Ο Toto Wolff παραδέχτηκε πως από τον κινητήρα της Mercedes ακούγονται “περίεργοι θόρυβοι” όταν αυτός έχει πολλά χιλιόμετρα στην πλάτη του.
Ο Lewis Hamilton πήρε ποινή 10 θέσεων στην Τουρκία για αλλαγή MEK, η οποία και σύμφωνα με τον Wolff είναι η πηγή των “περίεργων θορύβων”, όταν η φθορά της μονάδας γίνεται σημαντική.
Την ώρα που ο Hamilton πλέον έχει ακόμα μια ΜΕΚ διαθέσιμη μέχρι το τέλος της σεζόν στο Abu Dhabi, ο επικεφαλής της Mercedes δήλωσε πως τα θέματα στο εξάρτημα αυτό της μηχανής ακόμα δεν έχουν γίνει πλήρως κατανοητά.
Με το 2022 να έχει επίσης πάγωμα των κινητήρων, το οποίο προσθέτει επιπλέον πίεση στους ώμους των ομάδων να επιδιορθώσουν άμεσα τα όποια ζητήματα έχουν στις μονάδες ισχύος τους, ο Αυστριακός τόνισε πως η Mercedes δουλεύει πάνω στην επίλυση του ζητήματος αυτού με καλή πρόοδο, ωστόσο οι απαντήσεις δεν πρόκειται να έρθουν πριν το τέλος της σεζόν.
“Οι μονάδες μας ήταν οι πιο αξιόπιστες απ’ όταν ήρθαν οι νέοι υβριδικοί κινητήρες το 2014”, δήλωσε ο Wolff σύμφωνα με το Autosport.
“Επειδή τα όρια στους κινητήρες πιέζονται συνεχώς, έχουμε δει παραδείγματα, ας πούμε περίεργων θορύβων, εντός της μονάδας καύσης που δεν έχουν γίνει πλήρως κατανοητοί στην παρούσα φάση και προκάλεσαν κάποια προβλήματα στο παρελθόν”.
“Είχαμε κινητήρες που αστοχούσαν και τώρα πρέπει να περιορίσουμε το πρόβλημα, επειδή στη φάση αυτή, το να σχεδιάσουμε εκ νέου εξαρτήματα δεν είναι κάτι που μπορεί να γίνει”.
“Η εξισορρόπηση επίδοσης και αξιοπιστίας ήταν πάντα παράγοντας κλειδί τα τελευταία χρόνια, και θα είναι και τα επόμενα”, πρόσθεσε ο Wolff.
“Δεν πρόκειται να κουβαλήσουμε τις όποιες ελλείψεις μας στο 2022, επειδή αυτές έχουν αρχίσει και γίνονται κατανοητές. Και πλέον μένει το να βρούμε τις λύσεις που τις εμπεριέχουν”.
What. A. Battle! ⚔️?pic.twitter.com/jIYfJplxKK
— Mercedes-AMG PETRONAS F1 Team (@MercedesAMGF1) October 11, 2021
Στη Red Bull έχουν αρκετούς πονοκεφάλους σχετικά με τα κέρδη που έχει πετύχει η Mercedes στη μονάδα ισχύος της μέσα στους τελευταίους αγώνες, με τον Christian Horner να υποπτεύεται πως γίνεται κάτι περίεργο με τον τρόπο που τα Ασημί Βέλη έχουν ξανά τόσο μεγάλο πλεονέκτημα στις ευθείες σε σύγκριση με τους αντιπάλους τους, κάτι που ο Horner ποσοτικοποιεί σε διαφορά τελικής 15-20 km/h.
Με το πως έχουν τα πράγματα όμως τώρα, ο Wolff δεν έχει αποκλείσει το ενδεχόμενο ακόμα μιας ποινής για τον Hamilton στους εναπομείναντες γύρους, εάν αντιληφθούν στην ομάδα πως κάποιο εξάρτημα της μηχανής υπερβαίνει την καλή διάρκεια ζωής του.
Ο Wolff πρόσθεσε επίσης πως η ομάδα επέλεξε το μονοπάτι των 10 θέσεων ποινής για αλλαγή μονάχα της ΜΕΚ και όχι μια καθολική αλλαγή της μηχανής και πτώση στον πάτο του grid, δεδομένου ότι όλα τα υπόλοιπα εξαρτήματα βρίσκονταν σε καλή κατάσταση.
Πέρα απ’ αυτό, υπάρχει ένας ακόμα κινητήρας με λίγη χρήση στο οπλοστάσιο του Hamilton, κάτι που στη Mercedes νιώθουν πως ίσως αποτελέσει πλεονέκτημα για τον Βρετανό στους εναπομείναντες 6 αγώνες του 2021.
“Τα άλλα εξαρτήματα, όπως το turbo ή τα άλλα βοηθητικά συστήματα ήταν σε εξαιρετική κατάσταση και πραγματικά είμαστε ικανοποιημένοι με τα χιλιομετρικά όρια που έχουμε πετύχει σε αυτά”, υπογράμμισε ο Wolff.
“Έτσι, δεν ήταν ανάγκη να φέρουμε νέα εξαρτήματα, το ερώτημα είναι το πώς και πότε θέλουμε να χρησιμοποιήσουμε τον κινητήρα Νο. 3, ο οποίος ακόμα είναι διαθέσιμος”.
“Αυτό είναι κάτι που πρέπει να αξιολογήσουμε στους επόμενους αγώνες. Επειδή θα μπορούσαμε να αποφασίσουμε μεταξύ του να τον λειτουργούμε τις Παρασκευές ή να τον χρησιμοποιήσουμε και σε Σάββατα ή Κυριακές”.
“Έχουμε ακόμα τον τρίτο κινητήρα ώστε να μας βοηθήσει σε αυτό αλλά δεν είμαστε πολύ σίγουροι πόσο πολύ μπορούμε να τον πιέσουμε. Δεν έχει να κάνει μόνο με τα χιλιόμετρα που έχει στην πλάτη του, είναι περισσότερο το να κατανοήσουμε ένα διαφορετικό κομμάτι της συνολικής αξιοπιστίας”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!