H Haas πήρε 4 βαθμούς στο ιαπωνικό GP χάρη στην όγδοη θέση του Romain Grosjean, μειώνοντας έτσι λίγο ακόμη τη διαφορά από την Renault στη μάχη της τέταρτης θέσης στο πρωτάθλημα κατασκευαστών.
Ο Γάλλος έκανε έναν καλό αγώνα, και παρά την ανησυχία για μηχανικό πρόβλημα στο μονοθέσιο το οποίο έβγαζε καπνούς σε ένα σημείο του αγώνα, μπόρεσε να βρεθεί στην πρώτη δεκάδα. Όπως είπε, χωρίς αυτό το ζήτημα ίσως να τερμάτιζε και ακόμη ψηλότερα.
“Πρέπει να αναλύσουμε τι συνέβη μετά την επανεκκίνηση από το Virtual Safety Car. Ακολουθούσαν τον προβλεπόμενο χρόνο και ξαφνικά ο Perez, που ως τότε ήταν 2,4 δευτερόλεπτα πίσω μου, με προσπέρασε”, είπε ο Grosjean.
“Πρέπει να ελέγξουμε και να δούμε αν υπάρχει πρόβλημα με το σύστημα σε εκείνο το σημείο. Νομίζω ότι έκανα τη δουλειά από την πλευρά μου. Κάναμε το καλύτερο δυνατό. Είχαμε μερικά τεχνικά θέματα με το αυτοκίνητο, τα οποία δεν μας έκαναν εύκολη τη ζωή. Νομίζω ότι χωρίς αυτά, είχαμε σαφώς το ρυθμό να είμαστε μπροστά από όλους τους άμεσους ανταγωνιστές μας. Στον επόμενο αγώνα τώρα.”
O Kevin Magnussen εγκατέλειψε μετά τη σύγκρουση που είχε με τον Charles Leclerc στην ευθεία, καθώς το μονοθέσιό του τραυματίστηκε ανεπανόρθωτα στην προσπάθειά του να γυρίσει στα pits με κλαταρισμένο ελαστικό.
“Προσπέρασα τον Charles στην εξωτερική της 130R, όμως έμεινε κοντά στο τελευταίο chicane και στην ευθεία εκκίνησης – τερματισμού. Πήγα προς τα δεξιά, νομίζω ότι ακολούθησε λίγο και στη συνέχεια επέστρεψε στα αριστερά και έκοψε το αριστερό πίσω ελαστικό μου, προκαλώντας το κλατάρισμα. Είναι ατυχές, αλλά αυτό συμβαίνει μερικές φορές. Το ελαστικό διαλύθηκε και κατέστρεψε όλο το πάτωμα του μονοθεσίου. Επίσης την πίσω πτέρυγα, τους αεραγωγούς των φρένων, οπότε έπρεπε να αποσυρθούμε”, είπε ο Δανός.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!