Η Red Bull δεν έχει τελειώσει ακόμα με την υπόθεση “πίσω πτέρυγα” της W12, με τον Helmut Marko να δηλώνει πως η ταχύτητα των Ασημί Βελών στις ευθείες είναι “αφύσικη”.
Η πίσω πτέρυγα της W12 αποτέλεσε αντικείμενο μεγάλης αντιπαράθεσης και συζήτησης τις τελευταίες δύο μέρες στο Interlagos.
Η πτέρυγα ελέγχθηκε για τις τεχνικές προδιαγραφές της την Παρασκευή, λίγο μετά τον ταχύτερο γύρο για το spint αγώνα του Lewis Hamilton, όντας 4 δέκατα ταχύτερος του Max Verstappen.
Σύντομα μετά τον έλεγχο, ανακοινώθηκε πως η FIA εξέταζε πιο λεπτομερώς την πίσω πτέρυγα, εν μέσω παραπόνων πως είχε ανοίξει περισσότερα από 85 mm υπό το DRS ενεργό.
Μετά από 18 ώρες σιγής και διαβουλεύσεων, οι αγωνοδίκες αποφάσισαν να αποκλείσουν τον Hamilton από το αποτέλεσμα των κατατακτηρίων, ρίχνοντάς τον τελευταίο στον χθεσινό sprint αγώνα κατάταξης, μιας και το μονοθέσιο δεν ήταν πλήρως εναρμονισμένο με τους κανονισμούς.
Παρά την τελευταία θέση στην εκκίνηση, ο Βρετανός είχε έναν ταχύτατο και θεαματικό sprint αγώνα, καταφέρνοντας να τερματίσει 5ος (όμως λόγω ποινής 5 θέσεων για αλλαγή ΜΕΚ, σήμερα θα εκκινήσει 10ος στον αγώνα).
Από την πλευρά της Red Bull, ο Marko ήταν σκεπτικός σχετικά με τις τόσες κερδισμένες θέσεις από τον Hamilton.
“Ο τρόπος που περνάνε στις ευθείες δεν είναι φυσιολογικός”, δήλωσε ο Αυστριακός στο Motorsport-Magazin.com.
Η Red Bull ωστόσο δεν εστιάζει στη νομιμότητα του ανοίγματος, αλλά στο πόσο εύκαμπτο είναι αυτό.
Ο Marko έδωσε ενδείξεις πως ο αγώνας της Red Bull ενδέχεται να συνεχιστεί, με τη Red Bull να μην αποκλείει μια επαναφορά του ζητήματος στη FIA και τους αγωνοδίκες.
“Δεν έχουμε φτάσει εκεί προς το παρόν”, πρόσθεσε ο Marko. “Ας δούμε τώρα τι θα συμβεί στον αγώνα”.
Ποινή όμως δέχτηκε και ο Max Verstappen στο GP αυτό, με τον Ολλανδό να σπάει κανονισμό του parc ferme και να αγγίζει την πίσω πτέρυγα του Lewis Hamilton, στο επίμαχο εξάρτημα.
Εν τέλει, ο Verstappen τιμωρήθηκε με χρηματικό πρόστιμο 50.000 ευρώ, δηλώνοντας έπειτα:
“Απλά κοιτούσα την πτέρυγα. Θέλω να πω, στο βίντεο βλέπετε ακριβώς τί έκανα. Απλά κοιτούσα το πόσο πολύ κάμπτεται η πίσω πτέρυγα στο σημείο αυτό”.
“Φυσικά και έχουν υπάρξει συζητήσεις (επί του θέματος αυτού), και φυσικά υπάρχουν πράγματα που ακόμα εξετάζουμε, μιας και σε συγκεκριμένες ταχύτητες φαίνεται η πτέρυγα να κάμπτεται”.
“Φυσικά και γνωρίζεται πως, στο ξεκίνημα της σεζόν, όλοι έπρεπε να αλλάξουμε τις πτέρυγες λίγο επειδή κάμπτονταν στις υψηλές ταχύτητες”.
“Αλλά κάτι φαίνεται να εξακολουθεί να κάμπτεται στη δική τους. Έτσι, γι’ αυτό πήγα και έριξα μια ματιά.
Οι δύο Red Bull εκκινούν σήμερα από το 2-4 με τους Verstappen και Perez. Την ίδια ώρα, Bottas – Hamilton ξεκινούν από το 1-10.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!