Την τρίτη του ποινή σε τέσσερις αγώνες θα πάρει ο Valtteri Bottas, με τη Mercedes να επιλέγει να φέρει κι άλλο κινητήρα για τον Φινλανδό, ο οποίος θα τον ρίξει 5 θέσεις στο grid.
Ο Bottas θα γίνει ο τρίτος κατά σειρά οδηγός μετά τους George Russell και Sebastian Vettel (όλοι με κινητήρα Mercedes) που θα λάβει ποινή για αλλαγή μονάδας ισχύος στο GP των ΗΠΑ.
Ωστόσο, ο Φινλανδός αναμένεται να πάρει μόνο 5 θέσεις ποινής, μιας και έχει ήδη πάρει 10 θέσεις ποινή από την αλλαγή στη Ρωσία. Έτσι, υπό τους ισχύοντες κανονισμούς, η δεύτερη παραβίαση του ορίου των 3 μονάδων ισχύος επιφέρει όχι 10 θέσεις ποινή στο grid, αλλά 5.
Ο Bottas πήρε την πρώτη του ποινή στη Monza, φέρνοντας την 4η ΜΕΚ στη W12 του, ενώ στο Sochi ήρθε η 5η μονάδα ισχύος, όπου άλλαξε όλο το πακέτο εξαρτημάτων, πέφτοντας στις τελευταίες θέσεις. Μιας και εδώ στο Austin αναμένεται να αλλάξει μονάχα ΜΕΚ, οι θέσεις ποινής που θα λάβει θα είναι μόνο 5.
Ο Bottas στοχεύει σε δεύτερη σερί νίκη στο Austin, μετά το 2019 όπου ξανά είχε αναδειχτεί νικητής, ωστόσο πλέον πρέπει να παλέψει από πιο πίσω για να το πετύχει αυτό, λόγω αυτών των 5 θέσεων ποινής.
UPDATE: @ValtteriBottas has taken his sixth Internal Combustion Engine of the season and will take a five-place grid penalty for the #USGP. pic.twitter.com/GRQEibEFEp
— Mercedes-AMG PETRONAS F1 Team (@MercedesAMGF1) October 22, 2021
Η αλλαγή αυτή έρχεται την ίδια ώρα που στη Mercedes ξύνουν το κεφάλι τους σχετικά με ένα ζήτημα στους κινητήρες για το οποίο και ο ίδιος ο Toto Wolff μίλησε κατά το Σαββατοκύριακο του Τουρκικού GP.
“Επειδή τα όρια πιέζονται, έχουμε δει παραδείγματα, ας πούμε, περίεργων θορύβων στη μονάδα εσωτερικής καύσης, οι οποίοι δεν έχουν κατανοηθεί πλήρως στην παρούσα φάση, και μας έχουν προκαλέσει προβλήματα στο παρελθόν”, είχε δηλώσει ο Αυστριακός πίσω στο Istanbul Park.
Ο teammate του Bottas, Lewis Hamilton, επίσης άλλαξε ΜΕΚ στην Τουρκία, η οποία του έδωσε ποινή 10 θέσεων, ρίχνοντάς τον στην 11η θέση στην εκκίνηση.
Έτσι, ο Bottas δεν αναμένεται να ξεκινήσει ψηλότερα από την 6η θέση στο grid του GP των ΗΠΑ την Κυριακή.
Την ίδια στιγμή, Russell και Vettel άλλαξαν και turbo αλλά και MGU-H μαζί με τη ΜΕΚ τους, γεγονός που σημαίνει πως ψηλότερα θα εκκινήσει αυτός από τους δύο που θα καταταγεί ψηλότερα το Σάββατο.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!