Με την πίστα του Abu Dhabi να θέλει να δώσει περισσότερο θέαμα, έγιναν στοχευμένες αλλαγές φέτος, οι οποίες βρίσκονται στα τελικά στάδιά τους, με την πίστα να κλείνει τη φετινή σεζόν.
Η αλήθεια ήταν πως η Yas Marina, όσο εντυπωσιακή ήταν ως πίστα, άλλο τόσο κούραζε τον θεατή πολλάκις με την έλλειψη θεάματος. Παρά τις μεγάλες τις ευθείες, η ύπαρξη πολλών αργών, 90 μοιρών στροφών, δυσκόλευε την παρούσα γενιά μονοθεσίων στους αγώνες, δίνοντας πενιχρό συχνά θέαμα αλλά και συχνά καλέσματα για διορθωτικές ενέργειες, με το dudget για κάτι τέτοιο αν μη τι άλλο να περισσεύει για τους Άραβες του Abu Dhabi.
Κι έτσι κι έγινε φέτος, με τη διοίκηση της πίστας να έχει ανακοινώσει εδώ και μήνες ένα πλάνο για στοχευμένες παρεμβάσεις που θα έκαναν τη ροή πιο ομαλή για τα μονοθέσια, βελτιώνοντας τις προσπεράσεις και το θέαμα.
Έτσι, με τρία μόνο GP να απομένουν μέχρι το πέσιμο της αυλαίας στον Περσικό Κόλπο, η Yas Marina δείχνει σχεδόν πανέτοιμη να φιλοξενήσει για ακόμα μια χρονιά το φινάλε του πρωταθλήματος της F1, με τις ετοιμασίες στην πίστα να βρίσκονται στα τελευταία στάδιά τους.
Έτσι, βγήκαν στη δημοσιότητα και οι πρώτες φωτογραφίες από τις παρεμβάσεις, με τις σημαντικότερες να είναι στη φουρκέτα πριν την πρώτη μεγάλη πίσω ευθεία (το παλιό chicane των 5-6-7) αλλά και στο παλιό chicane στο τέλος της δεύτερης πίσω ευθείας (στροφές 11-12-13), το οποίο πλέον μετατρέπεται σε μια γρήγορη, με ελαφρά κλίση, αριστερή φουρκέτα.
Πλέον, η πίστα κονταίνει σε μήκος, φτάνοντας τα 5.28 km σε έναν γύρο, με τη μεγαλύτερη αλλαγή να αποτελεί τη νέα φουρκέτα, που θα πάρει το όνομα Marsa. Οι προσομοιώσεις που έχουν γίνει για τη στροφή αυτή κάνουν λόγο για πέρασμα των μονοθεσίων από εκεί με ταχύτητα στα 240 km/h.
Επίσης, στη φουρκέτα πριν την πρώτη μεγάλη πίσω ευθεία, τα μονοθέσια θα πλησιάζουν με ταχύτητα κοντά στα 300 km/h, έτσι αυτή έχει απομακρυνθεί λίγο περισσότερο από τις εξέδρες για να δημιουργηθεί ασφαλής περιοχή εξόδου, ενώ διαπλατύνθηκε και λίγο για να χωράνε πιο εύκολα τα μονοθέσια.
Πιο ανεπαίσθητες αλλαγές έχουν γίνει στο σύμπλεγμα των στροφών του ξενοδοχείου, εκεί όπου υπήρξε ένα μικρό “φιλετάρισμα” των στροφών 90 μοιρών και ελαφρά διαπλάτυνσή τους για να μπορούν τα μονοθέσια να περνούν με περισσότερα χιλιόμετρα απ’ ότι τα προηγούμενα χρόνια.
Οι αλλαγές αυτές αναμένεται να κατεβάσουν τους χρόνους που διανύεται ο γύρος, ενώ μένει μονάχα να αποδειχτεί το πόσο πιο θεαματικά θα γίνουν τα Grand Prix από εδώ και στο εξής, σε ένα κατά τ’ άλλα μαγευτικό σκηνικό, που λαμβάνει χώρα με τη δύση του ηλίου.
Μερικές εικόνες από τις εργασίες είναι οι ακόλουθες:
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!