Στη Red Bull δεν πρόκειται να εγκαταλείψουν την προσπάθεια να βρουν απαντήσεις για τα κέρδη της Mercedes μέσα στη σεζόν αναφορικά με τη μονάδα ισχύος τους, καταθέτοντας συνεχώς ερωτήσεις στην FIA.
Και οι δύο ομάδες βρίσκονται σε μια σφοδρή μάχη φέτος για τους τίτλους σε Οδηγούς και Κατασκευαστές, με τη μάχη ανάμεσα στους Lewis Hamilton και Max Verstappen να μαίνεται ασίγαστη, δείχνοντας πως θα φτάσει έτσι μέχρι και τον τελευταίο αγώνα της σεζόν στο Abu Dhabi.
Όπως έχουν τα πράγματα τη στιγμή αυτή, ο Ολλανδός προηγείται του Βρετανού με 6 βαθμούς, ωστόσο το momentum από τους τελευταίους αγώνες δείχνει να βρίσκεται στην πλευρά των Ασημί Βελών.
Στους κατασκευαστές, φαίνεται πως το Brackley υπερτερεί του Milton Keynes, με τη Mercedes να έχει μια σχετική απόσταση ασφαλείας αυτή τη στιγμή, με 36 βαθμούς να χωρίζουν τις ομάδες.
Τα πράγματα έγιναν πιο ανησυχητικά για τη Red Bull στον τελευταίο αγώνα στην Τουρκία, όπου η W12 φάνηκε να είναι ξεκάθαρα ανώτερη της RB16B, με τον Verstappen να μην μπορεί να διεκδικήσει τη νίκη από τον Valtteri Bottas.
Αυτή η βελτίωση της Mercedes, αρχής γενομένης από το Βρετανικό Grand Prix τον Ιούλιο, έχει οδηγήσει σε πολλά αιτήματα της Red Bull προς τη FIA για διερεύνηση της μονάδας ισχύος των Γερμανών, κάτι που ωστόσο απορρίφθηκε λόγω έλλειψης βάσιμων στοιχείων.
How good does it feel to be heading back here?! ?#USGP ?? @COTA
— Formula 1 (@F1) October 17, 2021
Ωστόσο, με βάση το Auto Motor und Sport, αυτό δεν πρόκειται να πτοήσει τους Κόκκινους Ταύρους, οι οποίοι θα συνεχίσουν να είναι περίεργοι για τα κέρδη του κινητήρα της W12.
“Σύμφωνα με μετρήσεις της Red Bull, η Mercedes έχει αντλήσει αρκετά περισσότερη ισχύ από το Silverstone και έπειτα, ειδικά υπό επιτάχυνση. Τα Ασημί Βέλη ήταν ταχύτερα στις ευθείες στην Τουρκία με το DRS κλειστό σε σχέση με τη Red Bull με ανοιχτό”, αναφέρει ο Michael Schmidt του AMuS.
“Ο επικεφαλής της Red Bull, Christian Horner, μπορεί μονάχα να βρει εξήγηση γι’ αυτή την αύξηση της ισχύος του αντιπάλου μόνο με το ότι βρήκαν κάπου ή κάπως περισσότερη ιπποδύναμη. Υπάρχουν υποψίες πως στο Brixworth εκμεταλλεύονται γκρίζες ζώνες”.
“Αρχικό διάβημα προς τη FIA έλαβε αρνητική απάντηση. Η Red Bull συνεχίζει να κρατά το ζήτημα στο προσκήνιο. Σύμφωνα με τον Horner, διερευνώνται περαιτέρω υποψίες”.
“Η Mercedes ισχυρίζεται πως οι κινητήρες της είναι ολόιδιοι σε σχέση με το ξεκίνημα της σεζόν. Με το πέρας της σεζόν, έχουν καταφέρει μόνο να βελτιώσουν το πώς οδηγείται το μονοθέσιο με κάποιο τρόπο”.
“Επειδή οι Williams και McLaren έχουν επίσης βελτιωθεί ξαφνικά από το Ουγγρικό GP, υπάρχει η περιρρέουσα υποψία πως η Mercedes απλά δίνει περισσότερη διαθέσιμη ισχύ για τα Σάββατα και τις Κυριακές, και αυτό το πληρώνει ως τίμημα με εντονότερη φθορά”.
“Μηχανικός της ομάδας αρνείται πεισματικά κάποια αλλαγή λέγοντας: ‘Τίποτα δεν έχει αλλάξει στη βαθμονόμηση του κινητήρα'”, καταλήγει ο Schmidt.
One week to go ❤️?? Drop that US flag emoji if you’re buzzing for Austin! ? pic.twitter.com/1GkXxzPKh5
— Mercedes-AMG PETRONAS F1 Team (@MercedesAMGF1) October 17, 2021
Τέλος, ο επικεφαλής της Mercedes, Toto Wolff, εξήγησε τη λογική με την οποία θεωρεί πως αυτή τη στιγμή η Mercedes βρίσκεται αυτή τη φάση σε καλύτερη φόρμα: “Κατανοούμε καλύτερα το μονοθέσιό μας υπό τους κανονισμούς που ισχύουν, οι οποίοι και μας προκάλεσαν προβλήματα στο ξεκίνημα του χρόνου. Το μονοθέσιο είναι πιο γρήγορο από την άνοιξη και το καλοκαίρι επειδή το στήνουμε διαφορετικά πλέον”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!