Η Ferrari παραδέχτηκε πως πήρε κάποια ρίσκα ώστε να φέρει την αναβαθμισμένη μονάδα ισχύος στους τελευταίους αγώνες, ωστόσο αυτή της έχει δώσει χωρίς αμφιβολία ένα σημαντικό πλεονέκτημα.
Η ιταλική ομάδα επέλεξε να συγκρατηθεί αναφορικά με την έλευση αναβαθμίσεων σε ορισμένα εξαρτήματα της μονάδας ισχύος της για το 2021, φέρνοντάς τα μετά το δεύτερο μισό της σεζόν ώστε να βελτιστοποιήσει τον χρόνο που θα είχε για την εξέλιξή τους, έχοντας και τον πονοκέφαλο του παγώματος των κινητήρων.
Το τελικό πράσινο φως ώστε να προχωρήσουν οι τελευταίες αναβαθμίσεις δόθηκε στο Sochi, με τον Charles Leclerc να παίρνει τον νέο κινητήρα μαζί με ποινή στο grid του αγώνα.
Το περασμένο Σαββατοκύριακο στην Τουρκία, ήταν η σειρά του έτερου οδηγού της ομάδας, Carlos Sainz, να πάρει τη νέα PU, κάτι που επίσης έριξε τον Ισπανό στον πάτο του grid. Αυτό δεν πτόησε ωστόσο τον Sainz, ο οποίος τερμάτισε 8ος, κάνοντας πολλές προσπεράσεις στον αγώνα.
Με τη Ferrari να διακρίνει ξεκάθαρη βελτίωση με τη νέα μονάδα ισχύος, καθώς ο Leclerc πάλεψε ακόμα και για το βάθρο στην Κωνσταντινούπολη, οι ελπίδες της Scuderia να κερδίσει τη McLaren στη μάχη της 3ης θέσης για το Πρωτάθλημα Κατασκευαστών έχουν τονωθεί σημαντικά.
Για τον επικεφαλής της Ferrari, Mattia Binotto, η επιπλέον ώθηση που πήρε η SF21 από τη νέα μονάδα ισχύος είναι συνέπεια μιας προσπάθειας εκμάθησης εντός της ομάδας, ενόψει το 2022.
Και ο Ιταλός τόνισε πως υπήρξε και σημαντικό ρίσκο για τη Ferrari που πίεσε να φέρει τον κινητήρα όσο πιο σύντομα μπορούσε και να μην περιμένει μέχρι τα τελευταία στάδια του πρωταθλήματος.
“Όταν τον φέραμε στο Sochi, ο πρώτος στόχος ήταν να προσπαθήσουμε να αυξήσουμε την εμπειρία μας, με βλέμμα στο 2022”, εξήγησε ο Binotto.
“Γι’ αυτό και τον φέραμε όσο πιο σύντομα γινόταν, προσπαθήσαμε να το πιέσουμε, παίρνοντας επίσης και κάποια ρίσκα, αλλά όλα είναι αξιολόγηση ρίσκου”.
“Προφανώς για μας είναι ξεκάθαρο το ότι πρέπει να κάνουμε χιλιόμετρα στην πίστα και να πάρουμε τις εμπειρίες μας πριν το 2022, όπου οι μονάδες ισχύος θα παγώσουν. Για μας, αυτό ήταν το σημαντικό και ο λόγος που έγινε αυτή η έλευση του κινητήρα”.
#TurkishGP Race debriefing with Iñaki Rueda ??#essereFerrari ? pic.twitter.com/16dqsr0uyD
— Scuderia Ferrari (@ScuderiaFerrari) October 12, 2021
Με τη μάχη ανάμεσα στη Ferrari και τη McLaren να μαίνεται για τα καλά, έχοντας μεταξύ τους μια διαφορά μόλις 7.5 βαθμών, οποιαδήποτε κέρδη σε απόδοση θα μπορούσαν να αποβούν καθοριστικά για το τέλος του πρωταθλήματος, με 6 αγώνες να απομένουν.
Ο Binotto δήλωσε πως η τόνωση στην ιπποδύναμη που έφερε το νέο υβριδικό σύστημα στην SF21 δεν ήταν κάτι το μεγάλο, αλλά σίγουρα άξιζε την προσπάθεια.
“Μας δίνει ένα μικρό πλεονέκτημα, αλλά δεν θέλω να το ποσοτικοποιήσω σε χρόνο επειδή εξαρτάται πολύ από την πίστα κάθε φορά”, τόνισε ο Ιταλός.
“Δεν είναι μονάχα καθαρή ισχύς από τη Μονάδα Εσωτερικής Καύσης, είναι ανάκτηση ενέργειας, έτσι τα πράγματα είναι λίγο πιο περίπλοκα. Αλλά σίγουρα μας δίνει ένα πλεονέκτημα”.
“Εάν κοιτάξουμε και τις κατατακτήριες του Charles, είχαμε τον 4ο ταχύτερο γύρο, και εάν δω πίσω του, όλοι ήταν πολύ κοντά. Έτσι, είμαι αρκετά σίγουρος πως χωρίς αυτή τη νέα έκδοση του κινητήρα θα είχαμε χάσει κάποιες θέσεις”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!