Ο τεχνικός διευθυντής της Toyota για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής Pascal Vasselon δήλωσε ότι ο κατασκευαστής Hypercar έκανε μία “ιδιαίτερη προσπάθεια” εν μέσω της προετοιμασίας για τις κατατακτήριες του αγώνα 8 ωρών στο Bahrain, λαμβάνοντας υπόψη ότι υπάρχει η μάχη του τίτλου.
Η απογευματινή περίοδος των κατατακτήριων της Παρασκευής διάρκειας 10 λεπτών ήταν καίριας σημασίας για τα σενάρια των βαθμών μεταξύ των δύο πληρωμάτων της Toyota Gazoo Racing, η οποία έφτασε με διαφορά 15 βαθμών μεταξύ των δύο πληρωμάτων.
Ο Kamui Kobayashi κέρδισε τον Brendon Hartley στην τελευταία pole position της χρονιάς, παίρνοντας τον επιπλέον βαθμό για το τρίο του No. 7 όπου περιλαμβάνει επίσης και τους Jose Maria Lopez και Mike Conway.
Το αποτέλεσμα αυτό αύξησε την πρωτοπορία του πληρώματος No. 7 στους 16 βαθμούς απέναντι στο No.8, αφαιρώντας την πιθανότητα για το πλήρωμα των Hartley, Sebastien Buemi και Kazuki Nakajima να αγκαλιάσουν τον τίτλο κερδίζοντας τον σημερινό αγώνα και το δεύτερο μονοθέσιο να τερματίσει 3ο.
Ο Vasselon εξήγησε μετά την περίοδο ότι η Toyota έδωσε μία ασυνήθιστα μεγάλη έμφαση στην προετοιμασία και των δύο GR010 Hybrids στις κατατακτήριες κατά την διάρκεια των περιόδων ελεύθερων δοκιμών.
“Κατά την διάρκεια της ημέρας υπήρχε αρκετή προετοιμασία για τις κατατακτήριες,” δήλωσε ο Vasselon.
“Αυτή την φορά η μάχη για το πρωτάθλημα, ο ένας βαθμός της pole position ήταν σημαντικός.
“Ήταν σημαντικό για το μονοθέσιο No. 8 να πάρει αυτόν τον βαθμό, επειδή είχαν την ευκαιρία να κερδίσουν τον τίτλο εάν το μονοθέσιο No. 7 ήταν 3ο και το μονοθέσιο No. 8 κέρδιζε τον αγώνα.
“Τώρα, το μονοθέσιο No. 7 το μόνο που χρειάζεται είναι να τερματίσει 3ο και να κερδίσει το πρωτάθλημα. Ο βαθμός των κατατακτήριων ήταν σημαντικός. Για αυτό τα μονοθέσια πραγματοποίησαν την προσομοίωση των κατατακτήριων σε κάθε περίοδο ελεύθερων δοκιμών ξεχωριστά.
“Και είναι αλήθεια ότι κατά την διάρκεια της προσομοίωσης των κατατακτήριων, ο Brendon είχε το πλεονέκτημα. Αλλά στις κανονικές κατατακτήριες ο Kamui είχε το πλεονέκτημα απέναντι σε αυτόν.”
Ο Hartley προηγούταν σε όλες τις περιόδους ελεύθερων δοκιμών όπου προετοίμασε το έδαφος για τις κατατακτήριες, αλλά στο τέλος ήταν 0.29 δευτερόλεπτα μακριά από τον Kobayashi στην χρονική περίοδο “κλειδί¨.
Ο Vasselon το χαρακτήρισε αυτό μεγάλη βελτίωση από την μεριά του Kobayashi από τις κατατακτήριες του αγώνα 6 ωρών στο Bahrain, όταν ο Hartley κέρδισε την μονομαχία που έφερε το No. 8 στην pole.
“Οι οδηγοί τα πήγαν καλά και ακόμα καλύτερα, με όσο περισσότερη προσομοίωση κάνουν στις κατατακτήριες,” ανέφερε ο Vasselon.
“Όλοι αυτοί έχουν αγωνιστεί σε 4 περιόδους κατατακτήριων, κάτι το οποίο είναι πρωτοφανές.
“Συνήθως στον σχεδιασμό της προετοιμασίας του αγώνα, εμείς έχουμε μόνο μία προσομοίωση κατατακτήριων για τον αγώνα. Αυτή την φορά υπήρχε μία ιδιαίτερη προσπάθεια, και αυτό εξηγεί τους χρόνους ανά γύρο που κάναμε.
“Πιστεύω ότι ο Kamui προφανώς και δεν ήταν τόσο αντιπροσωπευτικός στις τελευταίες κατατακτήριες του προηγούμενου αγώνα.
“Ο Brendon έκανε 1:47.0 στον τελευταίο αγώνα, και αυτή την φορά αυτός έκανε 1:46.5. Οπότε είναι μισό δέκατο, αλλά ο Kamui κατάφερε πολλά περισσότερα. Πιστεύω ότι το προηγούμενο σαββατοκύριακο ο Kamui δεν ήταν αντάξιος των προσδοκιών.
Toyota Gazoo Racing's @kamuikobayashi has taken pole position in Bahrain at the wheel of the No. 7 Toyota GR010 Hypercar to extend his and @pechito37 and @mikeconwayracing’s title lead to 16 points.#WEC #8HBahrain @TGR_WEC pic.twitter.com/PKHuxWcd0O
— WEC (@FIAWEC) November 5, 2021
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!