Οι Kamui Kobayashi, Jose Maria Lopez και Mike Conway απέτρεψαν την νίκη της Ferrari στον εντός έδρας αγώνα 6 ωρών της Monza, την ίδια στιγμή όπου η Corvette κλείδωσε τον τίτλο στην κατηγορία GTE-Am με δύο αγώνες να απομένουν.
Το No. 7 της Toyota GR010 Hybrid πήρε την νίκη για μόλις 16.520 δευτερόλεπτα από το No. 50 και την Ferrari 499P με τους οδηγούς Antonio Fuoco, Nicklas Nielsen και Miguel Molina.
Το πλήρωμα της Ιαπωνικής ομάδας ξεκίνησε τον αγώνα από την pole position, αλλά έχασε έδαφος στα πρώτα στάδια του αγώνα όταν η Peugeot προηγήθηκε στον αγώνα προς το τέλος της 1ης ώρας όταν ο Conway δέχθηκε προσπέρασμα από τον Mikkel Jensen.
Αυτός κέρδισε έδαφος μετά από αυτό και επέστρεψε στην πρωτοπορία στα μισά του αγώνα, επεκτείνοντας την πρωτοπορία του μέχρι την εμφάνιση του αυτοκίνητου ασφαλείας στην 5η ώρα του αγώνα όταν το No. 99 της Proton Competition με την Porsche 963 σταμάτησε στην άκρη της πίστας.
Αυτή η εγκατάλειψη της Porsche έφερε το No. 50 της Ferrari μία ανάσα από την Toyota, όταν ο Ιάπωνας κατασκευαστής μπήκε για ένα προτελευταίο pit stop για καύσιμα προς το τέλος του αγώνα.
Στην συνέχεια ο “γρήγορος” Fuoco μάζεψε την διαφορά, όπου ανάγκασε την Toyota να μπει για ένα τελευταίο pit stop στις τελευταίες ώρες του αγώνα.
Ο Kobayashi έπειτα κατάφερε να διατηρήσει πίσω του τον Fuoco με το No. 50 της Ferrari, σημειώνοντας τον ταχύτερο γύρο του αγώνα και κατακτώντας την νίκη.
Αυτή ήταν η 3η νίκη για το No. 7 την φετινή χρονιά μετά το Sebring και το Spa, όπου επανήλθε μετά την εγκατάλειψη του πληρώματος στις 24 ώρες του Le Mans.
Το No. 93 με το Peugeot 9X8 και τους Jean-Eric Vergne, Paul di Resta και Mikkel Jensen τερμάτισε στην 3η θέση, σημειώνοντας το πρώτο βάθρο για τον Γάλλο κατασκευαστή στο πρόγραμμα LMH.
Το No. 8 της Toyota με τους Sebastien Buemi, Brendon Hartley και Ryo Hirakawa σημείωσε δύο προσπεράσματα προς το τέλος του αγώνα για να τερματίσει 4ο και ανέκαμψε από το επεισοδιακό ξεκίνημα του αγώνα.
Ο Buemi είχε εμπλακεί σε δύο διαδοχικά ατυχήματα στο ξεκίνημα του αγώνα, όπου πρώτα ακούμπησε τον Giovinazzi με το No. 51 της Ferrari και σπίνιαρε στον εναρκτήριο γύρο.
Ο Ελβετός οδηγός μετά ήρθε σε επαφή με το No. 777 της D’station Racing με την Aston Martin Vantage AMR όπου έστειλε τον Satoshi Hoshino στα χαλίκια και εκτός πίστας όπου προσέκρουσε στον τοίχο της Variante Ascari.
Το δεύτερο ατύχημα αποδείχθηκε πιο άσχημο, καθώς ο Ελβετός οδηγός έπειτα δέχθηκε ποινή 60 δευτερολέπτων, όπου έριξε το μονοθέσιο αρκετά πίσω στην κατάταξη.
Μετά την ανάκαμψη όπου έδειξε το No. 8 με τον Hartley, αυτός πάλεψε με το No. 51 της Ferrari και τον Antonio Giovinazzi καθώς και με το No. 5 της Porsche Penske Motorsport και τον Fred Makowiecki.
Ο Giovinazzi αργότερα κατάφερε να περάσει τον Γάλλο οδηγό, κατακτώντας την 4η θέση μαζί με τους James Calado και Alessandro Pier Guidi.
