Η Dinamic Motorsport υπερασπίστηκε την νίκη της στην Monza το 2019 καθώς η Porsche κέρδισε τον εναρκτήριο αγώνα στο Endurance Cup.
Η Dinamic Motorsport με τους Christian Engelhart, Matteo Cairoli και Klaus Bachler κέρδισαν τον πυρετώδης εναρκτήριο γύρο των 3 ωρών της σεζόν 2021 για το GT World Challenge Europe με διαφορετικές καιρικές συνθήκες στην Monza.
Ο Bachler διατήρησε την πρωτοπορία μετά την επανεκκίνηση από το αυτοκίνητο ασφαλείας με 40 λεπτά να απομένουν για να τερματίσει 2.8 δευτερόλεπτα μπροστά από τον Jules Gounon με το No. 88 της AKKA-ASP με Mercedes-AMG GT3 Evo όπου μοιράζονται οι Daniel Juncadella και Raffaele Marciello.
Ο Ricardo Feller τερμάτισε 3ος από την κατηγορία Silver Cup με το No. 14 της Emil Frey Racing με Lamborghini Huracan GT3 Evo, μπροστά από τις δύο Iron Lynx με τις Ferrari 488 GT3 Evo 2020s όπου πραγματοποίησαν του ντεμπούτο τους.
Το αποτέλεσμα εξασφάλισε στην Dinamic μία επιτυχημένη υπεράσπιση της νίκης για το Endurance Cup από την τελευταία επίσκεψη πριν από δύο χρόνια στην Monza σε έναν αγώνα όπου είχε ίδιες βρόχινες συνθήκες.
Αναλυτικά η ροή του αγώνα
Οι μάχες της Κυριακής ξεκίνησαν σε στεγνές συνθήκες με 42 αυτοκίνητα να φορούν στεγνή γόμα, αλλά η βροχή από τον βορρά ήρθε σε λιγότερα από 10 λεπτά επηρεάζοντας το πρώτο stint.
Ο κάτοχος της pole Mirko Bortolotti είχε την πρωτοπορία στον πρώτο γύρο των pit stops μετά από 20 λεπτά όταν βγήκαν τα βρόχινα ελαστικά κατά την διάρκεια της περιόδου του αυτοκινήτου ασφαλείας όταν ο Rob Collard με την RAM Racing με Mercedes-AMG γλίστρησε στις δεξιές μπαριέρες της Variante Ascari.
Ωστόσο, ο Bortolotti με την Orange 1 FFF Racing Team με Lamborghini έπεσε πίσω από τον Marciello στα pits πριν εμφανιστεί ένα πρόβλημα στα ηλεκτρονικά μετά το service.
Ο Marciello έπειτα έλεγχε το υπόλοιπο της 1ης ώρας, μπροστά από την Haupt Racing Team με τους Maro Engel και Charles Weerts στην πρωτοπόρο ομάδα Team WRT με την Audi R8 LMS GT3 Evo.
Η AKKA-ASP βγήκε χαμένη από την HRT με Mercedes και την WRT στον δεύτερο γύρο των pit stops μετά από 1 ώρα αγώνα, με τον Juncadella να παραμένει πίσω από τους Luca Stolz και Kelvin van der Linde.
Σε εκείνο το σημείο, η βροχή απομακρύνθηκε και η πίστα στέγνωσε. Πολλά αυτοκίνητα με βρόχινα ελαστικά είχαν αρκετά κλαταρίσματα στο μπροστινό αριστερό ελαστικό κατά την διάρκεια της 2ης ώρας καθώς έτρεχαν σε στεγνή πίστα, συμπεριλαμβανομένου του van der Linde με Audi όπου εγκατέλειψε από επαφή με τον Stolz με AMG.
Το ατύχημα του αυτοκινήτου της HRT επέτρεψε στην AKKA-ASP να ξαναπάρει την πρωτοπορία, ενώ η Dinamic πέρασε 2η με τον Cairoli ελεύθερο από τις μάχες στην αρχή με τον Engelhart με τις Ferraris της Iron Lynx.
Λίγο αργότερα, με 1 ώρα και 20 λεπτά να απομένουν, ο Cairoli πέρασε τον Juncadella στην Parabolica για να πάρει την πρωτιά με το No. 54 της Porsche όπου και κράτησε μέχρι το τέλος.
