Οι Andre Negrao, Nicolas Lapierre και Matthieu Vaxiviere αύξησαν το πλεονέκτημα που είχαν στην βαθμολογία της κατηγορίας Hypercar του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Αντοχής μετά την δραματική νίκη με τις κλειστές μάχες στον αγώνα 6 ωρών της Monza.
Το No. 36 της Alpine με την A480 Gibson πήρε την νίκη μπροστά από το No. 8 και την Toyota GR010 Hybrid με τους Ryo Hirakawa, Brendon Hartley και Sebastien Buemi.
Τα ηνία από το ξεκίνημα του Κυριακάτικου αγώνα 6 ωρών είχε η Glickenhaus, με την Αμερικάνικη ομάδα και το No. 708 της Glickenhaus 007 Pipo να δείχνει έναν δυνατό ρυθμό μέχρι τα μισά του αγώνα.
Αυτή η δοκιμασία κατέρρευσε μετά τα μισά του αγώνα όταν ο Pipo Derani αναγκάστηκε να εκτίσει ποινή λόγο παραβίασης της ‘full course yellow’.
Όχι πολύ μετά την ποινή, η ομάδα βγήκε εκτός αγώνα όταν ένα πρόβλημα στο turbo έφερε την εγκατάλειψη στον αγώνα.
Technicals problems for the @Glickenhaus 007 LMH which is now in the pits. Gutted. 💔#WEC #6HMonza pic.twitter.com/lfnaiKIhZe
— FIA World Endurance Championship (@FIAWEC) July 10, 2022
Με τις δύο Peugeots να έχουν πάρα πολλά προβλήματα στο ντεμπούτο τους, η μάχη εστίασε μεταξύ της Alpine και των δύο Toyotas.
Στην 5η ώρα του αγώνα, το No. 7 με την Toyota GR010 Hybrid και τους Kamui Kobayashi, Mike Conway και Jose Maria Lopez ανέλαβε την κυριαρχία, με το αδελφικό μονοθέσιο στην 2η θέση και την Alpine στην 3η θέση.
Ο Vaxiviere στην συνέχεια πάλεψε για να βρεθεί πίσω στην κορυφή, περνώντας το No.8 και τον Ryo Hirakawa πριν βρεθεί αντιμέτωπος με τον Kobayashi όπου είχαν μία επαφή στην ευθεία εκκίνησης-τερματισμού, όπου ήταν ο λόγος για το κλατάρισμα του Kobayashi.
Contact at 300kph between the @SignatechAlpine No.36 and the @TGR_WEC No.7. Oh dear….#WEC #6HMonza pic.twitter.com/2rRo7GRzD8
— FIA World Endurance Championship (@FIAWEC) July 10, 2022
Ύστερα από την ποινή που δέχθηκε να αιτήσει το No. 7 της Toyota, η Alpine ‘έβαλε πλώρη’ για την 2η νίκη της στην σεζόν.
Τα φαβορί έμειναν εκτός βάθρου, με την Realteam by WRT να παίρνει την 1η της νίκη
Στην κατηγορία LMP2, η Realteam by WRT πήρε την πρώτη νίκη στην σεζόν με το No. 41 και την Oreca 07 Gibson με τους Rui Andrade, Ferdinand Habsburg και τον Norman Nato να κερδίζουν το No. 38 της JOTA και το πλήρωμα των Antonio Felix da Costa, Roberto Gonzalez και Will Stevens.
This is unbelievable victory! Well done, team, we did it 👏#RealTeamRacing #WRT #WEC #FIAWEC #6HMonza pic.twitter.com/NQgCRnDAPp
— Realteam Racing by WRT (@RealteamRacing) July 10, 2022
Η Βελγική ομάδα πάλεψε σε όλο τον αγώνα και πήρε την πρωτοπορία στο πρώτο μισό του αγώνα καθώς αρκετοί ανταγωνιστές της έπεσαν στις πιο πίσω θέσεις. Η United Autosports με το No. 22 της Oreca, έπεσε πίσω στην κατάσταση όταν είχε προβλήματα με τον αισθητήρα του μονοθέσιου.
Από εκεί και μετά, η JOTA με το μονοθέσιο No. 28 δεν είχε αρκετή τύχη όταν ο Jonathan Aberdein είχε επαφή με το No. 92 και την Porsche 911 RSR-19 του Kevin Estre ενώ ο Aberdein βρισκόταν στην 4η θέση εκείνη την στιγμή.
Μετά από αυτό, το αδελφικό μονοθέσιο βρέθηκε στην πρωτοπορία της κατηγορίας με τον Habsburg να βλέπει τον Αυστριακό να περνάει μπροστά από τον Stevens. Με τον Βρετανό να μην μπορεί να κλείσει την διαφορά, ο Habsburg πήρε την νίκη.
Η Vector Sport πήρε το πρώτο της βάθρο τερματίζοντας στην 3η θέση με τους Nico Mueller, Sebastien Bourdais και Ryan Cullen με το No. 10 και την Oreca.
