Το Grand Prix του Κατάρ ήταν πολύ κακό για τον Ricciardo αρχικά λόγω της κακής εκκίνησης αλλά και λανθασμένων μετρήσεων καυσίμου του μονοθεσίου του.
Ο Ricciardo έμεινε στην 14η το Σάββατο στις κατατακτήριες ενώ η εκκίνηση τον έφερε στην 16η.
Έπειτα υπήρξαν λάθος μετρήσεις στο καύσιμο που ουσιαστικά τελείωσαν τον αγώνα του Αυστραλού που απλώς έκανε διαχείριση/
«Άρχισα να κάνω αυτό που πίστευα ότι ήταν ήδη αρκετό αλλά δεν ήταν», εξήγησε ο Ricciardo, περιγράφοντας τις προσπάθειές του για εξοικονόμηση καυσίμου.»
«Ο Tom μου είπε «πρέπει να κάνεις περισσότερα», δεν είναι αρκετό” σε σημείο που νομίζω ότι μερικές φορές χάναμε 2 δευτερόλεπτα ανά γύρο με την εξοικονόμηση καυσίμου και με αυτό τα φρένα κρυώνουν, τα ελαστικά κρυώνουν και χάνεις πρόσφυση. Είναι μια αλυσίδα πραγμάτων.»
«Είχαμε εξοικονόμηση καυσίμου για το μισό του αγώνα και αυτό μας οδήγησε σε αδιέξοδο. Και τότε Tom είπε «όχι άλλη εξοικονόμηση καυσίμου, μέγιστη πίεση.»
«Μιλάω για τον Tom επειδή είναι αυτός που με τροφοδοτεί με πληροφορίες, αλλά είναι ξεκάθαρα ένα σφάλμα του συστήματος και είναι κρίμα γιατί όταν μπορούσα να πιέσω ένιωσα ότι μπορούσα να βρω χρόνο.»
«Θα κοιτάξω τη θετική πλευρά και θα πω ότι είμαι χαρούμενος που δεν συνέβη αν πάλευα για βάθρο, γιατί αυτό θα ήταν το πιο οδυνηρό πράγμα. Αλλά σίγουρα μας έβγαλε από την ευκαιρία να πάρουμε βαθμούς. »
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!