O Max Verstappen θεωρεί πως κάτι “δεν μοιάζει σωστό” με την πίσω πτέρυγα της Mercedes, μετά από την “μίνι έρευνα” που έκανε ο Ολλανδός!
Ο Verstappen και το άγγιγμά του στην πίσω πτέρυγα του Hamilton ήταν από τα πιο “καυτά θέματα” της χθεσινής ημέρας, κάτι που τελικά του επέφερε ένα μεγάλο χρηματικό πρόστιμο! Τελικά η Mercedes όντως είχε παραβιάσει κανονισμούς για τα όρια της πίσω πτέρυγας με το DRS και ο Hamilton γνώρισε τον αποκλεισμό από την περίοδο των κατατακτηρίων της Παρασκευής!
Ακόμη και πριν την ποινή του Hamilton, τεχνικοί της Red Bull είχαν επισκεφθεί επίσημα την FIA για να καταθέσουν τους προβληματισμούς τους για την ευελιξία της πίσω πτέρυγας της γερμανικής ομάδας! Έτσι, οι οδηγοί της Red Bull ακόμη δεν μπορούν να αποκλείσουν το ενδεχόμενο ότι κάτι ακόμη ίσως να μην πηγαίνει καλά με τα “μαύρα βέλη”…
“Έχουμε τις υποψίες μας ότι κάτι δεν πηγαίνει καλά εκεί,” σχολίασε ο πρωτοπόρος του πρωταθλήματος στο Sky F1 μετά το Sprint.
“Μετά την εκκίνηση της σεζόν, όλοι έπρεπε να αλλάξουμε τις πίσω πτέρυγές μας με κεντρικό υποστύλωμα”. “Οπότε νομίζω ότι ακόμα κάτι συμβαίνει με το κύριο πτερύγιο στο σημείο που ανοίγει και τους δίνει μεγαλύτερη τελική ταχύτητα. Απλά κοίταξα την πίσω πτέρυγά τους και σίγουρα κάτι δεν πηγαίνει καλά…
Ο Verstappen τελικά την “γλύτωσε” με ένα πρόστιμο €50,000 από την FIA για το άγγιγμα στην πτέρυγα της Mercedes, αλλά φρόντισε γρήγορα να αγνοήσει την επίδραση μιας τέτοιας ποινής!
“Οπότε εντάξει θα καθαρίσεις, ας πούμε 10 μονοθέσια γρήγορα, επειδή είναι σε απόσταση… μιλίων από άποψη ρυθμού. Αλλά παρόλα αυτά είχε πολύ καλό ρυθμό.”
“Αλλά επίσης αύριο θα είναι αρκετά διαφορετικά. Η θερμοκρασία στην πίστα θα είναι περίπου η διπλή μάλλον και όλα θα γίνουν πολύ δυσκολότερα.”
Με αυτές τις νέες θερμότερες συνθήκες που αναμένονται την Κυριακή, οι οδηγοί θα πρέπει να αντιμετωπίσουν κάποιες νέες προκλήσεις με το πως θα ανταποκριθούν τα μονοθέσιά τους. Με την θερμοκρασία να αναμένεται πολύ μεγαλύτερη ο Verstappen ερωτήθηκε εάν αυτό θα αποτελέσει πλεονέκτημα για την Red Bull.
“Αυτό ελπίζω, αλλά ας το δούμε αύριο,” ανέφερε.
“Σήμερα ήταν ένας αγώνας που επίσης δεν είχε pit stops και έτσι υπήρχαν οδηγοί που πήραν ρίσκο με τα ελαστικά που διάλεξαν. Επίσης εάν προσθέσεις τα μονοθέσια που πρέπει να περάσεις χρειάζεσαι ένα pit-stop race για να γίνει πιο ενδιαφέρον.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!