Η Alpine πήρε την πρώτη της νίκη στο WEC στην κατηγορία LMDh, επικρατώντας την Κυριακή στις 6 Ώρες του Fuji.
Ο αγώνας της Ιαπωνίας είδε προβλήματα και ανατροπές που κράτησαν τα συνήθη φαβορί μακριά από την επιτυχία, με πέντε πλήρους πίστας κίτρινες σημαίες και τρία αυτοκίνητα ασφαλείας να ανακατεύουν την τράπουλα. Ποινές και επαφές κράτησαν εκτός βαθμών τους επικεφαλής του πρωταθλήματος οδηγών Alessandro Pier Guidi, Antonio Giovinazzi και James Calado στη #51 Ferrari, ενώ οι έτεροι συνδυασμοί της ιταλικής ομάδας κατέλαβαν την ένατη και δωδέκατη θέση, με τη #83 499P των Philip Hanson, Robert Kubica και Yifei Ye να μειώνει ανεπαίσθητα τη διαφορά από τους πρωτοπόρους. Στο στρατόπεδο της Cadillac επίσης χτύπησε ατυχία, καθώς, παρά την εκκίνηση του #12 hypercar δια χειρός Alex Lynn, Norman Nato και Will Stevens από την pole position και το 1-2 στα πρώτα στάδια του αγώνα μαζί με την αδερφή #12 V-Series.R των Earl Bamber, Jenson Button και Sebastien Bourdais, οι κακές χρονικές συγκυρίες με κίτρινες σημαίες και αυτοκίνητα ασφαλείας τους έριξαν πίσω και η ανταγωνιστικότητά τους φάνηκε να χάνεται μαζί με την απώλεια θέσεων.
Αυτό έκανε τη νίκη υπόθεση του #93 Peugeot των Mikkel Jensen, Paul Di Resta και Jean-Eric Vergne, της #6 Porsche των Kevin Estre και Laurens Vanthoor και της #35 Alpine των Charles Milesi, Ferdinand Habsburg και Paul-Loup Chatin. Οι οδηγοί του γαλλικού hypercar φαίνονταν να μην έχουν ελπίδες για το μεγαλύτερο μέρος του αγώνα, καθώς είχαν λάβει νωρίς ποινή για επαφή που τους υποχρέωσε και σε αλλαγή «μύτης» στα pits, αλλά η κατάσταση γύρισε υπέρ τους στο δεύτερο μισό του αγώνα, όταν και μπήκαν για stop ακριβώς πριν βγει κίτρινη σημαία σε όλη την πίστα, βάζοντάς τους στη μάχη της κορυφής. Από εκεί, ένας συνδυασμός στρατηγικής και περαιτέρω τύχης τους κράτησε μπροστά, με την ομάδα να επιλέγει να κερδίσει χρόνο στα pits την τελευταία ώρα αλλάζοντας μόνο δύο από τα τέσσερα ελαστικά, σε αντίθεση με την Peugeot και την Porsche, η οποία είδε τη #6 963 να δέχεται και ποινή πέντε δευτερολέπτων. Η #35 Alpine βρέθηκε οπότε μπροστά και κρατήθηκε εκεί, ολοκληρώνοντας τον αγώνα μόλις 7,7 δευτερόλεπτα μπροστά από το #93 9Χ8 και τη #6 Porsche άλλο μισό δευτερόλεπτο πίσω.
Η τέταρτη και πέμπτη θέση πήγαν στα έτερα hypercars των Porsche και Peugeot αντίστοιχα, αλλά μια βαριά ποινή για παραβίαση των κανονισμών αυτοκινήτου ασφαλείας μετά τον αγώνα έριξε το #94 9X8 στη δέκατη θέση. Αυτό προώθησε στην πέμπτη θέση τη #009 Aston Martin, μπροστά από την πρώτη Cadillac, με το #7 Toyota και τη #20 BMW να συμπληρώνουν τη δεκάδα στην έβδομη και όγδοη θέση.
Η κατηγορία GT3 είδε επίσης σκληρή μάχη για τις πρώτες θέσεις, με τη #81 Corvette Z06 των Charlie Eastwood, Rui Andrade και Tom van Rompuy να κατακτά τελικά τη νίκη μετά από ποινή στη #21 Ferrari 296 των Alessio Rovera, Simon Mann και Francois Heriau, που είχαν τερματίσει πρώτοι στην πίστα. Το βάθρο στην κατηγορία συμπλήρωσε η #31 BMW M4 των Augusto Farfus, Timur Boguslavskiy και Yasser Shahin.
Τα τελικά αποτελέσματα σημαίνουν ότι η Ferrari θα πρέπει να περιμένει μέχρι τον τελευταίο αγώνα της χρονιάς στο Μπαχρέιν για να εξασφαλίσει τον τίτλο απέναντι στην Porsche, της οποίας προηγείται με 39 βαθμούς, ενώ και ο τίτλος των οδηγών δεν έχει κριθεί ακόμα, με τους Pier Guidi/Giovinazzi Calado να βρίσκονται 13 βαθμούς μπροστά από τους Hanson/Kubica/Ye και τους Estre/Vanthoor να ελπίζουν σε μια μεγάλη ανατροπή 8 βαθμούς παραπίσω. Οι 8 Ώρες του Μπαχρέιν θα διεξαχθούν στις 8 Νοεμβρίου.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!