Έχοντας καταστρέψει αγώνα οδηγού της για ακόμα μια φορά φέτος, τα pitstop είναι από τα αδύναμα σημεία της Scuderia, με τον Βinotto να τα βλέπει ως “Αχίλλειο πτέρνα” της ομάδας του.
Εκκινώντας μπροστά από τον Daniel Ricciardo, στο GP των ΗΠΑ, o Carlos Sainz δεν κατάφερε να διατηρηθεί μπροστά από τον Αυστραλό με το πέρας του πρώτου γύρου.
Θέλοντας να κάνει το undercut για να κερδίσει τη θέση που έχασε, ο Ισπανός μπήκε για αλλαγή ελαστικών, ωστόσο με 5.6 δευτ. pitstop το σχέδιο δεν πήγε όπως περίμεναν στην ιταλική ομάδα, χάνοντας εν τέλει το όποιο πλεονέκτημα αποκόμισε από τον ταχύτερο ρυθμό του.
“Θα έπρεπε να είχαμε βρεθεί μπροστά τους με το pitstop. Θα έπρεπε”, δήλωσε μετά τον αγώνα ο Sainz.
Ο Ricciardo εν τέλει τερμάτισε 5ος, με τον Sainz να δέχεται προσπέραση στους τελευταίους γύρους και από τον Valtteri Bottas, τερματίζοντας εν τέλει 7ος, μια θέση μπροστά από την έτερη McLaren του Lando Norris.
“Ο Carlos οδήγησε πολύ καλά, αλλά είναι κρίμα το αργό pit stop του γιατί ήταν μια καίρια στιγμή για τον αγώνα του”, σχολίασε απ’ τη μεριά του ο Mattia Binotto.
“Προσπαθήσαμε να κάνουμε το undercut για να βρεθούμε μπροστά απ’ τον Ricciardo και να κερδίσουμε μια θέση, αλλά αντιθέτως είχαμε ξανά πρόβλημα με την αλλαγή ελαστικών”.
“Είναι η Αχίλλειος πτέρνα μας φέτος, πρέπει να αξιοποιήσουμε τη φετινή χρονιά για να βελτιωθούμε σε κάθε τομέα. Γνωρίζουμε πως κάθε λεπτομέρεια μετράει, το σημερινό pitstop μας κόστισε πιθανότατα δύο θέσεις στον αγώνα”.
“Έτσι, είναι κρίμα για τον Carlos επειδή βλέποντας τον Charles, τερμάτισε 25 δευτερόλεπτα μπροστά απ’ τον Ricciardo, σχεδόν μισό δευτερόλεπτο στον γύρο ταχύτερος”.
“Ο Carlos επίσης είχε αυτό το πλεονέκτημα θεωρητικά, αλλά δεν μπορέσαμε να το αξιοποιήσουμε”.
Με τον Leclerc να τερματίζει μπροστά απ’ τον Ricciardo και τον Sainz μπροστά από τον Norris, η Ferrari συνέχισε να μειώνει επιπλέον τη διαφορά από τη McLaren στη μάχη του Πρωταθλήματος Κατασκευαστών.
Πλέον, η διαφορά ανάμεσα στις δύο ομάδες είναι μόλις 3.5 βαθμοί, με 5 αγώνες να απομένουν σε Μεξικό, Βραζιλία, Κατάρ, Σαουδική Αραβία και Άμπου Ντάμπι.
Ο Binotto ελπίζει η ομάδα του να μπορέσει να κόψει κι άλλο τη διαφορά απ’ τη Mclaren στον επόμενο αγώνα, στην πίστα Hermanos Rodriguez.
“Σίγουρα, κάθε αγώνας μπορεί να έχει παγίδες, αλλά είναι αλήθεια πως σε αυτόν (στις ΗΠΑ) δεν περιμέναμε να είμαστε καλύτεροι από τη McLaren”, πρόσθεσε ο Ιταλός.
“Αντιθέτως, τελειώσαμε τον αγώνα έχοντας 4 περισσότερους βαθμούς απ’ αυτούς αν δεν κάνω λάθος. Έτσι, είναι ένα καλό αποτέλεσμα, επίσης όπως είπα και πριν, ο Charles τερμάτισε 25 δευτερόλεπτα μπροστά από τον Ricciardo”.
“Αυτό είναι ενθαρρυντικό για τους επόμενους δύο αγώνες, με τον πρώτο να είναι στο Μεξικό. Στο Μεξικό θεωρούμε πως μπορούμε να είμαστε ανταγωνιστικότεροι από τη McLaren. Θα εστιάσουμε σε αυτό και θα δούμε πως θα πάει”.
Leaving Austin after an intense weekend ???
It was great seeing y’all here, Tifosi ?❤️#essereFerrari ? #USGP pic.twitter.com/c4PIvb0zkR
— Scuderia Ferrari (@ScuderiaFerrari) October 25, 2021
Όσο για τον Sainz, ο Binotto απογοητεύτηκε που μια έστω από τις McLaren τερμάτισε μπροστά από τον Ισπανό.
“Για να μεγιστοποιήσουμε τα κέρδη μας εδώ θα έπρεπε να είχαμε και τις δύο McLaren πίσω μας, αλλά δεν το καταφέραμε”, πρόσθεσε ο Ιταλός. “Λυπάμαι γι’ αυτό”.
“Πρέπει να εξετάσουμε τί συνέβη και να βελτιωθούμε για να προσπαθούμε να μεγιστοποιούμε το τί μπορούμε να πάρουμε από τα Σαββατοκύριακα”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!