Η Ferrari ζήτησε από την ACO να “επαναφέρει” τον προηγούμενο πίνακα του κανονισμού BoP στην κατηγορία GTE-Pro ενόψει του επόμενου σαββατοκύριακου και στον αγώνα στο τέλος της σεζόν 8 ωρών του Bahrain ακολουθώντας ένας ‘απογοητευτικός’ αγώνας για τις δύο AF Corse με την Ferrari 488 GTE Evos στον αγώνα 6 ωρών του Σαββάτου στο Bahrain για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής της FIA.
Η Ιταλική μάρκα έχασε την πρωτοπορία του πρωταθλήματος κατασκευαστών GTE ενώ το πλεονέκτημα των Alessandro Pier Guidi και James Calado στο πρωτάθλημα οδηγών μειώθηκε στον 1 βαθμό με την επικράτηση με 1-2 της Porsche στον προτελευταίο γύρο της σεζόν.
Αυτό συνέβη αφότου οι Ferraris στην GTE-Pro και στην GTE-Am δέχθηκαν μείωση 25 hp στο turbo boost η οποία ήταν εκτός του αυτόματου συστήματος του κανονισμού Balance of Performance, χρησιμοποιώντας η FIA και η ACO τον “λεγόμενο” κανονισμό ‘black ball’.
Ο αγωνιστικός διευθυντής της Ferrari Antonello Coletta είπε σε δήλωση του ότι ο κατασκευαστής ελπίζει πως με το προηγούμενο πίνακα του BoP πριν από τον αγώνα 6 ωρών του Σαββάτου θα μπορέσει να “αποκατασταθεί” για το τέλος της σεζόν οπότε αυτοί θα μπορέσουν να παλέψουν με τους “ίδιους όρους” για τους τίτλους του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος.
“Όπως αναφέραμε την παραμονή του αγώνα, ο κανονισμός Ισορροπίας και Απόδοσης αποδείχτηκε ιδιαίτερη τιμωρία για τα αυτοκίνητα μας, καθώς επιβεβαιώθηκε από τον ρυθμό του αγώνα και το αποτέλεσμα στον αγώνα 6 ωρών,” δήλωσε ο Colletta.
“Λυπούμαστε που δεν μπορούμε να υπερασπιστούμε την πρωτοπορία που αποκτήσαμε στις προηγούμενες περιπτώσεις, τα αποτελέσματα των πάντα όμορφων και συναρπαστικών αγώνων.
“Ελπίζουμε πως τα σωστά κριτήρια για το BoP θα επιστρέψουν στον τελευταίο αγώνα οπότε μπορούμε να προσπαθήσουμε να παλέψουμε με τους ίδιους όρους για τους Παγκόσμιους Τίτλους.”
Ο Calado, ο οποίος ήταν ειλικρινής για τις αλλαγές πριν από την έναρξη της δραστηριότητας στην πίστα την Πέμπτη, είπε ότι δεν ήταν σε θέση να παλέψουν για το πρωτάθλημα στον αγώνα του Σαββάτου.
“Αυτή η απόφαση μπορεί να αλλάξει τις κατατάξεις δραματικά, και είναι κρίμα που η δουλειά μίας σεζόν από την Ferrari, την AF Corse, τον Alessandro και εμένα κινδυνεύουν να ακυρωθούν,” είπε αυτός.
“Η 3η θέση ήταν το καλύτερο που μπορούσαμε να πετύχουμε σήμερα, όπως είχα πει πριν ξεκινήσει ο αγώνας.
“Οι Porsches μπορούσαν να αγωνιστούν χωρίς να πάρουν κάποιο ρίσκο ή να εκμεταλλευτούν την απόλυτη ισορροπία τους.
“Ελπίζουμε ότι αυτοί θα μπορέσουν να επαναφέρουν τουλάχιστον το BoP της Monza, που δημιουργήθηκε ένας ισότιμος ανταγωνιστικός αγώνας ο οποίος ήταν θεαματικός για το κοινό, κάτι για το οποίο δεν θα μπορούσα να πω για τον σημερινό αγώνα.”
Η FIA και η ACO έχουν αρνηθεί να μπουν σε κάποια σχόλια για τον λόγο της αλλαγής του κανονισμού BoP στην Ferrari, για αυτό όπου έχει γίνει μόλις η δεύτερη διόρθωση του κανονισμού χωρίς τον υπολογισμό του αυτόματου συστήματος από τότε που έχει μπει στους αγώνες την ‘Super Season’ 2018-2019.
“Δεν ήμασταν σε θέση να παλέψουμε με ίδιους όρους με τους αντιπάλους μας, και αυτό είναι απογοητευτικό”, πρόσθεσε ο Pier Guidi.
“Σε κάθε αγώνα, δίνουμε το καλύτερο μας, συνήθως εκμεταλλευόμαστε την ισορροπία του αυτοκινήτου, και δεν πιστεύω ότι αυτό πρέπει να μας στοιχειώσει αυτό ξανά. Δεν νομίζω ότι είναι καλό για το άθλημα.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!