Οι Brendon Hartley, Sebastien Buemi και Ryo Hirakawa πήραν μία εμφατική νίκη στον αγώνα 6 ωρών του Portimao, με τις Ferrari και Porsche να τερματίζουν στην 2η και 3η θέση αντίστοιχα.
Το No. 8 με την Toyota GR010 Hybrid ξεκίνησε τον αγώνα από την pole position και μετά την εκκίνηση έπεσε στην 3η θέση, όπου ξαναπέρασε μπροστά στο τέλος της 1ης ώρας του αγώνα.
Το δεύτερο μονοθέσιο με το No. 7 της Toyota έχασε σημαντικό έδαφος όταν χρειάστηκε η αλλαγή στο σύστημα μετάδοσης κίνησης, αφήνοντας το τρίο του No. 8 να πάρει μία άνετη νίκη με 1 γύρο διαφορά από τους υπόλοιπους.
Problems for the #7 Toyota as they are forced to come into the pits for a drive shaft change.
The hypercar is now back on track, after just 11 minutes in the box, 7 laps behind the race leader.#WEC #6HPortimao pic.twitter.com/0IRVr7Jutn
— FIA World Endurance Championship (@FIAWEC) April 16, 2023
Οι Antonio Fuoco, Miguel Molina και Nicklas Nielsen πήραν την 2η θέση με το No. 50 και την Ferrari 499P, με το βάθρο να συμπληρώνει το No. 6 με την Porsche 963 και οδηγούς τους Andre Lotterer, Kevin Estre και Laurens Vanthoor, όπου σηματοδοτεί το πρώτο για την Γερμανική μάρκα φέτος.
Παρά το pit stop στο τέλος η Porsche δεν έχασε την 3η θέση αφήνοντας πίσω τους Alex Lynn, Richard Westbrook και Earl Bamber όπου τερμάτισαν στην 4η θέση με το No. 2 και την Cadillac V-Series.R.
Ο Lynn κλείδωσε την 4η θέση μόλις 30 λεπτά πριν το τέλος του αγώνα, εκμεταλλευόμενος τα προβλήματα με τα φρένα του No. 51 Ferrari με τους Alessandro Pier Guidi, James Calado και Antonio Giovinazzi.
Η Ιταλική ομάδα αντιμετώπισε προβλήματα με το μπροστινό σύστημα φρένων από την 3η ώρα του αγώνα, τρέχοντας χωρίς φρένα για το μεγαλύτερο χρονικό διάστημα του αγώνα.
Το πρόβλημα έγινε έντονο όταν ο Pier Guidi έχασε εντελώς τα φρένα στην στροφή 5, χάνοντας την στροφή και έτσι επέτρεψε τον Lynn να περάσει.
Brake issues for the #51 @FerrariHypercar in the final half hour of the race… #WEC #6HPortimao pic.twitter.com/dQ4hzxgOxM
— FIA World Endurance Championship (@FIAWEC) April 16, 2023
Από εκεί και έπειτα ο Pier Guidi έφερε το μονοθέσιο στον τερματισμό και στην 6η θέση, χάνοντας την 5η θέση όπου την έδωσε στο No. 94 και το Peugeot 9X8 των Loic Duval, Gustavo Menezes και Nico Mueller.
Το δεύτερο αυτοκίνητο No. 93 της Peugeot τερμάτισε τον αγώνα στην 7η θέση ενώ ξεκίνησε από το pit lane, μπροστά από το N0. 708 της Glickenhaus 007 Pipo και το No. 7 της Toyota.
Το No. 4 της Vanwall με την Vandervell 680 Gibson εγκατέλειψε τον αγώνα μετά την έξοδο του Jacques Villeneuve στις μπαριέρες της στροφής 10 λόγο προβλήματος στα φρένα, όπου ανάγκασε το αυτοκίνητο ασφαλείας να βγει στην πίστα.
Το No. 5 της Porsche τερμάτισε στην τελευταία θέση γενικής, μετά τα προβλήματα που είχε με το τιμόνι όπου έστειλε το μονοθέσιο στα pits περίπου στην 5η ώρα του αγώνα.
