Ο Mike Conway πέρασε μπροστά από τον teammate του Brendon Hartley για την πρωτοπορία με την Toyota Gazoo Racing στα μισά του αγώνα 8 ωρών στο Bahrain.
Ο Βρετανός οδηγός πέρασε το No. 7 και την Toyota GR010 Hybrid μετά την 2η ώρα του αγώνα αφήνοντας πίσω του 6 δευτερόλεπτα το αδελφικό μονοθέσιο με το No. 8 κατά την διάρκεια της 3ης ώρας.
Ύστερα από μερικούς γύρους κυριαρχίας, ο Hartley άφησε τον Conway να περάσει στο τέλος της μεγάλης ευθείας, αφήνοντας το προβάδισμα στο No. 8 και την Toyota όπου είχε από την αρχή.
Με 4 ώρες να απομένουν, ο Conway προηγείται του Hartley για 2,5 δευτερόλεπτα με τις δύο Toyotas να βρίσκονται έναν γύρο πιο μπροστά από τον επόμενο αντίπαλο.
Το No. 94 της Peugeot είναι σχεδόν 1 γύρο πίσω όταν έπεσε από την 3η θέση πριν από τα μισά του αγώνα λόγο ενός προβλήματος στις ταχύτητες.
Loïc Duval slow at T1 as the french man lost power, did a reset and has now joined the pits. @peugeotsport #WEC #8HBahrain pic.twitter.com/UtDaRnryX4
— FIA World Endurance Championship (@FIAWEC) November 12, 2022
Ο διεκδικητής του τίτλου No. 36 με την Alpine A480 Gibson βρίσκεται στην 3η θέση, αν και η Γαλλική ομάδα έχει ως μοναδική επιλογή για την κατάκτηση του τίτλου την εγκατάλειψη του No. 8.
Ο Robin Frijns προηγείται στην κατηγορία LMP2 με την Team WRT στα μισά, με τον Βέλγο να τρέχει 3 δευτερόλεπτα μπροστά από τον Oliver Jarvis που οδηγεί το No. 23 και την Oreca 07 Gibson.
Ο συνοδηγός του Frijns ο Rene Rast έφερε την WRT στην πρωτοπορία όταν ο οδηγός της United ο Phil Hanson έχασε τα φρένα στην 2η και μισή ώρα του αγώνα.
Περίπου στα μισά, ο Hanson με το No. 22 και την Oreca βρίσκεται στην 3η θέση μπροστά από τον πρωτοπόρο του πρωταθλήματος No. 38 με την JOTA με Oreca.
Η πρώτη από τις δύο Full Course Yellow άλλαξε τα ηνία στην κατηγορία GTE-Pro, βάζοντας το No. 51 και την Ferrari 488 GTE Evo στην κυριαρχία λόγο του pit όπου μπήκε κατά την διάρκεια της περιόδου FCY ενώ οι αντίπαλοι είχαν μπει νωρίτερα.
It’s time for another pit stop for our #52 @AFCorse #Ferrari488GTE at @BAH_Int_Circuit! @FIAWEC #FerrariCompetizioniGT #FerrariRaces pic.twitter.com/c7tj0LsSLL
— Ferrari Races (@FerrariRaces) November 12, 2022
Η Corvette Racing επωφελήθηκε από την FCY, αν και το No. 64 με την Chevrolet Corvette C8.R έχασε θέσεις από το No. 52 της Ferrari και το No. 92 με την Porsche 911 RSR-19.
Ο Nick Tandy ξανακέρδισε μία θέση όταν η Corvette πέρασε από την εσωτερική την Porsche του Michael Christensen στην στροφή 8.
Η ιδιωτική ομάδα της Ferrari Iron Dames προηγείται στην GTE-Am μετά από τέσσερις ώρες, με την Sarah Bovy να έχει πλεονέκτημα 45 δευτερολέπτων από τον Henrique Chaves με το No. 33 της TF Sport και την Aston Martin Vantage GTE.
Ο Chaves, ωστόσο, είναι μόλις 1δ. μπροστά από τον Paul Dalla Lana, όπου η NorthWest AMR δίνει μάχη για το πρωτάθλημα.
Τα αποτελέσματα ύστερα από 4 ώρες αγώνα
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!