Ο Brendon Hartley νίκησε τον teammate του στην Toyota Gazoo Racing Kamui Kobayashi για 4 δέκατα του δευτερολέπτου όπου τον έφερε στην πρωτοπορία της εναρκτήριας περιόδου ελεύθερων δοκιμών ενόψει του αγώνα 6 ωρών στο Bahrain.
Η Toyota τερμάτισε στην 1η και 2η θέση στην απογευματινή περίοδο της Πέμπτης διάρκειας 90 λεπτών, όπου είδαμε την μεγάλη διαφορά των χρόνων να διαμορφώνεται από τα πρώτα κιόλας λεπτά της περιόδου.
Ο χρόνος του Hartley ήταν 1:48.490 με το No. 8 και την Toyota GR010 Hybrid και ο καλύτερος, ενώ ο Kobayashi πέρασε με χρόνο 1:48.898 με το κυρίαρχο μονοθέσιο του πρωταθλήματος No. 7.
Οι Kobayashi, Jose Maria Lopez και Mike Conway υπερασπίζονται το πλεονέκτημα 15 βαθμών στο πρωτάθλημα απέναντι στους Hartley, Sebastien Buemi και Kazuki Nakajima ενόψει του αγώνα το Σάββατο.
FP1 – let the battle in Bahrain begin! ??
Are you #7 or #8? ?♀️?♂️#GoHyper #ToyotaGAZOORacing #8HBahrain pic.twitter.com/1lMUyV29Qc
— TOYOTA GAZOO Racing WEC (@TGR_WEC) November 4, 2021
Η Alpine κατατάχθηκε 3η συνολικά, με τον Nicolas Lapierre να είναι 1 δευτερόλεπτο μακριά από τον ρυθμό των πρωτοπόρων με το μονοθέσιο της Oreca LMP1 της Alpine.
Η Realteam Racing πήρε την κυριαρχία στους χρόνους για πρώτη φορά φέτος στην περίοδο ελεύθερων δοκιμών με τον Norman Nato που σημείωσε χρόνο 1:50.792 από νωρίς.
Ο Nato κέρδισε τον οδηγό της JOTA με Oreca Tom Blomqvist για μόλις 0,3 δευτερόλεπτα, ενώ ο Giedo van der Garde τερμάτισε 3ος με την Racing Team Nederland.
Τα πρώτα 6 μονοθέσια της LMP2, περιλάμβαναν την JOTA, τις United Autosports και Team WRT με Orecas, και διαφορά μεταξύ τους 0.407 δευτερόλεπτα.
FP1 HAS STARTED! Follow the live timing on https://t.co/npNU9B1Vzf.#WEC #8HBahrain @BAH_Int_Circuit pic.twitter.com/RDCow0apxU
— WEC (@FIAWEC) November 4, 2021
Η Porsche στην κορυφή της GTE-Pro, με την Ferrari να είναι εκτός ρυθμού
Η Porsche και η Ferrari οι οποίες δεν βγήκαν από την αρχή στην πίστα και παρέμεναν στα γκαράζ του αφότου ξεκίνησε η 1η περίοδος ελεύθερων δοκιμών, αναμένεται να δώσουν μία εντυπωσιακή μάχη του Σάββατο.
Οι εργοστασιακές ομάδες παλεύουν μετά την αλλαγή του κανονισμού BoP πριν από το σαββατοκύριακο και έπειτα από το άνετο 1-2 της Porsche το προηγούμενο σαββατοκύριακο στον αγώνα 6 ωρών στην ίδια πίστα.
Η 1η Porsche 911 RSR-19s η οποία υποστηρίζεται από την Manthey Racing βγήκε μετά από 11:30 λεπτά στην πίστα, ενώ η 1η Ferrari 488 GTE Evo εμφανίστηκε μετά από μισή ώρα.
Ο Neel Jani πήρε το πλεονέκτημα με το No. 92 της Porsche και τους συνοδηγούς του Kevin Estre και Michael Christensen.
Ο Jani σημείωσε 1:57.657 μετά από 18 λεπτά, ενώ λίγα λεπτά αργότερα εμφανίστηκαν οι πρώτες Ferraris.
Η ταχύτερη Ferrari σημείωσε 2:00.631 με τον Miguel Molina στα τελευταία σημεία της περιόδου, σχεδόν 3 δέκατα μακριά από τον πρωτοπόρος και μπροστά από τα αυτοκίνητα της GTE-Am.
Ο Richard Lietz ήταν 2ος πίσω από τον Jani με το No. 91 της Porsche, ενώ ο Alessandro Pier Guidi ήταν 4ος με το No. 51 Ferrari.
The No.92 @PorscheRaces 911 RSR-19 of @neeljani leads LMGTE Pro as Porsche v Ferrari title fight gets set for Saturday. A 1m57.657s lap from Jani outpaces No.91 Porsche by 0.3s, which will aim to protect sister cars title quest this weekend.#WEC #8HBahrain pic.twitter.com/3jCzYkxVnH
— WEC (@FIAWEC) November 4, 2021
Ο Augusto Farfus ήταν ταχύτερος στην GTE-Am με την NorthWest AMR και χρόνο 1:58.093.
Το No. 98 με την Aston Martin Vantage GTE τερμάτισε στην πρωτοπορία με 0.228 δευτερόλεπτα μακριά από το No. 56 της Team Project 1 με Porsche και τον Matteo Cairoli στο τιμόνι.
Οι Cetilar Racing με τον Antonio Fuoco, η D’Station Racing με τον Andrew Watson και η AF Corse με τον Alessio Rovera, συμπλήρωσαν την 5αδα.
No.98 @AMR_Official @northwestamr heads LMGTE Am as @augustofarfus peaks with a 1m58.093s lap.#WEC #8HBahrain pic.twitter.com/qMlf9qC6Ij
— WEC (@FIAWEC) November 4, 2021
Αποτελέσματα: 1η περίοδος ελεύθερων δοκιμών
After the first 90 minutes practice session, the fastest car from each class is:@TGR_WEC #8@PorscheRaces #92@RealteamRacing #70@AMR_Official #98#WEC #8HBahrain pic.twitter.com/8jMzcwIuRI
— WEC (@FIAWEC) November 4, 2021
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!