Η Alpine Elf Matmut προηγείται στα μισά του αγώνα 8 ωρών στο Portimao για τον 2ο γύρο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Αντοχής.
Η Ferrari κρατάει το πλεονέκτημα στην GTE-Pro, και την United Autosports να έχει το προβάδισμα στην LMP2 παρά τις δύο ποινές.
Η Alpine Elf Matmut συνεχίζει να κρατάει ένα μικρό προβάδισμα απέναντι στις δύο Toyota GR010-Hybrids λίγο μετά τα μισά του αγώνα.
Ο Andre Negrao συμπλήρωσε ένα stint στην 1 ώρα και 36 λεπτά δίνοντας το προβάδισμα στον teammate του Matthieu Vaxiviere μετά την αλλαγή σημειώνοντας τον ταχύτερο γύρο του αγώνα.
Το No.7 της Toyota με τον Mike Conway προσπέρασε το αδελφικό αυτοκίνητο No.8 του Brendon Hartley σε μία συγχρονισμένη κίνηση από την ομάδα.
Ο Hartley έπειτα παρέμεινε με τον Conway λίγο πριν τις αλλαγές οδηγών καθώς οι Kazuki Nakajima και Kamui Kobayashi ανέλαβαν.
Η Glickenhaus Racing έχασε αρκετό χρόνο στα pit λόγο του συμβάντος στην 3η ώρα μεταξύ της D’Station με την Aston Martin και του No.77 της Dempsey Proton με Porsche αναγκάζοντας την να επιδιορθώσει την ζημιά.
We have lost a car. As a result of the crash with Glickenhaus, @dstation_racing has no choice than to retire its Aston Martin Vantage of the race.#WEC #8HPortimao pic.twitter.com/5sZ2JrZNq8
— WEC (@FIAWEC) June 13, 2021
Στην LMP2 η United Autosports πήρε τον έλεγχο μετά την αλλαγή του Wayne Boyd στον Paul di Resta.
Ο Di Resta είχε ένα λεπτό προβάδισμα από το No.28 της Jota με την Oreca-Gibson και τον οδηγό Sean Gelael. Αλλά ο di Resta μπήκε στα pit και έχασε το προβάδισμα πέφτοντας στην 3η θέση.
Το No.38 της Jota παρέμεινε στις πρώτες θέσεις λίγο πριν τις αλλαγές οδηγών. Στην 4η ώρα βρισκόταν στην 2η θέση.
Η Team WRT δέχθηκε δύο ποινές για παραβίαση ταχύτητας στο pit lane, ενώ η Racing Team Nederland ήταν άτυχη καθώς είχε επαφή με την AF Corse και βρίσκεται στο pit lane για αλλαγή στην πίσω ανάρτηση.
Στην GTE-Pro το No.51 της AF Corse με Ferrari έχει το προβάδισμα 35 δευτερολέπτων με τους Alessandro Pier Guidi και James Calado.
Στην 2η θέση βρίσκεται το No.92 της Porsche 911 RSR-19 με τους Neel Jani και Michael Christensen χάνοντας χρόνο με τα θέματα που υπήρχαν στα ελαστικά τους.
Ωστόσο η δεύτερη AF Corse με την Ferrari βρίσκεται μόλις 3 δευτερόλεπτα πίσω και την τετράδα συμπληρώνει η άλλη Porsche με το No.91.
Στην GTE-Am το No.98 της Aston Martin έχει προβάδισμα 20 δευτερολέπτων μετά την πολύ καλή στρατηγική της ομάδας, με τις Ferrari 488 GTE Evo να είναι στην 2η και 3η με τις ομάδες των Cetilar Racing, Kessel Racing.
H4 ✅#WEC #8HPortimao pic.twitter.com/9GZu9TMyxo
— WEC (@FIAWEC) June 13, 2021
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!