Οι Sebastien Buemi, Kazuki Nakajima και Brendon Hartley ήταν οι νικητές του αγώνα 8 ωρών στο Portimao για την Toyota αλλάζοντας θέσεις τα δύο Le Mans Hypercars στο τελευταίο stint.
Ο Buemi, οδηγούσε το No. 8 της Toyota GR010 Hybrid, πέρασε εύκολα τον Lopez με το μονοθέσιο No. 7 στην έξοδο της στροφής 5 με 10 λεπτά να απομένουν και πήρε την καρό σημαία με 1.8 δευτερόλεπτα διαφορά.
Ο συντονισμός της αλλαγής θέσεων σημειώθηκε 7 λεπτά αφότου ο Buemi επέτρεψε τον Lopez να περάσει στο ίδιο σημείο στο 4.6 χιλιόμετρο στην πίστα Algarve.
It's also super tight in Hypercar! That's an unpredictable finish here at Portimao.#WEC #8HPortimao @TGR_WEC pic.twitter.com/KEwLWHkhy2
— WEC (@FIAWEC) June 13, 2021
Ο Buemi πέρασε στην πρωτοπορία του αγώνα με μισή ώρα να απομένει, όταν ο Lopez πραγματοποίησε ένα pit stop για να φορτώσει αρκετά καύσιμα μέχρι το τέλος του αγώνα. Η στρατηγική του No. 8 της Toyota καθ’ όλη την διάρκεια του αγώνα σήμαινε ότι δεν θα χρειαζόταν επιπλέον service.
Ο Lopez χρησιμοποίησε την περίοδο Full Course Yellow για να ολοκληρώσει το pit stop του ενώ ο Buemi οδηγούσε με 80 km/h ελεγχόμενη ταχύτητα, αφήνοντας τις Toyotas με τέσσερα μόνο δευτερόλεπτα διαφορά.
Ο Lopez αμέσως έκλεισε την διαφορά πριν ο Buemi του παραχωρήσει την θέση, αλλά η αλλαγή διήρκεσε μόνο μερικά λεπτά καθώς ο Buemi σύντομα βρέθηκε πίσω.
? ???????? ??????? ?
Congratulations to @TGR_WEC No.8 crew on winning the 8 Hours of Portimao in the Hypercar class.
?? @Sebastien_buemi
?? @kazuki_info
?? @BrendonHartley #WEC #8HPortimao pic.twitter.com/rFkB0iDX00— WEC (@FIAWEC) June 13, 2021
Η Alpine Endurance Team των Nicolas Lapierre, Andre Negrao και Matthieu Vaxiviere – όπου πήραν την pole το Σάββατο – τερμάτισαν 1 λεπτό και 6 δευτερόλεπτα πίσω στην 3η θέση.
Η Γαλλική ομάδα προηγήθηκε στα πρώτα στάδια του αγώνα μετά την φανταστική απόδραση του κάτοχου της pole Lapierre, αλλά δεν μπόρεσε να ταιριάξει με τα μεγαλύτερα stint των Toyotas λόγο ότι η ORECA που κατασκεύασε την Alpine A480 Gibson LMP1 έχει μικρότερη δεξαμενή καυσίμου.
Η Alpine τερμάτισε πραγματοποιώντας μία επιπλέον στάση στα μισά του αγώνα, πριν το αυτοκίνητο ασφαλείας στην 6η ώρα λόγο της εξόδου της ARC Bratislava Ligier στην LMP2 φέρει τον Lapierre στην ουρά των Toyotas.
Ο πρώην οδηγός της Toyota στην LMP1 προσπέρασε τον Nakajima για την 2η θέση στην στροφή 1 και πίεζε τον Kobayashi μέχρι να αναγκαστεί να μπει για το 7ο pit stop του.
Η στάση με 2 ώρες και 15 λεπτά να απομένουν έριξε τον Lapierre 1 λεπτό και 20 δευτερόλεπτα πίσω από τις Toyoytas.
First incident of the race as the @Glickenhaus driven by @Ryan_Briscoe collided with @ProtonRacing and @dstation_racing. All the cars are back on track.#WEC #8HPortimao pic.twitter.com/e8Fz6YzlWy
— WEC (@FIAWEC) June 13, 2021
Η Glickenhaus με την ολοκαίνουργια SCG 007 LMH, τερμάτισε 54 γύρους έπειτα από το λάθος του Ryan Briscoe όπου έφερε ποινή για την ομάδα και την κράτησε μέσα στο pit lane για αρκετή ώρα λόγο τεχνικών προβλημάτων.
Ο Antonio Felix da Costa πραγματοποίησε μία προσπέραση στο τέλος στον teammate του στην JOTA Tom Blomqvist για να αρπάξει το στέμμα στην LMP2 μαζί με τους Roberto Gonzalez και Anthony Davidson.
It's a sprint race for the win in LMP2 between the two @JotaSport cars. Well, this is exciting!!!#WEC #8HPortimao pic.twitter.com/MLCmQQMxCv
— WEC (@FIAWEC) June 13, 2021
Ο Da Costa, ο μοναδικό Πορτογάλος οδηγός στην πίστα, έκανε μία εντυπωσιακή κίνηση στον Blomqvist στην στροφή 5 με μόλις 5 λεπτά να απομένουν και έτρεξε μακριά μετά από αυτό.
Αυτή η κούρσα ήταν rollercoaster για την JOTA και τις Oreca 07 Gibsons, μετά το χτύπημα του da Costa στον Blomqvist όπου τον ανάγκασε να σπινιάρει.
Μία μικρή ανάκαμψη από το πλήρωμα του No. 28 με τους Blomqvist, Sean Gelael και Stoffel Vandoorne σε συνδυασμό με την σταθερότητα των teammates έφεραν το αναμενόμενο αποτέλεσμα για την Jota.
Ο Paul di Resta χρειάστηκε μία μικρή στάση καυσίμων στο τέλος αλλά τερμάτισε μόλις 3ος με την United Autosports Oreca όπου μοιράζεται με τους Wayne Boyd και Phil Hanson.
Η Team WRT των Robin Frijns, Charles Milesi και Ferdinand Habsburg ήταν στην 4η θέση, μπροστά από την Inter Europol Competion των Louis Deletraz, Alex Brundle και Jakub Smiechowski.
Δείτε τι έγινε στις κατηγορίες GTE-Pro και GTE-Am
Τα αποτελέσματα του αγώνα
Φωτογραφικό υλικό
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!