Ο Brendon Hartley κατέκτησε την pole position ενόψει του αγώνα 8 ωρών στο Bahrain, με την Peugeot και τον Paul Di Resta να συμπληρώνουν την μπροστινή σειρά του grid στον τελευταίο αγώνα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Αντοχής της FIA.
Ο Hartley σημείωσε χρόνο 1:46.800 στο τιμόνι του No. 8 με την Toyota GR010 Hybrid, κερδίζοντας τον ταχύτερο γύρο του Di Resta για 0.810 δευτερόλεπτα και κατέκτησε τον ένα επιπλέον βαθμό όπου επέκτεινε το προβάδισμα στην βαθμολογία της Hypercar με τους συνοδηγούς Ryo Hirakawa και Sebastien Buemi.
Το No. 93 με την Peugeot 9X8 κατέκτησε προσωρινά την pole position, αλλά έπεσε κάτω από ένα δέκατο πίσω από τον Hartley.
Ο Di Resta παρέμεινε μπροστά από την δεύτερη Toyota με οδηγό τον Mike Conway, με το No. 94 της Peugeot και τον Gustavo Menezes να κατατάσσετε στην 5η θέση.
Η κατηγορία ολοκληρώθηκε με το No. 36 και την Alpine A480 Gibson όπου οδήγησε ο Matthieu Vaxiviere, και έμεινε 1:30 δευτερόλεπτο πίσω από τον γύρο του πρωτοπόρου.
Στην κατηγορία LMP2, τον ταχύτερο γύρο σημείωσε ο Norman Nato. Ο Γάλλος πήρε την pole σημειώνοντας ταχύτερο γύρο 1:50.330 με το No. 41 της Realteam by WRT με την Oreca 07 Gibson.
Αυτό ήταν αρκετό για να στερήσει στο No. 38 της JOTA με την Oreca του Will Stevens μένοντας οριακά στα 0.137 δευτερόλεπτα, με τον Filipe Albuquerque να κατατάσσεται 3ος με την United Autosports.
Ο Πορτογάλος οδηγός κρατούσε για λίγο την προσωρινή pole πριν ο ταχύτερος γύρος του διαγραφεί επειδή πάτησε εκτός ορίων στην πίστα, όπου τον έριξε πίσω για 1δ. πριν η προσπάθεια του Nato τον φέρει στην 3η θέση.
Ο Alessio Rovera πήρε την 4η θέση της κατηγορίας και την pole στην LMP2 Pro-Am, μπροστά από την ARC Bratislava με τον Mathias Beche και δεύτερη United Autosports με οδηγό τον Alex Lynn.
Our #8 will start the title decider on pole! 💪#ToyotaGAZOORacing #GoHyper #8HBahrain pic.twitter.com/ltF4zGuQAA
— TOYOTA GAZOO Racing WEC (@TGR_WEC) November 11, 2022
Ο Bruni πήρε την τελευταία pole για την Porsche στην κατηγορία GTE-Pro
Ο Gianmaria Bruni πήρε την τελευταία pole position στην εποχή της GTE-Pro σε μία διαδικασία όπου είδαμε τον πρωτοπόρο του πρωταθλήματος Alessandro Pier Guidi να σπινάρει στον τελευταίο γύρο.
Η καλύτερη προσπάθεια του Bruni ήταν το 1:56.143 με το No. 91 και την Porsche 911 RSR-19, 0.276 δευτερόλεπτα μακριά από το No. 52 της AF Corse με την Ferrari 488 GTE Evo.
Ενώ οι δύο Ιταλοί οδηγοί κλείδωσαν την μπροστινή σειρά, οι δύο βασικοί πρωταγωνιστές στην μάχη του τίτλου στην GTE-Pro έφεραν τον εαυτό τους στην δεύτερη σειρά του grid.
#WEC – POLE for the No. 91 #Porsche #911RSR! @GianmariaBruni sets the fastest laptime in GTE-Pro qualifying with @ChristensenMK (No. 92) in P3. Christian Ried in the No. 77 @ProtonRacing qualifies the best customer car in GTE-Am class for starting position 3 pic.twitter.com/pvniWH6mFO
— Porsche Motorsport (@PorscheRaces) November 11, 2022
Ο Michael Christensen πήρε την 3η θέση με το No. 92 και την Porsche. Ο Δανός κοίταξε στα ίσια του Bruni, αλλά ο χρόνος του διαγράφηκε λόγο ορίων της πίστας.
Ο Nick Tandy συμπλήρωσε την τελευταία θέση της κατηγορίας οδηγώντας το No. 64 και την Chevrolet Corvette C8.R, όπου έμεινε 1 δευτερόλεπτο πίσω από τον Bruni.
Στην GTE-Am, η Iron Dames πρόσθεσε μία pole ακόμη στην κατηγορία της με την Sarah Bovy να κερδίσει τον Ben Keating.
Ο Bovy σημείωσε χρόνο 1:59.186 με το No. 83 και την Ferrari, μισό δέκατο μακριά από τον Τεξανό με το No. 33 της TF Sport και την Aston Martin Vantage GTE.
Ο Christian Ried συμπλήρωσε την πρώτη τριάδα στο τιμόνι του No. 77 της Dempsey-Proton Racing με Porsche, μπροστά από τις Team Project 1 με τον Niki Leutwiler και την AF Corse με τον Thomas Flohr.
Τα αποτελέσματα των κατατακτήριων
The starting grid in the Hypercar class for the BAPCO 8 Hours of Bahrain, season finale of the FIA World Endurance Championship.#WEC #8HBahrain pic.twitter.com/1297X8OSQG
— FIA World Endurance Championship (@FIAWEC) November 11, 2022
The starting grid in the LMGTE Pro class for the BAPCO 8 Hours of Bahrain, season finale of the FIA World Endurance Championship.#WEC #8HBahrain pic.twitter.com/RPpT4B4vBY
— FIA World Endurance Championship (@FIAWEC) November 11, 2022
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!