Η Inter Europol Competition τερμάτισε 4η, με την United Autosports και το No. 23 να συμπληρώνει την 5αδα.
Η Corvette Racing πήρε την 1η νίκη της την τελευταία κυριολεκτικά στιγμή του αγώνα
Στην κατηγορία GTE-Pro, η Corvette Racing πήρε την πρώτη της νίκη στην κατηγορία, μετά την καταστροφή στις 24 ώρες του Le Mans, την τελευταία κυριολεκτικά στιγμή όταν η Ferrari που βρισκόταν στην κυριαρχία αναγκάστηκε να μπει για ανεφοδιασμό.
Οι Nick Tandy και Tommy Milner οι οποίοι ξεκίνησαν από την 2η θέση με το No. 64 και την Chevrolet Corvette C8.R τερμάτισαν στο πρώτο σκαλί του βάθρου, όταν το No. 52 με την Ferrari 488 GTE Evo και τους Miguel Molina και Antonio Fuoco είχε ένα pit stop.
CORVETTE WIN AT MONZA. @CorvetteRacing pulled off a cute energy strategy to save enough not to splash and dash at the end of the race and @NickTandyR and @TommyMilner execute memorable victory.#WEC #6HMonza pic.twitter.com/Cv1GlK3yOp
— FIA World Endurance Championship (@FIAWEC) July 10, 2022
Το No. 52 με την Ferrari προηγήθηκε όταν το αδελφικό αυτοκίνητο είχε δεχθεί μία ποινή για παραβίαση τεχνικών κανονισμών, όπου έριξε το αδελφικό αυτοκίνητο στην 3η θέση ύστερα από την πρωτοπορία που είχε στην αρχή.
Από εκεί και μετά, ο Alessandro Pier Guidi πάλεψε για την πρωτιά, ενώ είχε μία επαφή με τον Estre και το No. 92 με την Porsche.
Στον Γάλλο δόθηκε μία ποινή διέλευσης για την επαφή με τον Pier Guidi και μία λίγο νωρίτερα για την επαφή με την Jota του Aberdein.
This fight is reaching another level.@kevinestre @Ale_PierGuidi #WEC #6HMonza pic.twitter.com/QHtQB8iIFZ
— FIA World Endurance Championship (@FIAWEC) July 10, 2022
Οι Estre και Michael Christensen τερμάτισαν στην 4η θέση, ενώ οι Gianmaria Bruni και Fred Makowiecki ολοκλήρωσαν την 5αδα.
Η Dempsey-Proton Racing κέρδισε στην κατηγορία GTE-Am, με το No. 77 και την Porsche με τους Christian Ried, Harry Tincknell και Sebastian Priaulx να κερδίζουν έναν αγώνα όπου σημαδεύτηκε από το τρομακτικό ατύχημα του No. 33 της TF Sport με την Aston Martin Vantage AMR με τον οδηγό Henrique Chaves.
Ο Chaves, μαζί με τους Ben Keating και Marco Sorensen, προηγήθηκαν στο πρώτο μισό του αγώνα περνώντας στην 1η θέση ύστερα από το προσπέρασμα στην κάτοχο της pole No. 85 και την Iron Dames με την Ferrari που οδήγησαν οι Rahel Frey, Sarah Bovy και Michelle Gatting.
Αυτός έγινε μέχρι που ο Chaves δέχθηκε ποινή ‘stop and go’ για υπερβολική ταχύτητα στο pit lane.
Όταν αυτός βγήκε και πάλι στην πίστα, έχασε τον έλεγχο του αυτοκινήτου στην Variante della Roggia, πριν χτυπήσει στα curb και αναποδογυρίσει, και καταλήξει στις μπαριέρες.
We are all happy to see Henrique Chaves able to step out of his TF Sport Aston Martin after this dramatic crash at Variante Roggia.#WEC #6HMonza @OfficialTFSport pic.twitter.com/vYqiXRgTvi
— FIA World Endurance Championship (@FIAWEC) July 10, 2022
Ο Chaves βγήκε χωρίς πρόβλημα από το αυτοκίνητο, ενώ βγήκε καθαρός από τις εξετάσεις της ιατρικής ομάδας.
Η Iron Dames βρέθηκε και πάλι μπροστά μετά την ποινή που είχε δεχθεί, αλλά πήρε την πρωτοπορία από την Dempsey-Proton όταν το No. 77 με την Porsche σταμάτησε λόγο της ‘full course yellow’ εξαιτίας του κλαταρίσματος του Kamui Kobayashi.
Όλο το γυναικείο πλήρωμα της Iron Dames τερμάτισε στην 2η θέση, με το βάθρο να ολοκληρώνει η Team Project 1 με το No. 46 με Porsche και τους Matteo Cairoli, Mikkel Pedersen και Niki Leutwiler.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!