Ο επικεφαλής της Red Bull, Christian Horner, πιστεύει ότι η σεζόν του 2018 της Formula 1 θα μπορούσε να έδειχνε εντελώς διαφορετική αν τα μονοθέσια του είχαν επιπλέον 50 ίππους ισχύος.
Οι Max Verstappen και Daniel Ricciardo κέρδισαν από δύο αγώνες ο καθένας το 2018 και ο Verstappen σημείωσε τους περισσότερους βαθμούς από οποιονδήποτε άλλον εκτός από τον παγκόσμιο πρωταθλητή Lewis Hamilton μετά το καλοκαιρινό διάλειμμα και θα μπορούσε να έχει κερδίσει και στη Βραζιλία.
Η Red Bull θα μεταβεί σε κινητήρες της Honda το επόμενο έτος, επιδιώκοντας την ισχύ και την αξιοπιστία που πιστεύει ότι χρειάζεται ώστε να παλέψει για πρωταθλήματα για πρώτη φορά στην τούρμπο-υβριδική V6 εποχή.
Ερωτηθείς από το Motorsport.com για το τι χρειάζεται η Red Bull από τη Honda για να είναι σε φόρμα καθ’ όλη τη διάρκεια της επόμενης σεζόν, ο Horner δήλωσε: «Είναι πάντα εύκολο να λες εάν, αλλά και ίσως, όμως αν υπήρχαν άλλα 40 kW [περίπου 53 bhp] στο μονοθέσιο, η σεζόν θα μπορούσε να ήταν αρκετά διαφορετική.
«Βγάζω το καπέλο σε όλους στο Milton Keynes για την παραγωγή αναμφισβήτητα ενός από τα καλύτερα σασί που είχαμε ποτέ μας.
«Όταν κοιτάς τους υπόλοιπους που έτρεχαν με τον ίδιο κινητήρα [την εργοστασιακή Renault και τη McLaren], υπάρχει τεράστια διαφορά.»
Η Red Bull χρησιμοποίησε το πιο πρόσφατο spec του κινητήρα της Renault για τους τελευταίους αγώνες της σεζόν, αλλά υποστήριξε ότι το καινούριο spec του κινητήρα της Honda, το οποίο εισήχθη για τα τελευταία GPs της σεζόν, ανέβασαν τον ιαπωνικό κατασκευαστή ψηλά στην ιεραρχία.
Ερωτηθείς τι θα συνέβαινε αν η σεζόν του 2019 ξεκινούσε με τους τέσσερις κατασκευαστές κινητήρων – Mercedes, Ferrari, Renault και Honda – στο επίπεδο απόδοσης που τελείωσαν το 2018, ο Horner απάντησε: «Σίγουρα θα ήταν πολύ πιο κοντά.
«Αυτό που βλέπουμε και ακούμε και στη μετάδοση – τα χαρτιά είναι απλά ένα πράγμα, το χρονόμετρο τελικά δε λέει ψέματα ποτέ.»
Η Honda τερμάτισε τη σεζόν σε χαμηλή βαθμολογία, καθώς ο Pierre Gasly, ο οποίος θα μετακινηθεί από την Toro Rosso στη Red Bull το επόμενο έτος, αντιμετώπισε αποτυχίες στις κατατακτήριες και τον αγώνα.
Η αστοχία στον αγώνα του Gasly είναι προφανές ότι προκλήθηκε από διαρροή λαδιού, αλλά αυτή ήταν η πρώτη εγκατάλειψη που προκλήθηκε από κινητήρα από τον εναρκτήριο αγώνα της σεζόν στην Αυστραλία, η οποία είχε προκληθεί επειδή η Honda χρειάστηκε να τρέξει με την 2017-spec MGU-H .
Ο Brendon Hartley εγκατέλειψε από το βρετανικό GP μετά από μία βιαστική αποκατάσταση του μονοθεσίου του που δεν ολοκληρώθηκε εγκαίρως και, αφού έχασε την εκκίνηση, η Honda σημείωσε μια ιδιομορφία στα δεδομένα του γύρου εξόδου.
Ο Horner δήλωσε ότι δεν ανησυχεί για τις αποτυχίες της Honda στο Abu Dhabi επειδή η πορεία που ακολουθεί το σωστό δρόμο.
Πρότεινε ότι τα πολλαπλά εμπόδια που έχει υποστεί η Red Bull με τη Renault σήμαινε ότι η Honda δεν χρειάστηκε άψογη αξιοπιστία για να είναι μια πρόοδος.
«Η αξιοπιστία δεν είναι κάτι που είχαμε», είπε. «Είχαμε 11 ή 12 εγκαταλείψεις φέτος.
«Αυτή είναι η μεγαλύτερη αχίλλειος πτέρνας μας. Αν μπορέσουμε να επιτύχουμε την ισχύ και την αξιοπιστία [των μεγάλων ομάδων] – ο Lewis Hamilton είχε μία εγκατάλειψη φέτος, όπως και ο Sebastian – τότε αυτός είναι ο ρυθμός που πρέπει να επιδιώξουμε να επιτύχουμε.»
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!