Η Toyota Gazoo Racing αγκάλιασε τον τίτλο την φετινή σεζόν στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής με την επικράτηση της 1ης και 2ης θέσης στον αγώνα του Σαββάτου 8 ωρών του Bahrain όπου είδαμε το No. 8 των Brendon Hartley, Kazuki Nakajima και Sebastien Buemi να κερδίζει τον αγώνα και το μονοθέσιο No. 7 με τους Mike Conway, Kamui Kobayashi και Jose Maria Lopez να στέφεται παγκόσμια πρωταθλήτρια.
Ο Nakajima, στον τελευταίο του αγώνα με τον Ιάπωνα κατασκευαστή, οδήγησε το No. 8 με την Toyota GR010 Hybrid στην δεύτερη νίκη με 7.351 δευτερόλεπτα διαφορά από το αδελφικό μονοθέσιο, βλέποντας την καρό σημαία με τον Lopez.
Αυτό έδωσε μία άνετη νίκη στην Toyota όπου είχε το απόλυτο των νικών σε όλη την σεζόν, με το No. 36 της Signatech με Alpine A480 Gibson να αντιμετωπίζει προβλήματα στο κιβώτιο ταχυτήτων από νωρίς.
Ο Nico Lapierre πήρε την πρωτοπορία από την αρχή και είχε το προβάδισμα με το μονοθέσιο της LMP1 όταν ο Conway λίγο μετά στον 8ο γύρο πήρε τα ηνία, όπου γρήγορα είδαμε την Toyota να ξεφεύγει σε διαφορά.
Ο Lapierre οδηγήθηκε στο γκαράζ, όπου αυτό κόστισε 3 γύρους στην Alpine στην 1η ώρα του αγώνα, δίνοντας την νίκη στην Toyota.
Από την άλλη μεριά ο Lapierre και οι συνοδηγοί του Andre Negrao και Matthieu Vaxiviere κατάφεραν να τερματίσουν 7 γύρους πίσω από το πρωτοπόρο μονοθέσιο της Toyota με το No. 7.
Toyota Gazoo Racing take second consecutive 1-2 in Bahrain as No.8 crew of @Sebastien_buemi, @pechito37 and @BrendonHartley take third victory of the season.#WEC #8HBahrain @TGR_WEC pic.twitter.com/VQJADYk79o
— WEC (@FIAWEC) November 6, 2021
Νίκη και τίτλος για την Team WRT στην LMP2 στην παρθενική της εμφάνιση στο WEC
Η Team WRT κατέκτησε τον τίτλο στην LMP2 με την τρίτη συνεχόμενη νίκη της στην κατηγορία με τους Robin Frijns, Ferdinand Habsburg και Charles Milesi, οι οποίοι απόλαυσαν μία άνετη επικράτηση σε όλο τον αγώνα.
Ο εργοστασιακός οδηγός της Audi Frijns έφερε το No. 31 με Oreca 07 Gibson 1 λεπτό και 14.320 δευτερόλεπτα μπροστά από το 2ο No. 38 της JOTA με τους Antonio Felix Da Costa, Roberto Gonzalez και Anthony Davidson.
Το No. 28 της JOTA είχε την 2η θέση μέχρι που αναγκάστηκε να μπει στα pit για ανεφοδιασμό με τον Tom Blomqvist να τερματίζει μπροστά από τον Da Costa.
Ο Davidson, στον τελευταίο του επαγγελματικό αγώνα, δέχθηκε ποινή διέλευσης για υπερβολική ταχύτητα εντός του pit lane.
Ο Filipe Albuquerque οδήγησε το No. 22 της United Autosports στην 4η θέση της κατηγορίας, μπροστά από το No. 34 της Inter Europol Competition με Oreca, το οποίο συμπλήρωσε την 5αδα.
Στην κατηγορία LMP2 Pro-Am η νίκη πήγε στο No. 29 της Racing Team Nederland με τους Frits van Eerd, Giedo van der Garde και Job van Uitert, οι οποίοι τερμάτισαν στην 6η θέση της LMP2.
Ο Van Eerd, ωστόσο, κέρδισε το πρωτάθλημα οδηγών στην υποκατηγορία της LMP2.
We are into the last hour of the last race of the season. Enjoy this one everyone. ❤️#WEC #8HBahrain pic.twitter.com/AbxneqhBui
— WEC (@FIAWEC) November 6, 2021
*Για τις κατηγορίες GTE θα ακολουθήσει ξεχωριστό άρθρο με το παρασκήνιο να συνεχίζεται και μετά τον αγώνα
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!