Η Toyota πήρε το πλεονέκτημα από νωρίς στην καταρρακτώδη βροχή πραγματοποιώντας το 1-2 στον τερματισμό του αγώνα στο Spa για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής της FIA, ενώ το πλήρωμα με το No. 7 μεγάλωσε την διαφορά στην βαθμολογία με την νίκη που πήρε.
Οι Mike Conway, Jose Maria Lopez και Kamui Kobayashi πήραν την τρίτη νίκης τους για την χρονιά 2019/20 μετά τον τερματισμό με 34 δευτερόλεπτα μπροστά από το αδερφικό αυτοκίνητο με το No. 8 των Sebastien Buemi, Kazuki Nakajima και Brendon Hartley, που τερμάτισε στην 2η θέση για τέταρτο συνεχόμενο αγώνα.
Το αυτοκίνητο #7 πήρε το πλεονέκτημα αλλάζοντας απευθείας από βρεγμένα ελαστικά σε στεγνά στην πρώτη ώρα, και κέρδισε περισσότερο χρόνο όταν το αυτοκίνητο με το No. 8 έχανε χρόνο λόγο της απώλεια ισχύος.
Οι δύο περίοδοι αυτοκινήτων ασφαλείας – η μία για τα άσχημα καιρικά φαινόμενα και η άλλη για το μεγάλο ατύχημα στην στροφή Blanchimont για τον Thomas Laurent με την Signatech Alpine Oreca αυτοκίνητο της LMP2 – επέτρεψαν στο αυτοκίνητο #8 να μαζέψει την διαφορά, αλλά σε καμία περίπτωση δεν ήταν σοβαρή απειλή για το αυτοκίνητο με το No. 7.
Αν και η Rebellion Racing ήταν πρώτη σε κάθε περίοδο ελεύθερων δοκιμών και στις κατατακτήριες της Παρασκευής, η Ελβετική ομάδα με την R-13-Gibson και το No.1 δυσκολεύτηκε στην βρεγμένη πίστα και έχασε έναν γύρο και από τις δύο Toyota TS050 Hybrids στην πρώτη ώρα.
Οι συνθήκες βελτιώθηκαν πριν ξεσπάσει μία ακόμη καταρρακτώδης βροχή αργότερα στον αγώνα, η οποία σφράγισε το πλεονέκτημα και για τις δύο Toyota.
Η ByKolles επέστρεψε με την ENSO CLM P1/01-Gibson περνώντας μπροστά από την Rebellion για λίγο πριν αρχίσει η αργοπορία της λόγο ηλεκτρικών προβλημάτων, καθώς ένας αισθητήρας στον κινητήρα ανάγκασε το αυτοκίνητο να μπει στο γκαράζ την τελευταία ώρα, ρίχνοντας την πολύ κάτω στην κατάταξη γενικής.
Η United Autosports πήρε την τρίτη συνεχόμενη νίκη της στην LMP2 με τους Paul di Resta, Phil Hanson και Filipe Albuquerque να οδηγούν την Oreca με το No. 22.
Η Racing Team Nederland με Oreca η οποία οδήγησε σε για αρκετό χρονικό διάστημα το πρώτο μισό του αγώνα τερμάτισε 3η πίσω από την Cool Racing με Oreca όταν ο Frits van Eerd ανέλαβε το τιμόνι στο τελευταίο προς το τέλος του αγώνα.
Το ζευγάρι της Porsche Kevin Estre και Michael Christensen πήραν την πρώτη νίκη τους για την χρονιά 2019/20 αφού βγήκαν στην κορυφή έπειτα από την μονομαχία τους με τις δύο Aston Martin Vantage GTE.
Οι Maxime Martin και Alex Lynn προηγούνταν μέχρι και το τελευταίο “stint” και ήταν μπροστά μέχρι και στην περίοδο του αυτοκινήτου ασφαλείας, αλλά ένα αργό σημείο τους έριξε πίσω από το πρωτοπόρο στην βαθμολογία αδερφικό αυτοκίνητο τους που οδήγησαν οι Nicki Thiim και Marco Sorensen.
Οι Thiim και Sorensen είχαν ένα κλατάρισμα στο πίσω ελαστικό κατά την διάρκεια της δεύτερης ώρας αλλά το αυτοκίνητο ασφαλείας που ακολούθησε τους επέτρεψε να επιστρέψουν στον αγώνα.
Το βραβείο στην GTE-Am πήγε στην AF Corse με Ferrari 488 GTE που οδήγησαν οι Nicklas Nielsen, Francois Perrodo και Emmanuel Collard.
Τα αποτελέσματα του αγώνα
*Αργότερα θα ακολουθήσουν και άλλα άρθρα με συνεντεύξεις και πιο αναλυτικά για το τι διαδραματίστηκε στον αγώνα του Spa.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!