Ο Jose Maria Lopez διατηρεί το No. 7 και την Toyota GR010 Hybrid στην κορυφή στα μισά του αγώνα 6 ωρών της Monza, ωστόσο ο Ιάπωνας κατασκευαστής είδε το μονοθέσιο No. 8 να αντιμετωπίζει διαδοχικά προβλήματα και να πέφτεις στις τελευταίες θέσεις του grid.
Ο Lopez πήρε από τον teammate του Mike Conway το τιμόνι με προβάδισμα 40 δευτερολέπτων απέναντι στην Alpine Endurance Team στο τέλος της 2ης θέσης, μόνο που ο Άγγλος έχασε το πλεονέκτημα λόγο του αυτοκινήτου ασφαλείας όπου εμφανίστηκε λόγο των θραυσμάτων μεταξύ της δεύτερης Lesmo και στην Ascari.
Ο Lopez πήρε τα ηνία από τον κάτοχο της pole Toyota μετά από 2 ώρες και 30 λεπτά, μερικά λεπτά μετά την επανεκκίνηση, και δημιούργησε πλεονέκτημα 24 δευτερολέπτων από την Alpine A480 Gibson κατά την διάρκεια της 2ης και μισής ώρας.
Η Toyota κρατούσε το 1-2 στην πρώτη ώρα του αγώνα, αλλά αυτό εξαφανίστηκε όταν ο Brendon Hartley με το No. 8 άρχισε να χάνει έδαφος με το μονοθέσιο να σταματάει στην άκρη της πίστας.
.@BrendonHartley is lacking power. The @TGR_WEC #8 is going to the pits.#WEC #6HMonza pic.twitter.com/BZ7rT2LtJq
— WEC (@FIAWEC) July 18, 2021
Ο Hartley επέστρεψε στην πίστα μετά από 4 λεπτά και 30 δευτερόλεπτα, αλλά ένα μπλοκάρισμα στην στροφή 1 τον ανάγκασε να επιστρέψει στα pit. Ένα πρόβλημα στην πίεση του καυσίμου όπου έπρεπε να διορθώσει η Toyota έριξε το No. 8 16 γύρους από τον πρωτοπόρο.
Τα προβλήματα έφεραν την Alpine στην 2η θέση, αν και ο Matthieu Vaxiviere ήταν υπό πίεση από τον Franck Mailleux της Glickenhaus στα μισά του αγώνα.
Το No. 709 της Glickenhaus SCG 007 LMH είχε ένα αργό 2ο pit stop όταν ο Richard Westbrook έδωσε το τιμόνι στον Mailleux, αλλά ο Γάλλος χρησιμοποίησε το αυτοκίνητο ασφαλείας για να πλησιάσει την Alpine.
Το δεύτερο μονοθέσιο της SCG το NO. 708 έπεσε μακριά από τα Hypercar μετά το πρώτο μισό του αγώνα λόγο μηχανικών προβλημάτων.
Στην LMP2, η United Autosports έχασε το πλεονέκτημα στην εναρκτήρια ώρα λόγο αργού pit stop αφήνοντας το No. 31 της Team WRT Oreca 07 Gibson στην πρωτοπορία.
Αλλά η τράπουλα ανακατεύτηκε κατά την διάρκεια του αυτοκινήτου ασφαλείας και όταν η WRT μπήκε στα pit έπεσε στις πιο πίσω θέσεις. Αρκετά επίσης ήταν τα μονοθέσια όπου μπήκαν για pit κατά την διάρκεια του αυτοκινήτου ασφαλείας.
Grab some popcorn and enjoy this superb three-way LMP2 fight!#WEC #6HMonza @JotaSport @HighClassRacing @followWRT pic.twitter.com/2iKoVZReB5
— WEC (@FIAWEC) July 18, 2021
Η United με την Oreca και οδηγό τον Filipe Albuquerque πήρε και πάλι την πρωτοπορία μετά τα pit stop, ενώ η WRT με τον Charles Milesi έπεσε στην 5η θέση. Η Racing Team Nederland με οδηγό τον Paul-Loup Chatin ήταν περίπου 10 δευτερόλεπτα πίσω από τον Albuquerque στην 2η θέση.
Στην κατηγορία GTE-Pro είχαμε αρκετές εναλλαγές θέσεων μεταξύ των πληρωμάτων της Ferrari και της Porsche.
Ο Kevin Estre προηγούνταν στην 1η ώρα, αλλά ο συνοδηγός του Neel Jani δέχτηκε προσπέρασμα από την Ferrari του James Calado στο πρώτο chicane λίγο μετά το αυτοκίνητο ασφαλείας.
Ο Jani έπεσε στην 3η θέση καθώς ο teammate του στην Porsche Richard Lietz τον προσπέρασε επίσης, αλλά πέρασε και πάλι στην πρωτοπορία καθώς έκανε τον ταχύτερο pit stop από τους υπόλοιπους.
We are under safety car after the @OfficialTFSport #33 has experienced a high speed puncture. Marshals are now clearing the track from carbon debris left by the Vantage AMR.#WEC #6HMonza pic.twitter.com/PaXMWLVPFp
— WEC (@FIAWEC) July 18, 2021
Ο πρωτοπόρος στην GTE-Am από την αρχή TF Sport έπεσε εκτός μάχης λόγο του κλαταρίσματος της Aston Martin Vantage GTE στο μπροστινό δεξί ελαστικό με τον Ben Keating όπου προηγούνταν.
Η ζημιά από αυτό το ατύχημα, καθόρισε την μάχη στην GTE-Pro και ανάγκασε το αυτοκίνητο ασφαλείας να εμφανιστεί λόγο των θραυσμάτων που υπήρχαν στην πίστα.
Στα μισά της GTE-Am προηγείται η Team Project 1 Porsche με τον Egidio Perfetti, από τον Alessio Rovera με το No. 83 της AF Corse και την Ferrari 488 GTE Evo και τον Andrew Watson στο τιμόνι της D’station Racing με την Aston Martin.
Τα αποτελέσματα στα μισά του αγώνα
???
H1 ✅
H2 ✅
H3 ✅
H4
H5
H6???#WEC #6HMonza pic.twitter.com/onuRG3PcO6
— WEC (@FIAWEC) July 18, 2021
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!