Ο Kamui Kobayashi πήρε την pole position ενόψει του αγώνα 6 ωρών στο Fuji για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής με την Toyota Gazoo Racing να κλειδώνει την μπροστινή σειρά του grid στον εντός έδρας αγώνα για τον κατασκευαστή.
Ο Ιάπωνας οδηγός είχε την κυριαρχία στην διαδικασία 10 λεπτών για τα prototypes στις κατατακτήριες με χρόνο 1:29.234 πίσω από το τιμόνι του No. 7 με την Toyota GR010 Hybrid.
Ο Kobayashi, ο οποίος θα μοιραστεί το μονοθέσιο με τους Mike Conway και Jose Maria Lopez την Κυριακή στον αγώνα 6 ωρών, κέρδισε τον teammate του στην Toyota Brendon Hartley για μόλις 0.020 δευτερόλεπτα.
Kamui Kobayashi seals the No.7 Toyota GR010 Hybrid Hypercar’s first pole of the 2022 season. He sets a fastest lap of 1m29.234s to better Brendon Hartley in No.8 Toyota, who laps just 0.020s adrift of Kobayashi’s best.#WEC #6HFuji @TGR_WEC @kamui_kobayashi pic.twitter.com/mUq92I1pdU
— FIA World Endurance Championship (@FIAWEC) September 10, 2022
Οι οδηγοί της Toyota ήταν στην 1η και 2η θέση στους πρώτους γρήγορους γύρους τους, με τον Kobayashi να φέρνει το μονοθέσιο No. 7 μπροστά από το αδελφικό μονοθέσιο No. 8 μόλις για 4 δέκατα.
Ο Hartley μετά επέστρεψε στην πίστα για τον δεύτερο αντιπροσωπευτικό γύρο του, σημειώνοντας με την GR010 Hybrid, όπου οι συνοδηγοί του είναι οι Sebastien Buemi και Ryo Hirakawa, χρόνο 1:29.254.
Ο Matthieu Vaxiviere κατατάχθηκε 3ος με την Alpine Elf Team, όπου ο Γάλλος τερμάτισε 2 δέκατα του δευτερολέπτου μακριά από την pole με το μονοθέσιο προηγούμενης γενιάς Alpine A480 Gibson LMP1.
Ο Vaxiviere κέρδισε τις δύο Peugeot 9X8s και τους συμπατριώτες του Jean-Eric Vergne και Loic Duval.
Ο Vergne, ο οποίος ήταν το πρώτο Hypercar που πάτησε στην πίστα για τις κατατακτήριες, σημείωσε στον γύρο 90 δευτερολέπτων της πίστας του Fuji τον 4ο χρόνο.
Ο Duval συμπλήρωσε την 5αδα της κατηγορίας Hypercar με χρόνο 1:30.152, αφήνοντας τις Peugeots 7 και 9 δέκατα πίσω από τον χρόνο του Kobayashi αντίστοιχα.
Ο Antonio Felix da Costa πήρε την pole της κατηγορίας LMP2 με την Jota σημειώνοντας τον πρώτο χρόνο στην διαδικασία.
DAC tops the LMP2 qualifying session with a blistering 1:39.649 lap! The @JotaSport No.38, current leader of the LMP2 class, will start tomorrow's #6HFuji on pole position.#WEC @afelixdacosta pic.twitter.com/M00g2pVomK
— FIA World Endurance Championship (@FIAWEC) September 10, 2022
Ο Πορτογάλος οδηγός έκανε χρόνο 1:31.649 με το No. 38 και την Oreca 07 Gibson όπου μοιράζεται με τους Will Stevens και Roberto Gonzalez.
Κανένας άλλος δεν κατάφερε να πιάσει τον συγκεκριμένο χρόνο στον γύρο για το υπόλοιπο της διαδικασίας, με τον Nicklas Nielsen να είναι πιο κοντά σε χρόνο με την AF Corse της κατηγορίας LMP2 Pro-Am.
Ο εργοστασιακός οδηγός της Ferrari ήταν 0.28 δευτερόλεπτα μακριά από τον da Costa, ενώ ο Robin Frijns πήρε την 3η θέση με το No. 31 της WRT με Oreca.
Ο Ferdinand Habsburg έφερε την δεύτερη WRT της Realteam στην δεύτερη σειρά, με τον Sebastien Bourdais να συμπληρώνει την πρώτη 5αδα.
Κυρίαρχη η Porsche στην GTE-Pro όπου κέρδισε την Ferrari! Συνεχίζει να εντυπωσιάζει η Aston Martin στην GTE-Am.
Ο Michael Christensen προηγήθηκε στην διαδικασία 10 λεπτών της κατηγορίας GTE φέρνοντας το No. 92 και την Porsche 911 RSR-19 στην κορυφή του grid της GTE-Pro.
Ο Christensen κατάφερε να κάνει τον ταχύτερο γύρο του στην πρώτη προσπάθεια του, κρατώντας το 1:36.371 έως το τέλος της περιόδου.
Ο Δανός κέρδισε το No. 51 και την Ferrari του James Calado για την κορυφή με μόλις 0.195 δευτερόλεπτα, καθώς ο Βρετανός οδηγός σημείωσε χρόνο 1:36.566.
Ο Gianmaria Bruni πήρε την 3η θέση με το No. 91 και την Porsche, τέσσερα δέκατα πίσω από τον teammate του, με τον Miguel Molina να κατατάσσεται για λίγο 5ος με το No. 52 και της Ferrari.
Ο Molina και η Corvette Racing του Nick Tandy ήταν οι μοναδικοί οδηγοί που βελτίωσαν τους πρώτους γρήγορους γύρους τους, με τον Tandy να τερματίζει προσωρινά με το No. 64 και την Chevrolet Corvette C8.R μπροστά από τον Molina με την Ferrari 488 GTE Evo.
Ωστόσο, ο Molina την τελευταία στιγμή σημείωσε χρόνο κάτω από 1 λεπτό και 37 δευτερόλεπτα για να πετάξει τον Tandy με την Corvette στην 5η και τελευταία θέση.
Ο Ben Keating πήρε την τρίτη φετινή pole στην GTE-Am με την TF Sport και την Aston Martin.
Ben Keating fastest in GTE AM, he clinches pole position at the wheel of his Aston Martin Vantage AMR in 1:39.309. TF Sport takes a bonus point that could be crucial in the title chase.#wec #6hFuji @OfficialTFSport pic.twitter.com/prn6JPG5Qs
— FIA World Endurance Championship (@FIAWEC) September 10, 2022
Ο Τεξανός έκανε χρόνο 1:39.209,κερδίζοντας την Iron Dames με Ferrari για 0.062 δευτερόλεπτα.
Ο Franck Dezotoux τερμάτισε 3ος με την AF Corse και το No. 71 με Ferrari, όπου θα μοιραστεί την 2η σειρά του grid με την Ιαπωνική ομάδα D’station Racing η οποία συνεργάζεται με την TF Sport.
Τα αποτελέσματα των κατατακτήριων
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!