Ο Cairoli κράτησε εκτός τον Bachler από την κορυφή στην τελευταία ώρα αλλά το πλεονέκτημα 6 δευτερολέπτων του Αυστριακού μειώθηκε αμέσως από την παρουσία ενός ακόμη αυτοκινήτου ασφαλείας λόγο ενός κλαταρίσματος και εγκατάλειψης της Boutsen Ginion με BMW M6 GT3 στην Curva Grande.
Στην επανεκκίνηση, ο Bachler επωφελήθηκε από το κόλλημα της Mercedes-AMG μεταξύ εκείνου και του Gounon, όπου εμπόδισε τον οδηγό της AKKA-ASP να σκαρφαλώσει στην κορυφή.
Αντ’ αυτού, ο Gounon αναγκάστηκε να αμυνθεί από τον Feller, όπου η Emil Frey με την Lamborghini του είχαν ένα από τα πολλά κλαταρίσματα στη μέση του αγώνα.
Αυτή η προσωρινή διαμάχη επέτρεψε στην Emil Frey να περάσει στο αυτοκίνητο του Silver Cup, όπου ο Feller μοιράζεται το τιμόνι με τους Alex Fontana και Rolf Ineichen, τα slicks ελαστικά νωρίτερα από όλους τους αγωνιζόμενους, και η Lamborghini κατάφερε να διαχειριστεί τις γρατζουνιές και να γυρίσει πίσω στην πίστα.
Ένας ακόμη που έβαλε στεγνά ελαστικά, χάρη σε αυτή την επιλογή, ήταν η Iron Lynx η οποία αρχικά έπεσε εκτός 10άδας πριν οι Callum Ilott και Nicklas Nielsen αλλάξουν τους εργοστασιακούς οδηγούς της Ferrari και επιστρέψουν στην ίδια μάχη όπου είχαν στην βρεγμένη πίστα.
Ο rookie της GT3 Ilott, αγωνιζόμενος πέρυσι στην Formula 2, ανέβηκε στην 3η θέση την τελευταία ώρα όταν και έδωσε το τιμόνι στον Antonio Fuoco.
Ο Fuoco έβαλε τον Feller υπό πίεση στο τελευταίο stint μετά την τελευταία επανεκκίνηση αλλά δεν μπορούσε να βρει τρόπο για να σκοράρει ένα συνολικό βάθρο στο ντεμπούτο του με την Iron Lynx, ενώ ο συνοδηγός του Nielsen και ο επικεφαλής πρωταθλητής του Endurance Cup Alessandro Pier Guidi έφτασαν στην 5η θέση.
Ένα τελευταίο stint επέτρεψε στον James Pull να ανέβει με την WRT με το No. 30 και την Audi στην 6η θέση στο τέλος, καθώς ήταν το μοναδικό αυτοκίνητο της κατηγορίας Silver Cup που έδινε μάχη με αυτά τις Pro.
Ο Pull προσπέρασε την Winward Racing του Philip Ellis στα κλειστά σημεία, με τον teammate της WRT Ryuichiro Tomita να μην τερματίζει πολύ πίσω αλλά στην 8η θέση.
Η Sainteloc Racing της κατηγορία Pro με το No. 26 με Audi και το No. 56 της Dinamic Motorsport με Porsche συμπλήρωσαν την πρώτη 10άδα.
Οι νικητές της κατηγορίας Pro-Am ήταν οι υπερασπιστές του πρωταθλήματος Garage 59 με την Aston Martin GT3 με τους Jonny Adam, Chris Goodwin και Alexander West.
Ο Adam πήρε την πρωτοπορία με σχεδόν μισή και μία ώρα να απομένουν όταν η Barwell Motorsport με Lamborghini και οδηγό τον Miguel Ramos δέχτηκε το προσπέρασμα στο πρώτο chicane.
Ο “άσος” συνοδηγός του Adam στο British GT Phil Keen πέρασε επίσης τον Ramos για να τερματίσει 2ος με την FFF Racing Team.
Φωτογραφικό υλικό από το βάθρο του αγώνα στην Monza
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!