YES! 🏆 Victory for our #8 at #6HPortimao 💪🇵🇹#ToyotaGAZOORacing #GoHyper #PushingTheLimitsForBetter #GR010HYBRID #WEC @FIAWEC pic.twitter.com/kaWwSgI3tB
— TOYOTA GAZOO Racing WEC (@TGR_WEC) April 16, 2023
Επιστροφή στις νίκες για την United Autosports με 1-2 στην LMP2!
Η United Autosports ήταν η νικήτρια με 1-2 στην κατηγορία LMP2, με το No. 23 και την Oreca 07 Gibson των Oliver Jarvis, Giedo van der Garde και Josh Pierson να κερδίζει το δεύτερο μονοθέσιο της ομάδας με τους Phil Hanson, Frederick Lubin και Ben Hanley.
Η νίκη αυτή ήρθε στην Αγγλο-Αμερικάνικη ομάδα μετά τα προβλήματα όπου αντιμετώπισε στο Sebring παρά το γεγονός ότι ήταν αρκετά γρήγορη.
Το μονοθέσιο με το No. 23 πήρε την καρό σημαία με μόλις 0.684 διαφορά από το δεύτερο αυτοκίνητο της United Autosports, με το No. 41 της Team WRT και τους Rui Andrade, Robert Kubica και Louis Deletraz να κατακτά την 3η θέση.
Η Prema με το No. 63 και οδηγούς τους Doriane Pin, Mirko Bortolotti και Daniil Kvyat, τερμάτισε στην 4η θέση του αγώνα παρά το γεγονός ότι προηγούταν μέχρι τον τελευταίο γύρο των pit stops.
Ωστόσο, ένα μικρό pit stop για καύσιμα επέτρεψαν τόσο τον Jarvis όσο και τον Hanson να περάσουν μπροστά από τον Kvyat, ο οποίος είχε δεχτεί ήδη προσπέρασμα από τον Deletraz σε ένα προσπέρασμα όπου είδαμε και τα δύο μονοθέσια να έρχονται σε επαφή.
Η Hertz Team JOTA ολοκλήρωσε την πρώτη 5αδα με το No. 48 και την Oreca 07 Gibson των David Beckmann, Yifei Ye and Antonio Felix da Costa.
Η Corvette άντεξε την πίεση της Iron Dames με Porsche και πήρε την νίκη την τελευταία κυριολεκτικά στιγμή του αγώνα
Στην κατηγορία GTE-Am, οι Nicky Catsburg, Ben Keating και Nico Varrone πήραν την τελευταία κυριολεκτικά στιγμή την νίκη όταν άντεξαν στην πίεση του αντιπάλου και με την διαφορά να είναι λιγότερο από μισό δευτερόλεπτο.
Ο Catsburg, όπου οδηγούσε το No. 33 και την Chevrolet Corvette C8.R, ξόδεψε αρκετό χρόνο ώστε να αμυνθεί στην επίθεση του No. 83 και της Ferrari 488 GTE Evo του Alessio Rovera, όπου ο Ιταλός μοιράζεται με τους Luis Perez Companc και Lilou Wadoux.
Η μάχη κορυφώθηκε όταν εμφανίστηκε το αυτοκίνητο ασφαλείας λόγο της εξόδου του Villeneuve με τον Rovera να προσπαθεί να περάσει σε αρκετές περιπτώσεις όμως ο Catsburg του είπε όχι και άντεξε μέχρι την καρό σημαία.
Το No. 85 της Iron Dames με την Porsche 911 RSR-19 των Michelle Gatting, Sarah Bovy και Rahel Frey ολοκλήρωσε το βάθρο της κατηγορίας.
Second win of the season in LMGTE Am for the #33 @CorvetteRacing.#WEC #6HPortimao pic.twitter.com/zsPErD4Fxq
— FIA World Endurance Championship (@FIAWEC) April 16, 2023
Τα αποτελέσματα: 6 Hours of Portimao
HYPERCAR | #8 Toyota driven by @Sebastien_buemi, @ryohirakawa and @BrendonHartley win the 6 Hours of Portimão.
Full Hypercar race results 👇 #WEC #6HPortimao pic.twitter.com/vRt9gluDJ5
— FIA World Endurance Championship (@FIAWEC) April 16, 2023
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!