Οι Makowiecki, Dane Cameron και Michael Christensen οδήγησαν το δεύτερο μονοθέσιο με το No. 6 της Porsche στην 6η και 7η θέση, ενώ η Glickenhaus ολοκλήρωσε την 1η οκτάδα.
Την δεκάδα ολοκλήρωσαν η Hertz Team JOTA με το No. 38 με Porsche και το No. 2 με την Cadillac V-Series.R.
Μόνο ένα Hypercar δεν κατάφερε να τερματίσει όπου ήταν το No. 99 της Proton Competition με Porsche.
Η Corvette Racing κατέκτησε τον τίτλο στην κατηγορία GTE-Am με δύο αγώνες να απομένουν
Η Corvette Racing κατέκτησε τον παγκόσμιο πρωτάθλημα στην κατηγορία GTE-Am τερματίζοντας 4η στην κατηγορία, ενώ η Dempsey-Proton Racing πήρε την νίκη.
Αν και οι Ben Keating, Nico Varrone και Nicky Catsburg δεν κατάφεραν να βρεθούν στο βάθρο για πρώτη φορά φέτος, το No. 33 με την Chevrolet Corvette C8.R τώρα βρίσκεται στους 174 βαθμούς.
Το προβάδισμα όπου υπάρχει δεν μπορεί πλέον να αλλάξει παρά το γεγονός ότι απομένουν δύο αγώνες σε Bahrain και Fuji.
Ο Keating διατήρησε τον τίτλο της GTE-Am από πέρυσι, ενώ οι Varrone και Catsburg κέρδισαν τον τίτλο του WEC για πρώτη φορά.
Η Αμερικάνικη ομάδα βρισκόταν μπροστά από τις πρώτες ώρες του αγώνα, αλλά δέχθηκαν μία ποινή διέλευσης για υπερβολική ταχύτητα στο pitlane.
Το No. 33 με την Chevrolet Corvette C8.R έπειτα πάλεψε και πάλι με τον Varrone στο τιμόνι, ακόμα και όταν του πήρε την πρωτοπορία το No. 86 της GR Racing με την Porsche 911 RSR-19 του Riccardo Pera.
Η Corvette μετά έπεσε πίσω από το No. 77 της Dempsey-Proton Porsche με τους Christian Ried, Mikkel Pedersen και Julien Andlauer, όπου κατάφεραν να κερδίσουν τον αγώνα, και το No. 60 της Iron Lynx όταν ο Catsburg ανέλαβε το τιμόνι την προτελευταία ώρα του αγώνα.
Ο Ολλανδός τελικά δέχθηκε προσπέρασμα και από την GR Racing, η οποία πήρε το βάθρο με τους Pera, Ben Barker και Mike Wainwright στο τιμόνι του No. 86 της Porsche.
Επιστροφή στις νίκες για την Jota στην κατηγορία LMP2
Στην κατηγορία LMP2, η JOTA πήρε την νίκη καθώς τα προβλήματα προς το τέλος για την Team WRT της κόστισαν την νίκη.
Το No. 28 με την Oreca 07 Gibson και τους David Heinemeier Hansson, Oliver Rasmussen και Pietro Fittipaldi κέρδισαν για 36.220 δευτερόλεπτα το τρίο του No. 36 της Alpine Elf Team Charles Milesi, Julien Canal και Matthieu Vaxiviere.
Το No. 41 της Team WRT με τους Rui Andrade, Louis Deletraz και Robert Kubica τερμάτισε στην 3η θέση, ολοκληρώνοντας το βάθρο μετά το δράμα του αδελφικού μονοθέσιου.
Οι Sean Gelael, Robin Frijns και Ferdinand Habsburg προηγούταν στην κατηγορία με το No. 31 ενώ ο αγώνας έφθανε στο τέλος του.
Αυτοί έπειτα έπεσαν πίσω από την JOTA και περισσότερο από 1 ώρα να απομένει πριν ο Frijns φέρει το μονοθέσιο στα pits.
Η United Autosports με το No. 23 και την Oreca τερμάτισε 4η με τους Josh Pierson, Giedo van der Garde και Oliver Jarvis, ενώ την 5αδα συμπλήρωσε η Inter Europol Competition.
Τα αποτελέσματα του αγώνα: 6 Hours of Monza
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!