Η Mercedes αποκάλυψε πως ο αποκλεισμός του Lewis Hamilton από το αποτέλεσμα των κατατακτηρίων στο GP της Βραζιλίας προκλήθηκε από την αποτυχία του DRS να περάσει τους ελέγχους για μόλις 0.2 mm.
Ο Hamilton αναγκάστηκε εχτές να ξεκινήσει από την τελευταία θέση του grid στον sprint αγώνα της Formula 1 στο Intergalos όταν, μετά από έλεγχο της FIA στην πίσω πτέρυγα της W12 του, βρέθηκε πως το άνοιγμα του DRS ήταν μεγαλύτερο από το επιτρεπτό όριο των 2 mm.
Μιλώντας σχετικά με το όλο συμβάν εχτές το βράδυ, μετά το τέλος του Sprint αγώνα που έφερε τον Hamilton να τερματίσει 5ος, κερδίζοντας 15 θέσεις μέσα σε 24 γύρους, ο επικεφαλής της ομάδας, Toto Wolff, εξέφρασε τον εκνευρισμό του σχετικά με τις μηδενικές ανοχές που επετράπησαν, παρά το γεγονός πως στη Mercedes εκτιμούν ότι αυτή η παράβαση είναι αποτέλεσμα ζημιάς που προκλήθηκε στις κατατακτήριες.
Επίσης, αμφισβήτησε το γιατί το ζήτημα τέθηκε εξ’ αρχής στους αγωνοδίκες, ενώ σε άλλες ομάδες έχουν επιτραπεί να γίνουν επιδιορθώσεις για εξαρτήματα των μονοθεσίων που έχουν υποστεί ζημιά, υπό συνθήκες parc ferme.
“Θεωρώ πως ο τρόπος με τον οποίο εκτυλίχθηκε η υπόθεση, ανακαλύπτοντας αρχικά πως οριακά αποτύχαμε στον έλεγχο, κάνουμε λόγο για 0.2 mm, και στη συνέχεια μην επιτρέποντάς μας να επιδιορθώσουμε τη ζημιά, όπως το κανονικό πρωτόκολλο, αλλά φέρνοντας την υπόθεση στους αγωνοδίκες, ήταν εκτός λογικής”, δήλωσε ο Wolff για το συμβάν, το οποίο τράβηξε δύο μέρες μέχρι την οριστική απόφαση.
“Πιστεύω πως αυτή η κίνηση έφερε τους αγωνοδίκες σε μια πολύ δύσκολη κατάσταση να πρέπει να κρίνουν σωστά την υπόθεση. Όμως, για να είμαι ειλικρινής, μέχρι αργά το απόγευμα (χθες), πιστεύαμε πως ήταν ΟΚ”.
“Η πτέρυγα είχε υποστεί ζημιά. Η μια της πλευρά ήταν ΟΚ, στο μέσον ήταν ΟΚ. Η δεξιά πλευρά δεν ήταν εντάξει, και αυτό σημαίνει πως μάλλον είχαμε και μειονέκτημα στην επίδοση”.
“Έτσι, θεωρήσαμε πως, λαμβάνοντας υπόψη όλες αυτές τις πλευρές, η FIA θα έλεγε πως υπήρχε ζημιά και έτσι δεν παραβιάσαμε τους κανονισμούς. Επίσης, δήλωσαν πως τίποτα δεν έγινε εκ προθέσεως απ’ την πλευρά μας”.
“Στην συνέχεια όμως είδαμε ότι αποκλειστήκαμε, το οποίο ειλικρινά, δεν μπορούσα να πιστέψω. Θεώρησα πως ο Ron Meadows (αγωνιστικός διευθυντής) μου έκανε πλάκα με το μήνυμα στο WhatsApp”.
“Περίεργα πράγματα συμβαίνουν άρα. Αλλά πρέπει να δεχτείς το πλήγμα, και η τελευταία δράση, από τους Valtteri και Lewis έφερε ξανά όλο τον ενθουσιασμό στη θέση του εκνευρισμού που υπήρχε πριν”.
P20 ??? P5@LewisHamilton put on an overtaking show on Saturday!#BrazilGP ?? #F1Sprint pic.twitter.com/erH6WjvMIi
— Formula 1 (@F1) November 13, 2021
Ο Wolff πρόσθεσε πως ακόμα η Mercedes δεν έχει μπορέσει να διερευνήσει ενδελεχώς την πίσω πτέρυγα ώστε να εντοπίσει ακριβώς το τί προκάλεσε το πρόβλημα, τόνισε όμως πως η οπτική επιθεώρηση που έχει γίνει δείχνει ότι κάτι δεν πήγε καλά και παρουσιάστηκε το πρόβλημα αυτό.
“Δεν έχουμε πάρει πίσω την πτέρυγα”, δήλωσε ο Αυστριακός. “Η πτέρυγα θα μείνει με τη FIA για όλο το Σαββατοκύριακο έτσι δεν μπορέσαμε να αξιολογήσουμε τη ζημιά πέρα από οπτική επιθεώρηση που ο Νο.1 μηχανικός μας, Nathan Divey, έκανε όσο ελεγχόταν η πτέρυγα. Επέστρεψε και μας είπε πως κάτι έχει σπάσει, λόγω της περίεργης συμπεριφοράς της πίσω πτέρυγας”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!