Η Toyota Gazoo Racing με τον Ryo Hirakawa κρατάει την πρωτιά με διαφορά 50 δευτερολέπτων στα μισά του αγώνα 6 ωρών του Portimao, ενώ η Porsche ανέβηκε στην 3η θέση.
Ο Hirakawa πραγματοποίησε το τρίτο pit stop με το No. 8 και την Toyota GR010 Hybrid πριν την 3η ώρα του αγώνα όπου παρέμεινε στο τιμόνι της Toyota.
Ο Ιάπωνας οδηγός έχει ένα μεγάλο μαξιλαράκι ασφαλείας από τους υπόλοιπους συμμετέχοντες της κατηγορίας Hypercar αφού η Toyota με το No. 7 μπήκε στο γκαράζ λόγο ενός προβλήματος στον αισθητήρα της ροπής δύναμης. Έτσι στην 2η θέση ανέβηκε η Ferrari της AF Corse.
Problems for the #7 Toyota as they are forced to come into the pits for a drive shaft change.
The hypercar is now back on track, after just 11 minutes in the box, 7 laps behind the race leader.#WEC #6HPortimao pic.twitter.com/0IRVr7Jutn
— FIA World Endurance Championship (@FIAWEC) April 16, 2023
Οι πιθανότητες της AF Corse να φέρει και τις δύο Ferraris στο βάθρο απομακρύνθηκαν στην 3η ώρα του αγώνα όταν ο Giovinazzi έχασε έδαφος λόγο προβλημάτων στο σύστημα φρένων του μονοθέσιου.
Ο Ιταλός οδηγός έχασε την 3η θέση από τον Kevin Estre, ο οποίος πέρασε την Ferrari από την εσωτερική της στροφής 12 προτού μπει στα pits με το Νο. 6 και την Porsche 963.
Ο Giovanizzi δεν έχασε χρόνο κατά την διάρκεια του pit stop και βγήκε αμέσως μπροστά από το Peugeot 9X8 του Gustavo Menezes, στην 5η θέση, όπου είχε διαφορά 15 δευτερολέπτων από το No. 51 και την Ferrari.
Η Chip Ganassi Racing με το No. 2 και την Cadillac V-Series.R βρίσκεται στην 6η θέση, μπροστά από το No. 5 της Porsche και το No. 93 της Peugeot όπου εκκίνησε τον αγώνα από το pit lane λόγο “gremlins” στο υδραυλικό σύστημα του τιμονιού.
Halfway mark; 3 hours of racing done, 3 more to go! 😉#WEC #6HPortimao pic.twitter.com/7Ulwh7mcQy
— FIA World Endurance Championship (@FIAWEC) April 16, 2023
Η United Autosports πέρασε μπροστά στην LMP2! Στην GTE-Am οι Iron Dames και Corvette μάχονται για την 1η θέση!
Στην κατηγορία LMP2, η United Autosports με τον οδηγό Oliver Jarvis κρατάει το πλεονέκτημα 4 δευτερολέπτων από την Prema και τον Mirko Bortolotti στα μισά του αγώνα.
Το No. 63 και η Prema με την Oreca 07 Gibson κρατούσε την πρωτιά στα χέρια του όμως ο Daniil Kvyat δέχτηκε μία ποινή 5 δευτερολέπτων λόγο επαφής με την Vector Sport με Oreca στην στροφή 5.
Την ίδια στιγμή οι United Autosports με τον Phil Hanson και η Team WRT με τον Robin Frijns μάχονται για την 4η θέση της κατηγορίας.
Στην κατηγορία GTE-Am και ενώ απομένουν 3 ώρες η Porsche με την ομάδα της Iron Dames και η Corvette Racing βρίσκονται 6 δευτερόλεπτα μπροστά από τα υπόλοιπα αυτοκίνητα, λίγο πριν τα πρωτοπόρα αυτοκίνητα μπουν στα pits.
Ο Davide Rigon προσπέρασε τον Simon Mann για να φέρει την AF Corse με το No. 54 και την Ferrari 488 GTE Evo μπροστά από την Ιταλική ομάδα με το No. 21 και βρίσκεται πιο κοντά στην Corvette του Nico Varrone.
Αποτελέσματα: 3η/6 ώρες
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!