Ο Grosjean θα πρέπει να δώσει μία μεγάλη μάχη στον Καναδά. Αφού χτύπησε την εμπρόσθια πτέρυγα χθες, δεν τα κατάφερε ούτε στα προκριματικά διότι καθώς διέσχιζε το pitlane ένας πυκνός καπνός βγήκε από το μονοθέσιο του όπου δεν τον άφησε να κάνει ούτε ένα χρονομετρημένο γύρο εκκινώντας τελευταίος.Ο Magnussen έμεινε για να κάνει ότι καλύτερο μπορεί για την ομάδα και έφτασε στο Q2, χάνοντας την πρώτη δεκάδα μόλις για δύο δέκατα. Αλλά με την ελεύθερη επιλογή των ελαστικών για την έναρξη του αγώνα, ο Δανός θα μπορούσε να είναι απόλυτα έτοιμος να περάσει μερικά σημεία.
Romain Grosjean
“Κάτι πήγε στραβά. Ίσως ο κάστορας που χτύπησα εχθές να ήταν ακόμα πάνω στο μονοθέσιο. Σοβαρά όμως, γελάμε γι ‘αυτό, καθώς ήταν μια τρομερή σειρά ατυχιών που με ακολουθεί από τον πρώτο αγώνα της σεζόν. Δεν έχω την τύχη με το μέρος μου. Εν πάση περιπτώσει, η αίσθηση του μονοθέσιου ήταν πραγματικά καλή από τα πρώτα ελεύθερα δοκιμαστικά. Ήμουν πολύ ευχαριστημένος με την αναβάθμιση. Ο Kevin βελτιωνόταν συνεχώς και το έδειξε στα προκριματικά, κάτι που είναι καλό για την ομάδα. Η αρχή από την τελευταία θέση δεν είναι ποτέ ιδανική, αλλά είναι μία από αυτές τις πίστες όπου μπορείς να προσπεράσεις, έτσι ευτυχώς δεν είναι το Μονακό. Νομίζω ότι ο καθένας που ξεκινάει από το Hypersofts θα υποφέρει από την υποβάθμιση των ελαστικών μετά από κάποιους γύρους, ειδικά αν είναι ζεστό το οδόστρωμα. Πρόκειται να δοκιμάσουμε κάτι διαφορετικό. Υπάρχουν πολλά μονοθέσια για να περάσουμε. Ένα αυτοκίνητο ασφαλείας ίσως μας ευνοήσει, με λίγη καλή τύχη σε μια καλή στιγμή, και θα μπορούσαμε να ανέβουμε ψηλά. ”
Kevin Magnussen
“Φέραμε μια αναβάθμιση εδώ και ελπίζαμε ότι θα βελτιωθεί το μονοθέσιο, και μοιάζει να έχει γίνει σε κάποιο βαθμό. Αυτό το είδος διαδρομής – ξέραμε ότι θα ήταν δύσκολο. Έχουμε αυτή την αναβάθμιση και φυσικά, είναι δύσκολο να δούμε ότι δεν είμαστε τόσο γρήγοροι όσο ήμασταν στη Βαρκελώνη, όπου κυριαρχούσαμε στο μεσαίο τμήμα των μονοθεσίων. Νομίζω ότι χωρίς την αναβάθμιση θα ήμασταν πολύ χειρότερα εδώ. Τα κομμάτια χαμηλής ταχύτητας είναι το αδύναμο σημείο μας, αλλά είμαι χαρούμενος που, μέχρι στιγμής, μπορέσαμε να περιορίσουμε τις ζημιές. Νομίζω ότι μπορούμε να επιτεθούμε αύριο. Ο ρυθμός μας, εν πάση περιπτώσει, είναι καλύτερος από αυτών του προκριματικού μας ρυθμού και ξεκινάμε με μια ελεύθερη επιλογή ελαστικού από την θέση μας (P11) – αυτή είναι ίσως καλύτερη θέση από εκείνη των P10 και P9. Πάμε να πολεμήσουμε. “
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!