Ο Toto Wolff θεωρεί ότι τα προβλήματα της Mercedes στην αρχή της σεζόν κόστισαν σε χρόνο εξέλιξης του μονοθεσίου της τάξης 8 με 10 μηνών.
Ο Γερμανικός κατασκευαστής πέρασε μια δύσκολη σεζόν με το W13, το οποίο υπέφερε πολύ νωρίς από την υπερβολική αναπήδηση.
Χρειάστηκαν αρκετοί μήνες για να κατανοήσει η Mercedes τους παράγοντες που έπαιζαν ρόλο και να εφαρμόσει αλλαγές στο αυτοκίνητο που βοήθησαν τους Lewis Hamilton και George Russell να σημειώσουν κάποια πρόοδο στο δεύτερο μισό της σεζόν.
Αλλά ενώ μπόρεσε λύσει το θέμα του porpoising, οι πιθανότητές της να πετύχει μια νίκη σε αγώνα κόντρα στη Red Bull δεν βοηθήθηκαν από το γεγονός ότι το μονοθέσιό της δεν έχει ακόμα επαρκή ρυθμό.
Η ομάδα πληγώθηκε επίσης επειδή δεν μπόρεσε να δουλέψει στις αναβαθμίσεις απόδοσης μέχρι να λύσει τα προβλήματά της, πράγμα που σημαίνει ότι έμεινε μακριά από τους πρωτοπόρους.
Το αφεντικό της Mercedes, Toto Wolff, εκτιμά ότι η ομάδα του εξακολουθεί να κυνηγάει τον ανταγωνισμό, κάτι που δεν θα διευκολύνει την επιστροφή στο κυνήγι των νικών από την αρχή του 2023.
«Πιστεύουμε ότι καταλαβαίνουμε από πού προέρχεται το χάσμα», είπε όταν ρωτήθηκε αν πιστεύει ότι το πρώιμο πλεονέκτημα της Red Bull με τους νέους κανόνες της F1 το 2022 θα τη βάλει σε καλή θέση για τα επόμενα χρόνια.
«Θα μεταφέρουν λίγη από την απόδοση τους στο επόμενο αυτοκίνητο και εμείς ίσως έχουμε χάσει 8 έως 10 μήνες όσον αφορά την εξέλιξη γιατί δεν μπορούσαμε να καταλάβουμε τι ήταν λάθος. Άρα σίγουρα υπάρχει μια πρόκληση εδώ.»
«Αλλά παίζουμε όλοι μας στο κορυφαίο επίπεδο, και η ομάδα και οι δύο οδηγοί. Η κριτική γύρω από την ομάδα, την απόδοση, δεν βασίζεται σε έναν χρόνο ή ένα Σαββατοκύριακο. Έτσι καταφέραμε να κερδίσουμε τόσους τίτλους όλα αυτά τα χρόνια.»
Η Mercedes έχει αναδειχθεί ως η κύρια απειλή της Red Bull στους πρόσφατους αγώνες, καθώς η Ferrari πέρασε δύο δύσκολα Σαββατοκύριακα σε Ηνωμένες Πολιτείες και Μεξικό.
Ωστόσο, καθώς κυνηγά την πρώτη της νίκη το 2022, η Mercedes πιστεύει ότι θα υπάρξει τριπλή μάχη στους δύο τελευταίους αγώνες, παρόλο που η Red Bull εξακολουθεί να φαίνεται να έχει προβάδισμα.
Ο επικεφαλής στρατηγικής James Vowles δήλωσε: «Η Ferrari δεν θα είναι τόσο πολύ πίσω και μακριά από εμάς όπως ήταν στο Μεξικό. Θα είναι πιο κοντά στη Βραζιλία και το Άμπου Ντάμπι και θα είναι μια πολύ στενή μάχη μεταξύ των δύο ομάδων μας.»
«Σε σχέση με τη Red Bull, εξακολουθούν να έχουν το προβάδισμα σε σχέση με εμάς. Δεν νομίζω ότι θα είναι της τάξης των τριών δεκάτων που μας ξεπέρασαν στο Μεξικό, αλλά θα είναι μερικά δέκατα στους επόμενους αγώνες .»
«Είμαστε όλο και πιο κοντά, σε σύγκριση με το σημείο που βρισκόμασταν στην αρχή της σεζόν, όπου κατά καιρούς παιδευόμασταν να βγούμε από το Q1 ή το Q3 στο σημείο που βρισκόμαστε τώρα, που είμαστε σε απόσταση αναπνοής από το να παλέψουμε για την πρώτη μας νίκη. Έχουμε προχωρήσει μπροστά.»
«Στη Βραζιλία είναι μια πίστα στην οποία και οι δύο οδηγοί μας έχουν πάει συνήθως καλά και είναι ένας αγώνας sprint όπου μπορούμε να μαζέψουμε περισσότερους βαθμούς. Και όταν έχεις αυτοκίνητο μέσα σε λίγα δέκατα από τον κορυφαίο ανταγωνισμό, μπορείς να προσπαθήσεις για το μέγιστο.»
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!