποιες αλλαγές στον σχεδιασμό του, ακόμα και εάν μια επιδιόρθωση σε αυτό το κομμάτι της RB16B ήταν μια εύκολη υπόθεση.
Ο Horner είναι αισιόδοξος, ωστόσο, πως το ζήτημα αυτό δεν πρόκειται να φέρει πολύ πρόβλημα στην ομάδα του.
“Θεωρώ πως από πλευράς αξιοπιστίας θα είναι σχετικά εύκολο και ξεκάθαρο το να λύσουμε το θέμα με τους ενεργοποιητές”, πρόσθεσε ο Βρετανός. “Τους χρησιμοποιούμε για πολλά χρόνια τώρα, άρα δεν πρόκειται για κάποια νέα τεχνολογία”.
Bulls on point ? Two more races, Team ? pic.twitter.com/fW6L9j2TTn
— Red Bull Racing Honda (@redbullracing) November 25, 2021
Αν και η Red Bull δεν κερδίζει κάποιο πλεονέκτημα στην επίδοση με αυτό το ταλαντούμενο πίσω φτερό, άρα δεν γίνεται καν λόγος για προσπάθεια των Κόκκινων Ταύρων να παρακάμψουν τους κανονισμούς, αυτή η κίνηση είναι κάτι που δεν θα ήθελαν στην ομάδα να συμβεί εντός ενός Grand Prix, μιας και ελλοχεύει ο κίνδυνος εμπλοκής της FIA για λόγους ασφαλείας.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!